האופי ניצח: הפועל הרצליה מנצחת את 'אדומים' אשדוד

הפועל הרצליה לא במשחק גדול אבל עם הרבה אופי והקרבה, גברה 0-1 על 'אדומים' אשדוד משער של רוסלן קוזניצוב. 'זכינו' לראות שיפוט חלש מאד במהלכו הורחקו באופן תמוה בנצי מושל מאדומים ויוגב לרמן מהרצליה. דוד רביבו: "השיפוט היום היה מתחת לכל ביקורת", עידן דוד:" שלטנו במשחק, חבל שלא הגדלנו את התוצאה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-01-2024
  • 13:41

הפועל הרצליה אירחה את 'אדומים' אשדוד במסגרת המחזור העשירי באצטדיון ר"ג, בגלל שהמגרש הביתי שלה בהרצליה בשיפוצים נרחבים. המשחק נפתח בקצב טוב והרצליה שולטת במשחק ומגיעה למספר מצבים לכיבוש - אך מחמיצה, מנגד אשדוד יוצאים להתקפות מתפרצות קטלניות ומגיעים למצבים, אך שוער הרצליה, מתן גלנטי, היה במיטבו. 

במהלך המחצית הראשונה הורחק בנצי מושל מאדומים אשדוד ולאחר מספר דקות יוגב לרמן מהרצליה. יש לציין את השיפוט החלש בראשות השופט סולצמן אוריין עם שתי הרחקות שהיו תמוהות ושריקות שלפעמים היו מיותרות ולפעמים קצת מוגזמות - כדאי יהיה אם בהתאחדות או באיגוד השופטים יבדקו את השופט...

 

רוסלן קוזניצוב הביא ניצחון חשוב להרצליה. 

 

5 דקות לקראת סיום המחצית הראשונה, יהלי שלו מהרצליה מוצא נהדר ברחבה של רוסלן קוזניצוב שמול שוער אדומים, ליאור חדריאן, בועט לפינה ופנימה, 0-1 להרצליה.

המחצית השנייה הייתה חלשה מאד ולמרות שהרצליה ואדומים הגיעו למצבים, ההתקפה של שתי הקבוצות החמיצו ואם קצת היו יותר מפרגנים היו מכפילים את התוצאה. 

תגובתו של המאמן המנצח, עידן דוד: "אני גאה בשחקנים שלי שנתנו משחק הקרבה גדול, שלטנו ברוב המשחק. חבל שאנחנו לא יודעים לגמור ולהגדיל את התוצאה. אין מאושר ממני בשביל השחקנים. הפנים משחק הבא. 

 

עידן דוד, ניצחון גדול על אדומים. 

 

במשחקים קודמים הרבתם לספוג שערים בדקות סיום והיום לא. עבדתם על זה?
"האמת שכן, עבדנו על זה באימונים - על הדקות האחרונות בעיקר מנטלית, כי לספוג גולים מכריעים בדקות הסיום היה שובר אותנו והיום התגברנו על זה. אני שמח על הניצחון והפנים למשחק הבא".
כובש שער הניצחון, רוסלן קוזניצוב אמר בסיום: "זה ניצחון חשוב מאד אחרי רצף לא טוב שלנו אחרי שלא ניצחנו חודש. באנו נחושים אחרי ניצחון בגביע, עם הרבה ביטחון ואמונה מול קבוצה שמועמדת לעליה והוכחנו היום שאנחנו קבוצה שתדבר גבוה למעלה". 

איך ההרגשה לכבוש אחרי כמה משחקים שלא כבשת בליגה? 

"לא כבשתי 4 משחקים בליגה והשבוע חזרתי לכבוש בגביע וזה נתן לי הרבה ביטחון להבקיע היום ובעיקר לעזור לקבוצה לנצח. הפנים כבר למשחק הבא".
יהלי שלו, מי שבישל את שער הניצחון אמר בסיום: "עשינו ניצחון חשוב, משחק של אופי! המשחק נפתח בגלל שהיו שני אדומים בתחילת המשחק וזה פתח את המשחק והיו הרבה שטחים. שמח שעזרתי לקבוצה לנצח היום. הפנים למשחק הבא".

 

דוד רביבו , היה מאוכזב ועצבני בסיום. 


דוד רביבו, מאמן האדומים שהיה נראה עצבני בסיום אמר: "אני לא אוהב לבכות על שיפוט, אבל היום זה היה מתחת לכל ביקורת. הגענו למספיק מצבים כדי לנצח את המשחק ולצערי זה לא צלח. זה כבר היסטוריה - יש משחק עוד 72 שעות והפנים למשחק הבא מול לוד".

הוסף תגובה
תגובות
  1. דוד רביבו (אשדודי 17-01-2024, 13:49)
    ‏אתה הבנאדם הכי אהוב אבל עזוב אותך מהכדורגל אתה מפסיד ללוד קבוצה שלך חלשה
  2. גם מלוד תקבל בראש (גליקו 17-01-2024, 14:46)
    לדעתי גם מלוד תקבל מכה באשדוד הפועל לוד לא פראיירים
  3. הבועל הרצליה (ינאי 17-01-2024, 17:26)
    עידן דוד היקר הרווחת עוד שבוע במשרה שגדולה עלייך..
  4. השופט היה מתחת לכל ביקורת מאיים על השחקנים,שולף כרטיסים על כלום,חייב בדיקה (חי 18-01-2024, 07:01)
  5. שופט מכור (אלי 18-01-2024, 11:17)
    משחק מכור שופט מכר את המשחק אין אפשרות אחרת הזייה
  6. לא יעזור אתם יורדים ליגה יעגלות (שונא הפועל 18-01-2024, 18:51)
    מחר מקבלים 3 ממרמורק בעזרת השם