תחזית ליגה א' דרום: מחזור 8!

המחזור השמיני בליגה א׳ דרום הגיע! מחזור בו עירוני אשדוד שמיעטה להתאמן פוגשת את המובילה מחולון, כפר שלם תשחק מול בקעת הירדן במטרה להיצמד לפסגה ומה לגבי אופיר רגב ולוד? ינצחו את נורדיה ויחזרו למירוץ על הפלייאוף? שווה לראות את התחזית לשבוע זה....

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-12-2023
  • 12:28

ונעבור למשחקים:

הפועל כפר שלם - הפועל בקעת הירדן

הפועל כפר שלם מגיעה למשחק לאחר שתי תוצאות תיקו ותקופה פחות טובה ביכולת מבחינתה. בקעת הירדן מגיעה לאחר ניצחון גדול על שעריים החלשה, ועם מוטיבציה גדולה לאחר הניצחון הגדול. הבקעה בשנים עברו עשו הרבה בעיות לכפר שלם ומגיעה למשחק במטרה לצאת עם נקודות. כפר שלם קבוצה חזקה יותר והם יחזרו למסלול בניצחונות מול בקעת הירדן. ההימור שלי: ניצחון לכפר שלם. 

 

הקבוצה הבכירה בעיר רחובות, הפועל מרמורק. מגיעים למשחק חוץ קשה מול דימונה. צילום: דוברות מרמורק

 

מ.ס. דימונה - הפועל מרמורק

רונן ויינשטיין מאמן הפועל מרמורק עושה קסמים במרמורק והוא מגיע למשחק הסופר קשה בדימונה, לאחר שאימן בהצלחה גדולה בעבר במועדון שהשקיע אולי הכי הרבה כסף העונה. אבל כסף לא מספיק כדי לעלות ליגה, צריך לב ונשמה וזה מה שויינשטיין החדיר בשחקני מרמורק מאז שהגיע ורואים תוצאות בשני המחזורים האחרונים. מרמורק מגיעה בכושר נהדר מאז שהביסו 4-0 את שעריים החלשה בדרבי הגדול ולכן לדעתי משחק שקול אך דימונה עדיין עדיפה והיא תנצח. ההימור שלי: ניצחון לדימונה.

 

מכבי קרית מלאכי - הפועל אדומים אשדוד

לישי ביטון הכוכב של קרית מלאכי פוגש את האקסית - משחק סופר מסקרן עבורו, אבל אדומים אשדוד חייבים לחזור למסלול הניצחונות לאחר ההפסד לדימונה ובעיקר לחזור להציג יכולת טובה יותר. אדומים טובים יותר וחייבים לנצח. מלאכי בבית חייבת לקחת נקודות אם היא רוצה לשרוד העונה. ההימור שלי: אדומים עדיפים והם גם ינצחו.

 

חולון, עונה אדירה הם עושים. שאפו ענק לשחקנים לצוות האימון ולהנהלה...

 

שמשון כפר קאסם - הפועל הרצליה

כפר קאסם עשו ניצחון גדול וחשוב על לוד החזקה ואולי תתחיל במסע הניצחונות, אבל השבוע הם פוגשים את הקבוצה החזקה של הרצליה שלדעתי עדיפה על כפר קאסם, אבל כפר קאסם בבית יכולה לנצח כל קבוצה ועם ההתלהבות של הניצחון נגד לוד היא תבוא לנצח את הרצליה. ההימור שלי: תיקו ישקף את המשחק.

 

הפועל לוד - בית״ר נורדיה ירושלים

אופיר רגב טוען שהוא בנה קבוצה לעליית ליגה אבל נעצר מול כפר קאסם. נורדיה אחרי שני הפסדים כואבים תרצה לנצח את לוד. נורדיה עדיפה על לוד אבל כשרגב על הקווים יש לקבוצה לב ונשמה וכמובן את מסי על המגרש הלא הוא אופק יפרח המצויין, ולכן לוד תנצח את נורדיה ותתחיל לבדוק איפה המקום המוביל לפלייאוף ומשם השמיים הם הגבול. ההימור שלי: ניצחון ללוד.

