"נבוא בשיא האנרגיות כדי לנצח את עירוני אשדוד"

כך אמר מוסא בן חיים, מאמנה של 'ירמיהו' חולון לקראת המשחק היום מול עירוני אשדוד ושלל בעיותיה ועל כך אומר: "אנחנו לא משתתפים בפסטיבל סביב הבעיות שיש בעירוני אשדוד, עדיין מדובר בקבוצה חזקה מאד ואנחנו חייבים להגיע בשיא המוכנות כדי לנצח"

  • על ידי: אוהד רון
  • 29-12-2023
  • 09:14

היום בשעה 13:00, המגרש הסינטטי באשדוד, תפגוש עירוני אשדוד את 'ירמיהו' חולון. אשדוד מגיעה למשחק לאחר שבמשך השבוע הקבוצה בקושי התאמנה ומאמן הקבוצה אלי כהן התפטר ובמקומו מונה באופן זמני ברוך דגו. מנגד חולון מגיעה למשחק מהמקום הראשון, כאשר היא נראית המרשימה ביותר ונראית כקבוצה שיכולה לעלות לליגה הלאומית בסיום העונה.

דיברנו עם מוסא בן חיים, מאמנה של 'ירמיהו' חולון לקראת המשחק והוא אמר על הבעיות של אשדוד: "אנחנו לא משתתפים בפסטיבל סביב הבעיות שיש בעירוני אשדוד אנחנו מודעים לזה שאשדוד קבוצה חזקה. נבוא בשיא הצניעות ובשיא האנרגיות בשביל לקחת את הנקודות, אני סומך על סגל השחקנים המלא שלנו למשחק ושמח שמאור אסור ודניאל בוסי חזרו לכושר ויוסיפו לנו עוד הרבה. מאחל לנו בהצלחה".

מוסא בן חיים דרוך לקראת המשחק מול עירוני אשדוד (יותם שחר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה חולוניה,שנה הבאה בלאומית (שלומי 29-12-2023, 10:49)
  2. חולון יצאתם פארשים (אוהד אשדוד 29-12-2023, 15:21)
    עירוני לא התאמנו כל השבוע והיתה קרובה לנצח את חולון,
  3. לתגובה 1 (אחד שמבין 29-12-2023, 15:25)
    תמשיך לחלום על הלאומית, חולון עם הרכב מלא בקושי מוציאה תיקו עם אשדוד שבכלל לא התאמנו השבוע, חולון לא ראויה לעלות ללאומית, בספק עם בכלל יהיו בפלייאוף העליון