נבחרת המחזור - ליגה א' דרום מחזור 7!

המחזור השביעי בליגה א' דרום הסתיים, מחזור בו חולון מנצחים את מודיעין ומנצלים את התיקו של כפר שלם מול מרמורק כדי להגדיל את הפער בפסגה. בתחתית מכבי שעריים לאחר התבוסה בדרבי, סופגת עוד תבוסה הפעם מול בקעת הירדן. אבל מי היה כוכב המחזור? מי היה מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-12-2023
  • 15:23

ונעבור למצטייני הדרום:

שוער: תומר עמר (עירוני קרית מלאכי)
שוערה של קרית מלאכי היה במיטבו מול הפועל הרצליה, שמר על רשת נקייה למרות שלל המצבים שהרצליה הגיעה אליהם והציל מספר פעמים במצבים של אחד מול אחד וללא ספק הוא חתום על הנקודה.

 

הגנה:

גל ספיר (ירמיהו חולון)

בלמה הוותיק והטוב של חולון נראה פשוט נהדר העונה כפי שהיה בשנים האחרונות. הוא מנהל את משחק ההגנה של קבוצתו ומשפיע על כל הקבוצה שלו. 

 

גל ספיר נראה פשוט נהדר

 

אריאל בלסון (הפועל מרמורק)

בלמה הצעיר של מרמורק, גם בהעדרו של טל בנש, סגר את שער קבוצתו ולא אפשר לחלוצי כפר שלם להבקיע יותר משער אחד בדרך להשיג נקודה יקרה. בלסון ניהל את משחק קבוצתו בחלק האחורי והיה מהבולטים בקבוצתו מול כפר שלם. 

 

אבי מלכה (מ.ס. דימונה)

בלמה של דימונה ממשיך להציג יכולת גבוהה. אבי בלם מהטובים בליגה והרבה בזכותו קבוצתו קרובה לצמרת. מנהיג אמיתי וחכם שלא מאפשר ליריבה להגיע למצבי הבקעה. 

 

קישור:

סתיו פיניש (מ.ס. דימונה)

קשרה המצויין של דימונה היה במיטבו מול אשדוד כשהיה מסוכן מאד, ניהל את משחק קבוצתו וכבש צמד שערים שהביאו ניצחון ענק לקבוצתו. 

 

צמד נהדר לסתיו פיניש הוביל לניצחון חשוב של קבוצתו (יגאל צריקר)

 

נאור כהן (הפועל מרמורק)

קשרה של מרמורק נראה נהדר מול כפר שלם, כבש שער ועשה הרבה עבודה למען קבוצתו. נאור מוביל את מרמורק לתקופה נהדרת. 

 

עוד משחק נהדר לנאור כהן שנמצא בתקופה נהדרת

 

בן רוזיליו (ירמיהו חולון)
קשרה הנהדר של חולון היה מצויין מול מודיעין, ניהל את משחק קבוצתו, חילק כדורים לחבריו וכבש שער נדיר ביופיו בדרך לניצחון חשוב מאוד של חולון.

 

יוסי רומנו (הפועל בקעת הירדן)

הברומטר של בקעת הירדן ניהל את משחק קבוצתו בחלק האחורי וכמובן השתתף במשחק ההתקפה. היה בכל מקום במגרש, הניע את הכדור בין ההגנה להתקפה וללא ספק היה המנהיג של הבקעה במגרש. 

 

עומרי עאמר (שמשון כפר קאסם)

קשרה של שמשון כפר קאסם היה מצויין על הקו. עאמר שחקן חזק ופיזי והוא היה מסוכן מאד מול לוד. עומרי כבש את שער הניצחון עבור שמשון שהביא לה הרבה שקט בטבלה. 

 

התקפה:

קארלוס צ'אקנה (שמשון כפר קאסם)

ללא פסק רואים שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ...קארלוס הצעיר, כבש שער וסחט פנדל והיה מאד מסוכן בהתקפה של קבוצתו, קארלוס הטריד את ההגנה של היריבה ונראה נהדר. 

 

שחר שפייר (הפועל בקעת הירדן)

חלוצה של בקעת הירדן הטריד רבות את הגנת היריבה, היה מסוכן בחלק הקדמי של קבוצתו וכמובן כבש צמד שהביא ניצחון חשוב לקבוצתו מול שעריים. 

 

מאמן המחזור של ליגה א' דרום, מוסא בן חיים (מני בן ארי)

 

מאמן המחזור: מוסא בן חיים (ירמיהו חולון)

רונן ויינשטיין עושה קסמים עם מרמורק כשהוציא תיקו מול כפר שלם החזקה, חנן אזולאי הוכיח את יכולתו כשקבוצתו ניצחה את שעריים, אבל מעל כולם מרשים מוסא בן חיים, מאמנה של חולון שהביא את קבוצתו לניצחון ענק על מודיעין ובכלל חולון נראים פשוט נהדר העונה והכל בזכות המאמן מוסא בן חיים.

נבחרת המחזור - ליגה א' דרום מחזור 7!

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה תומר (אשדוד 25-12-2023, 20:22)
    שוער מצוין תמיד אמרתי
  2. אזור (אלגזי 26-12-2023, 08:31)
    אחלה גל לא שייך לליגה הזאת
  3. ניצחון גדול (אוהד שמשון 26-12-2023, 10:21)
    חבל שהתעלמתם מהמשחק של שמשון מול אשדוד
  4. . (תשובה למספר2 30-12-2023, 10:20)
    צודק גל שחקן נהדר צריך לשחק בלאומית