 

עירוני מודיעין - מכבי יבנה

מודיעין חטפו מחולון שהראו להם שהם קבוצה טובה, אבל לא מספיק חזקה מול הגדולות של הליגה. יבנה ניצחה את נורדיה בשבוע שעבר ונמצאים קרוב לפלייאוף העליון. משחק שקול בין שתי קבוצות חזקות שלדעתי יסתיים ללא הכרעה. ההימור שלי: תיקו.

 

אופיר רגב ולוד. ניצחון על נורדיה והם יכולים לחלום על הפלייאוף... (אבי רביבו)

 

מכבי עירוני אשדוד - מ.כ. ירמיהו חולון

מה יהיה בעירוני אשדוד? יופיעו למשחק? שאלה טובה. לאחר שרוב השבוע הקבוצה לא התאמנה למעט האימון האחרון שהיה האימון המסכם, הודיעה אתמול הקבוצה על פיטורו של אלי כהן, כאשר ברוך דגו העביר את האימון האחרון ויעמוד באופן זמני על הקווים, בעיות תקציב באשדוד אבל את חולון מוליכת הטבלה זה לא מעניין. חולון רוצים לעלות ליגה ומוסא בן חיים מוביל את הקבוצה מחולון לעונת שיא בתקציב לא גדול וזה רק מוכיח איזה תותח מוסא. חולון עדיפים ונקווה שהם ינצחו שיוכיחו שסדר וארגון כמו שיש בחולון בראשותו של ליאור שלומן, שווה ליגה לאומית! חולון עדיפה בגלל הניהול הנכון והמקצועי של שלומן ולכן מגיע להם לנצח. ההימור שלי: ניצחון לחולון. 

 

מכבי שעריים - שמשון ת"א

איתי לוי שומע? רכשת את שעריים ואנחנו מאד מכבדים אותך על כך ורק נקווה שתעשה סדר אמיתי במועדון הקטן ברחובות. הסדר חייב להתחיל מהקודקודים שכנראה לא מבינים הרבה בכדורגל ומתקשים לנהל את הקבוצה, שכן לרדת ליגה שנתיים ברציפות צריך באמת להיות חלש בניהול קבוצה. שעריים מאז התבוסה לקבוצה הבכירה בעיר, 4-0 למרמורק, נראית נורא והפסידה גם לבקעת הירדן. שמשון ת"א קבוצה מצויינת בראשות חי אבייב, שמוכיח יכולות והוא מגיע לנצח את שעריים ולהמשיך להתקדם במעלה הטבלה עד שיגיע למקום הראשון. ההימור שלי: שמשון ת"א עדיפה והם גם ינצחו. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. שטויות במיץ עגבניות (הוגה דעות 28-12-2023, 19:49)
    לפי הטבלה שעריים מקדימה את מרמורק ולא צריך משקפיים של שען חירש כדי לדעת מי הקבוצה הבכירה בעיר רחובות וזה לא מהיום אלא ב70 שנה האחרונות
  2. קשקושים (רחובותי אוהד מכבי תל אביב 28-12-2023, 22:55)
    שעריים תמיד תהיה הבכירה,עם קהל פי 8 בכמות יותר מהקבוצה שמכניסה את כל האוהדים שלה לפיאט 600
  3. קלע בול עם הפועל לוד (מושיקו 28-12-2023, 23:04)
    קדימה אופיר רגב
  4. תמשיך לחזות כך עליק כתב ........ (שערוקי 29-12-2023, 14:41)
    מכבי שעריים - שמשון ת"א איתי לוי שומע? רכשת את שעריים ואנחנו מאד מכבדים אותך על כך ורק נקווה שתעשה סדר אמיתי במועדון הקטן ברחובות. הסדר חייב להתחיל מהקודקודים שכנראה לא מבינים הרבה בכדורגל ומתקשים לנהל את הקבוצה, שכן לרדת ליגה שנתיים ברציפות צריך באמת להיות חלש בניהול קבוצה. שעריים מאז התבוסה לקבוצה הבכירה בעיר, 4-0 למרמורק, נראית נורא והפסידה גם לבקעת הירדן. שמשון ת"א קבוצה מצויינת בראשות חי אבייב, שמוכיח יכולות והוא מגיע לנצח את שעריים ולהמשיך להתקדם במעלה הטבלה עד שיגיע למקום הראשון. ההימור שלי: שמשון ת"א עדיפה והם גם ינצחו.