כפר שלם הביסה את בקעת הירדן, לוד מרשימה מול נורדיה

משחקי יום חמישי: הפועל כפר שלם הביסה את הפועל בקעת הירדן 1-5 וחזרה למקום הראשון בטבלה. עומר בוארון כיכב עם צמד ובישול. הפועל לוד מנצחת את נורדיה מצמד שערים של דניאל אגמי ולוד עם הפנים לצמרת הטבלה. נועם שוהם: "ככה אני רוצה לראות את הקבוצה שלי"

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-12-2023
  • 19:50

משחקי יום חמישי:

הפועל כפר שלם - הפועל בקעת הירדן 1-5

כפר שלם הגיעה למשחק לאחר תיקו מאכזב מול הפועל מרמורק, בעוד בקעת הירדן הגיעה למשחק לאחר ניצחון גדול על מכבי שעריים. הפועל כפר שלם חזרה למקום הראשון לפחות באופן זמני, לאחר שהביסה את הפועל בקעת הירדן 1-5 משערים של עומר בוארון צמד, יואב ליברוס, מולאט גברה ואייל איינברום. 

 

מאמן כפר שלם, נועם שוהם, אמר בסיום המשחק: "ככה בדיוק אני רוצה לראות את הקבוצה שלי, מחוייבת, לוחצת גבוה ומניעה את הכדור מהר. היה משחק בקצב מאד גבוה שלנו, הגענו להרבה מצבים ואני שמח על הניצחון. קבוצה שיש לה מטרה לעלות ליגה, חייבת המשכיות. ננוח יומיים וביום ראשון נתחיל להתכונן לשמשון ת"א שהיא קבוצה קשה". 

 

דניאל אגמי, צמד שערים אדיר הביא שלוש נקודות לקובצתו (אבי רביבו)

 

הפועל לוד- בית"ר נורדיה ירושלים 0-2

הפועל לוד אירחה את בית"ר נורדיה למשחק סופר חשוב מבחינתה, לאחר שהפסידה במחזור הקודם לכפר קאסם. מנגד נורדיה מגיעה למשחק לאחר הפסד למכבי יבנה. במחצית הראשונה כבש דניאל אגמי שער יפה והעלה את לוד ליתרון 1-0. במחצית השנייה ראינו קבוצה אחת על המגרש, כאשר אדיר דרעי המגן של נורדיה הורחק בכרטיס אדום וחמש דקות לאחר מכן דניאל אגמי השלים צמד אדיר והביא שלוש נקודות לקבוצתו. לוד עם הפנים לצמרת הגבוהה.

הפועל כפר שלם, נראו נהדר מול בקעת הירדן.

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאללה כפר שלם! (אוהד 28-12-2023, 20:57)
    כל הכבוד! אוהבים! ????⚽️????
  2. רגב יגרום יתותח (גליקו רמלה 28-12-2023, 23:10)
    אופיר רגב שאפו ענק קבוצה צעירה וואלה שיחקת אותה אני מחזיק מימך תותחחחח
  3. שבו בשקט כל הליגה א (אולטרס לוד 29-12-2023, 01:20)
    אופיר רגב ענק עושה בית ספר לליגה א תאכלו את הכובע יטפטים הפועל לוד זה מותג זה אימפריה זיינו את מלאכי את יבנה ואת נורדיה הפועל לוד מנצחים רק קבוצות גדולות לקטנות אנחנו נותנים חחחח יאלה וייה לוד
  4. אופיר רגב מורידים לך כובע (מושיקו 29-12-2023, 15:00)
    עם תקציב הכי נמוך בליגה אבל עם ניהול הכי מקצועי כל הכבוד תצליחו