"אני שמח להבקיע ולעזור לקבוצה לנצח, זה למה הביאו אותי"

כך אמר עומר בוארון, שחקנה של הפועל כפר שלם לאחר הניצחון האדיר על בקעת הירדן. כפר שלם חזרה לפסגה וממשיכה להסתכל על עבר חגיגות העלייה במאי. בוארון עוד הוסיף: "אנחנו באים בטירוף לקחת 3 נקודות בכל משחק"

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 30-12-2023
  • 10:54

הפועל כפר שלם הביסה 5-1 את הפועל בקעת הירדן במסגרת המחזור ה-8 של ליגה א' דרום וחזרה באופן זמני לפסגה בזמן שבקעת הירדן ממשיכה לצלול בטבלה עם ניצחון בודד מאז החזרה מהפגרה וממוקמת כרגע במקום הלפני האחרון בטבלה. לאחר התיקו המאכזב בשבוע שעבר, כפר שלם הראתה לנו שוב למה היא אחת מהמועמדות הבכירות לעלות ליגה העונה, עם תצוגה מרשימה לאורך כל 90 הדקות. כפר שלם יקוו שהניצחון הזה יחזיר את המומנטום הנכון לקראת משחק צמרת קשוח שבוע הבא מול שמשון ת"א. 

 

בסיום המשחק תפסנו את עומר בוארון, מצטיין המשחק עם צמד ובישול לראיון על המשחק, על התחרות בעונה בליגה ועל המטרות להמשך הדרך: "מאמין שנחגוג בסוף העונה" !
 

אז עומר, סכם לי את המשחק: "הגענו למשחק מהדקה הראשונה בהתלהבות ובאגרסיביות, ואני שמח שהצלחנו להבקיע מוקדם, מה שעזר לנו לשחק בביטחון לנצח את המשחק". 
 

אחרי התיקו המאכזב בשבוע שעבר, נתתם הצגה כמו שמצפים מכם, מה השתנה? איך הייתה הגישה למשחק?
"הגישה היא אותה גישה כמו לכל משחק! כל משחק אנחנו באים בטירוף ולקחת 3 נקודות. הדברים פחות הסתדרו לנו במחזור הקודם, אבל הראנו אופי לחזור מפיגור בעשרה שחקנים במגרש קשה עם מזג האוויר לא פשוט. מסתכלים קדימה לעבר המשחק הבא".
 

משחק אדיר שלך עם צמד שערים ובישול, איך התחושות? 
"אני שמח מאוד שעזרתי לקבוצה לנצח וזה מה שחשוב בסוף של דבר. אני שמח שחזרתי להבקיע שערים כי בשביל זה הביאו אותי, ואני מקווה שאני אמשיך לספק את מה שהקבוצה צריכה". 
 

מה השאיפות שלך העונה?
"חד וחלק לעלות ליגה. בשביל זה חזרתי לכפר שלם וזו לא רק השאיפה שלי, היא גם של כפר שלם ומאמין שסוף שנה נחגוג בעזרת השם".
 

מה המחשבות שלך על שאר הליגה? התחרות נראת בשיאה והמירוץ לעליה מאוד צמוד 
"לכולם ברור שהליגה השנה מאוד שוויונית וקשה, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו, פחות על קבוצות אחרות. נבוא לכל משחק לנצח ומאמין שנחגוג בסוף השנה".
 

משחק הבא צפוי לכם משחק לא פשוט מול שמשון ת״א, באים לנצח? 
"המשחק הבא הוא משחק סופר קשה מול יריבה מצוינת. נועם מכין אותנו לכל משחק בצורה הכי טובה. ובעזרת השם נחזור עם עוד 3 נקודות". 
 

לסיום הוסיף: "שנדע ימים שקטים, שכל החיילים ואנשי הביטחון יחזרו בשלום כולל החטופים, אמן".

עומר בוארון, מקווה להמשיך ביכולת הטובה. (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מהלך אדיר של אביחי שהחזיר אותו שחקן של מספרים (שכונת התקווה 30-12-2023, 11:31)
    בהצלחה בוארון
  2. בהצלחה לכפר שלם (ערן 30-12-2023, 12:49)
    יופי של קבוצה, יש קבוצות עם סגל יותר איכותי השנה כמו דימונה ואדומים אשדוד אבל נראה לי שבכפר שלם בנו קבוצה חזקה
  3. יאללה כפר שלם! (אוהד 30-12-2023, 22:47)
    עומר שחקן תותח אבל הביחד שלנו הוא גורם ההצלחה בקבוצה השחקנים הם משפחה על המגרש ובגלל זה הפועל כפר שלם במקום הראשון כל הכבוד! אוהבים! ????⚽️????