״נבוא במטרה לנצח בבית שלנו״

כך אמר עמיר אבלס, שחקנה של בית״ר נורדיה ירושלים לקראת המפגש המסקרן מול הפועל ראשון לציון בסיבוב ז׳ בגביע המדינה. עוד הוסיף באלס: ״ יש פה חדר הלבשה ומועדון שדואג להכל, מאמין בנו״

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 09-01-2024
  • 14:33

באחד ממפגשי הגביע המסקרנים ביותר בסיבוב ז׳, בית״ר ״נורדיה״ ירושלים תארח את הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית.
נורדיה, שמגיעה מליגה א׳ דרום אחרי תיקו מאכזב מול מודיעין, תנסה להפתיע את ראשל״צ שמגיעה לאחר תיקו מול איחוד בני שפרעם ולהמשיך את המסע. לקראת המשחק המרתק, תפסנו את עמיר אבלס לראיון שסיפר לנו על כל התחושות: ״בגביע הכל אפשרי״ 

 

אז עמיר, סכם לי את המשחק הקודם, מה עבד? מה פחות? 
״היה משחק די שוויוני נגד מודיעין שהיא יריבה קשה ומאומנת מאוד. מה שהיה טוב זה שלא ספגנו גול מזה מספר מחזורים. מצד שני נצטרך לשפר את משחק ההתקפה שלנו כדי להגיע ליותר מצבי כיבוש״.

 

אתם בגביע מול ראשון לציון מהלאומית, אתם מאמין בעצמכם? באים לנצח? 
״בגביע הכל אפשרי, כמובן שנבוא במטרה לנצח בבית שלנו. באופן כללי אני מאוד מאמין בקבוצה שלנו. אני חושב שחסר לנו קצת ביטחון ובטוח שאחרי שנעשה ניצחון נשחק הרבה יותר טוב ומשוחרר״.


 איך התחושות בחדר ההלבשה? מרגישים שחזרתם לכושר מאז הפגרה? 
״כולנו מרגישים שאנחנו צריכים להשתפר אבל סהכ יש שחקנים טובים שהם קודם כל בני אדם טובים. יש פה חדר הלבשה טוב ומועדון שדואג להכל״.
 

מה השאיפות שלך להמשך העונה?
״השאיפות שלי הם קודם כל להיות בריא ולתרום כמה שיותר מבחינה מקצועית וחברתית לקבוצה״.  
 

לסיום הוסיף: ״חשוב לזכור בימים אלו שאנחנו ממשיכים בשגרה בזכות צהל וכוחות הביטחון. מאחלים לכולם לחזור בריאים ושלמים, החלמה מהירה לפצועים וכמובן שכולנו מתפללים לחזרתם של כל החטופים״.

עמיר אבלס, מאמין בקבוצה שלו. (קרדיט צילום: איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות