נבחרת המחזור - ליגה א' דרום מחזור 11!

המחזור ה-11 בליגה א' דרום הסתיים. מחזור בו כפר שלם מפסידה ליבנה ודימונה מנצחת את חולון ועולה לפסגה. בתחתית בקעת הירדן מתאוששת על חשבון כפר קאסם ומרמורק שוב מפסידה, הפעם להפועל הרצליה המתאוששת. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-01-2024
  • 09:11

ונעבור למצטיינים: 

שוער: נדב מדינה (הפועל בקעת הירדן)

שוערה של בקעת הירדן היה מצויין מול כפר קאסם, הציל את קבוצתו מספר פעמים, היה אחראי במשחק שלו כששלט כל כדור ברחבה. מדינה שמר על שער נקי ועזר לקבוצתו להשיג ניצחון חשוב. 

 

הגנה:

עידן אדנני (מכבי יבנה)

בלמה המצויין של יבנה היה במיטבו מול כפר שלם החזקה, מנע מהיריבה להגיע למצבי הבקעה ועזר לקבוצתו להביא שלוש נקודות חשובות. 

 

פיליפ חייאכ (עירוני מודיעין)

בלמה של מודיעין מנהיג את ההגנה של קבוצתו, מכוון את שאר השחקנים ומביא הרבה מעבר למנהיגות על המגרש.

 

פיליפ חאייכ - מנהיג על המגרש (איתן ידגר)

 

ליאור הולץ (הפועל הרצליה)

קשרה של הרצליה הוסט לעמדת הבלם בגלל הרחקתו של לרמן. ליאור היה מצויין מול מרמורק, מנע מהם מצבי כיבוש, הוציא את חבריו להתקפה והביא הרבה ביטחון לקבוצתו. 

 

קישור:

אביאל בן חמו (הפועל הרצליה)

זה היה המשחק השלישי של קשרה של הרצליה, והוא כבר עם שני שערים. השבוע כבש שער חשוב נגד מרמורק, היה מסוכן מאד וייצר מצבים מסוכנים לחבריו. אביאל פורע שטרות כבר במשחקיו הראשונים. 

 

גיל חדד, נכנס מחליף ונתן גול ניצחון. צילום: דוברות דימונה

 

בני נתן (מ.ס. דימונה)

קשרה של דימונה, היה בכל מקום במגרש, עזר בחלק ההגנתי ותמך בחבריו בחלק הקדמי. הכל עבר דרכו במשחק של דימונה וכשבני טוב רואים את זה בתוצאות של דימונה. 

 

ניקו לנדסמן (אדומים אשדוד)

קשרה הנהדר של אדומים אשדוד היה מצויין מול לוד כשכל כדור עבר דרכו, ויחד עם נתנאל פרץ הם שלטו בקישור גם בהגנה וגם בהתקפות המעבר. 

 

התקפה:

ים ששון (הפועל בקעת הירדן)

חלוץ צעיר וסופר מוכשר, הטריד את הגנת היריבה והראה טכניקה מצויינת עם הכדור ולקינוח - הסללום שהוא עשה בגול השני של קבוצתו ראו כמה כישרון יש לבחור הצעיר. 

 

אלי אלבז (עירוני מודיעין)

חלוצה של מודיעין היה מצויין מול עירוני אשדוד, כבש שער חשוב והיה מעורב בכל התקפה של קבוצתו. אלבז הטריד את הגנת היריבה והיה מאד מסוכן. 

 

גיל חדד (מ.ס. דימונה)

חלוצה המצויין של דימונה נכנס כמחליף ולמעשה מאז כניסתו דימונה נראו יותר מסוכנים. חדד הטריד את הגנת היריבה וכמובן כבש את שער הניצחון הכל כך חשוב לקובצתו. 

 

שמעון ביטון, עשה ניצחן ענק בחולון. צילום: דוברות דימונה

 

מאמן: שמעון ביטון (מ.ס. דימונה)

עידן דוד עשה שינוי נהדר וטוב בהפועל הרצליה וקבוצתו עשתה ניצחון יפה על מרמורק במשחק חוץ, אלי כהן לקח את יבנה ובמשחק טקטי מצויין ניצח את כפר שלם, אבל מעל כולם הרשים השבוע שמעון ביטון, מאמנה של דימונה שניצח במשחק חוץ את חולון ועלה לפיסגה. שאפו!

נבחרת המחזור - ליגה א' דרום מחזור 11!

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד הקשקשן (אחד שרואה את הנולד 23-01-2024, 14:05)
    למה לא הכנסת ממרמורק הקבוצה החזה של רחובות,שקבורה עמוק עמוק במרתפי ליגה א
  2. מושחת (מלאכי 23-01-2024, 19:01)
    אוהד רון ימושחת