עירוני בני כאבול שוב מפסידה, הפעם לבני ג'דידה מכר

עירוני בני כאבול מליגה ב' צפון א', רושמת הפסד נוסף העונה, רביעי משישה משחקים בהם כבשה ארבעה שערים בלבד והשיגה 4 נקודות מאז פתיחת העונה. במחזור האחרון הפסידה כאבול 2-1 לבני גדידה ומאמנה אמר בסיום: "היה לנו משחק לא טוב! "

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 14-01-2024
  • 08:17

שתי הקבוצות הגיעו למשחק לאחר פתיחת עונה לא כל כך טובה, לאחר שבשנה שעברה שתי הקבוצות פתחו את העונה חזק והתחרו על עליית ליגה, העונה זה הפוך - שתי הקבוצות כרגע משחקות בכדי לשמור לעצמן מקום בליגה ב' צפון א' גם בעונה הבאה. 

 

 

את המחצית הראשונה שתי הקבוצות פתחו חלש, אבל לאט לאט התחילו להתעורר ולהיכנס למשחק כמו שצריך ובך התחילו לייצר הזדמנויות, אך הן לא הצליחו לכבוש, עד שהגענו לדקה ה-40 - כדור קרן עבור בני ג'דידה אלמכר אותו הגביה שיבל סלאח, והמגן של עירוני בני כאבול, מחמוד חמוד, כבש שער עצמי וקובע 1:0 לגדידה שיורדת להפסקה ביתרון. 

 

את המחצית השנייה כאבול פתחו טוב יותר במטרה לכבוש ולחזור למשחק והיא השתלטה על המשחק והייתה מסוכנת יותר, אבל בדקה ה-60 היא דווקא ספגה לאחר עוד טעות בהגנה ואברהם חננאל הצליח לכבוש ולהוביל את ג'דידה אלמכר ל-2:0. 


בכאבול ניסו לחזור למשחק ובדקה ה-80 כאבול הצליחה לכבוש ולצמק את התוצאה ל-2:1 לאחר שער של בלם הקבוצה, איהם אבדאח, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי, וכאבול שוב מפסידה...

 

 

תגובת המאמן המפסיד, מוחמד אבדאח: "היה לנו משחק לא טוב, הגעתי לקבוצה בכדי לעזור לה לצאת לדרך חדשה. אנחנו צריכים להתחזק בעוד 2-3 שחקנים בקרוב ואני מקווה שנצא לדרך חדשה ונחזור למקום הטבעי שלנו".

 

מילה טובה מגיעה לצוות השיפוט בראשות קדר נועם ועוזרות שופט אבו אלהיגא רהף וכמאלה נסאר, שהעבירו את המשחק בצורה טובה!

עירוני בני כאבול שוב מפסידה, הפעם לבני ג'דידה מכר (מחמוד עאישי)

הוסף תגובה
תגובות