״יהיה מרגש לחזור מול דימונה, אבל אנחנו באים לנצח״

כך אמר רונן ויינשטיין, מאמנה של הפועל מרמורק על המשחק הקרוב מול דימונה במסגרת המחזור ה-8 בשישי הקרוב. מרמורק שפתחה את העונה בצורה לא טובה, באה במטרה לנצח, רונן שיתמודד מול האקסית הוסיף: ״הכי חשוב כרגע להמשיך לצבור נקודות״

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 28-12-2023
  • 08:59

הפועל מרמורק פתחה את העונה באופן לא טוב, עם חמישה הפסדים בחמשת המשחקים הראשונים של העונה, הקבוצה הייתה קבורה בתחתית במקום האחרון, אבל מאז חזרת הפגרה והגעתו של המאמן רונן ויינשטיין, הקבוצה נראית אחרת לחלוטין עם ניצחון אדיר בדרבי מול שעריים ותיקו מול המוליכה כפר שלם. במחזור הקרוב מרמוק תפגוש את מ.ס. דימונה במסגרת המחזור ה-8 של ליגה א׳ דרום. 

 

תפסנו את מאמן הקבוצה, רונן ויינשטיין לשיחה על כל התקופה האחרונה, על שינוי הגישה בקבוצה, ועל השאיפות להמשך: ״אני מאמין שנצא מהבור שנקלענו עליו״ 

 

אז רונן, סכם לי את המשחק הקודם מול כפר שלם
״אף אחד לא נתן לנו סיכוי מול כפר שלם, מקום ראשון מול אחרון. לפני המשחק הייתי חותם על תיקו ב10 אצבעות, אבל עם איך שהמשחק התפתח כולנו יצאנו מאוכזבים. היינו צריכים לנצח, הייתה תחושה של פספוס, גם הובלנו וגם היינו ביתרון מספרי, היה לנו הרבה מצבים שהיינו צריכים לגמור את המשחק,  שאתה משחק מול קבוצה כל כך איכותית טעות אחת עולה לך בגול.  אבל בוא לא נהה חזירים, אני מאוד שבע רצון מהתצוגה של הקבוצה שלי, אנחנו מתחילים לצבור נקודות וזה הכי חשוב״.

 

⁠אתה מגיע בשבת לדימונה, משחק מול הקבוצה לשעבר, איך התחושות? באים לנצח? 
״השבוע יש לי סוג של משחק מעניין ומרגש. הייתי שנתיים בדימונה, היה לי שם ממש טוב ועשיתי שם דברים יפים, יהיה משחק מעניין, מאוד אמוציונלי. אני כרגע במרמורק, ובא לעשות את העבודה כמו שעשינו בשבועות האחרונים. אננחנו משחקים מול הקבוצה עם החומר שחקנים הכי איכותי בליגה, במגרש מעולה, ומקווה ומאמין שנבוא לנצח וליצור המשכיות, ובאמת משם הפנים יהיו קדימה. אם נעבור אותו בשלום נעשה את הצעד הראשון לחזור לליגה״. 
 
⁠מחזרת הפגרה הקבוצה עשתה שינוי אדיר ונראת אחרת לחלוטין עם ניצחון אדיר בדרבי ותיקו מול אחת המועמדות לעלות, מה השתנה? מה הסוד? איך הצלחת להעמיד ככה אתה הקבוצה? 
״אני חושב שלמועדון הזה לא היה מגיע להיות במקום אחרון עם חמישה או שלישיה הפסדים, אבל כמו שאנחנו מכירים את החיים איו מגיע, אני שמח שזה מתחיל להתחבר ואנחנו מתחילים לצבור יותר נקודות ולהיות יותר דומיננטיים ולהראות כדוגל קצת יותר שונה״. 
 

מה השאיפות שלכם העונה? 
״השאיפות כרגע הם לצבור נקודות ולהביא אותנו למקום הראוי שזה לא להיאבק בתחתית, זה היעד הראשוני, כדורגל כמו כרגיל אין לדעת מה יתפתח אני מקווה שנצא מהבור שלנו כמה שיותר מהר״.

 

לסיום הוסיף: ״שעם ישראל יחזור להיות העם השמח, ששנאת החינם תחלוף מאיתנו ונהיה מלוכדים לא רק במלחמה, מגיע לנו גם להתחיל לשמוח בנפש ובראש. אבל זה יהיה רק אחרי שהמלחמה תיגמר וכולם יחזרו בשלום בעזרת השם. ובעיקר תודה תודה תודה לכל חיילי צבא הגנה לישראל, שמקריבים את נפשם ואת גופם ואת העבודה שלהם למענינו שנוכל לחיות בשקט ולחיות את החיים בצורה נורמטיבית, כל מה שנותר זה להגיד תודה בכל יום ואפילו לסגוד אותם, עם ישראל חי״.

רונן ויינשטיין, מאמין שהקבוצה תמשיך לנצח. (קרדיט צילום: יח״צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רונן (שחקן מרמורק 28-12-2023, 10:36)
    רמסת אנשים טובים והחבר של ישראל המשיך לשקר את כולם החיים גלגל תזכור
  2. מזכיר בתמונה את ארז בנודיס (א.ב יהושוע 28-12-2023, 14:00)
    שיהיה בהצלחה
  3. איזה בור חפר המאמן נערים והצוות שלו מהבית ספר לכדורגל (דוד 28-12-2023, 16:24)
  4. אל יתהלל חוגר כמפתח (הוגה דעות 28-12-2023, 19:52)
    תנצח בדימונה בערך כמו שביבי ינצח את סינוואר.חלומות באספמיא