"אם לא הייתי מאמין שאני יכול לעלות ליגה, הייתי עוזב"

כך אמר חוסאם אבו סאלח, מאמנה של הפועל עראבה מליגה ב' צפון א'. עוד הוסיף אבו סלאח: "אני יודע כמה ההנהלה של עראבה השקיעו בקבוצה במטרה שבסיום העונה הקבוצה הקבוצה תעלה לליגה א' ". כזכור הפועל עראבה ניצחו במחזור האחרון את מכבי אחווה שעב 4:0, והקבוצה עם פתיחת עונה מצויינת, כשהיא מתחרה על כרטיס העליה עם הפועל טמרה

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 16-01-2024
  • 08:25

חוסאם, אתם רושמים פתיחת עונה מצויינת, מה אתה צריך לעשות בכדי לשמור על הקצב הזה?

"נכון הייתה לנו פתיחת עונה מצויינת, עשינו שני ניצחונות עם תוצאות גדולות. אל תשכח שאנחנו מהקבוצות הראשונות שהתחילה להתאמן להכנת המשחקים לתחילת העונה. נכון שעשינו תוצאות טובות, אבל גם הכדורגל שהצגנו היה טוב חוץ מהמשחק נגד כרמאיל שסיימנו בתיקו ויצאנו לא מרוצים מהתוצאה, אבל מבחינת יכולת היינו יותר טובים למרות שהיינו בעשרה שחקנים מהדקה ה-60. אנחנו צריכים להתאמן יותר טוב, להיות רציניים יותר ויש לנו שחקנים כל כך מונסים ששיחקו בליגות גבוהות והם יודעים להגיע לכל משחק במלוא הרצינות" .

 

עשיתם ניצחון גדול במשחק האחרון, 4:0 על שעב. איך אתה מסכם את המשחק?

"נכון הייתה תוצאה טובה ומי שרואה את התוצאה חושב שהיה לנו משחק קל, אבל באמת היה לנו משחק קשה מאוד - גם התנאים של המגרש היו לא אידיאליים. השחקנים היו מחוייבים על המגרש והם ידעו שאנחנו צריכים לקחת נקודות מהמשחק הזה בגלל תנאי המגרש. צריך גם להגיד מילה טובה על הקהל שלנו שמתחילת העונה מעודד אותנו - אם זה במשחק בית או חוץ".

 

אתה מאמין שאתה יכול להוביל את הקבוצה לליגה א'?

"אם לא הייתי מסוגל לעלות ליגה עם עראבה, לא הייתי פה והייתי הולך לקבוצת אמצע טבלה עם פחות דאגות. אני יודע כמה הם משקיעים בקבוצה, אני בחרתי בעראבה והם בחרו בי, ההנהלה יודעים למה הביאו אות ובעזרת השם בסוף העונה אנחנו עולים ליגה".

 

מי לדעתך הקבוצה שמתחרה איתכם על העלייה?

"יש את אהלי טמרה ואת צעירי טמרה שרוצים לעלות ליגה. הם אמרו בתחילת העונה שהם בונים קבוצה לעלות ליגה ואת האמת הנה עם התוצאות האלה הם קרובים לחלק העליון לטבלה, אז רואים שהן קבוצות טובות ורוצות לעלות ליגה וזה טוב לליגה. יש גם כרמיאל וזה טוב לכל הליגה שיש 4-5 שמתחרות על הכרטיס לליגה א' ".

חוסאם אבו סאלח, יוביל את עראבה לליגה א? צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות