מרמורק וכפר שלם נפרדו בתיקו 1-1

הפועל מרמורק שנמצאת במקום האחרון בטבלה, הייתה מצויינת מול הפועל כפר שלם מהצמרת וסיימה במשחק שקול בתיקו 1-1. למרמורק כבש נאור כהן. לכפר שלם כבש פלג בוארון. טל איילה הורחק. ויינשטיין:"לפני המשחק הייתי שמח על תיקו. לאור איך שהתפתח המשחק אני מאוכזב מהנקודה, נאור: ״היו לנו הרבה הזדמנויות לנצח את המשחק"

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-12-2023
  • 09:23

הפועל מרמורק אירחה את הפועל כפר שלם במסגרת המחזור השביעי בליגה א׳ דרום. מרמורק מגיעה מהמקום האחרון, אבל מעודדת מאד מהדרבי כשהביסו את שעריים והוכיחו מי הקבוצה הבכירה בעיר. ערב המחזור, כפר שלם הגיעה מהמקום הראשון כשעל הנייר זה היה משחק קצוות בין המקום הראשון לאחרון. בפועל ראינו משחק שקול ביותר כשךא היה ברור דקות רבות מי במקום הראשון. 


במחצית הראשונה שתי הקבוצות לא הציגו יכולת גבוהה והשוערים בקושי נגעו בכדור. בחצי השני ראינו את מרמורק החדשה על המגרש - קבוצה מצויינת שרצה, מחוייבת ובעיקר רוצה לנצח וכל הכבוד לרונן ויינשטיין שהפך את מרמורק העייפה מתחילת העונה, לקבוצה תוססת ששווה ניצחון בכל משחק. 
וכך היה, מרמורק פתחה נהדר את המחצית השניה, לא עוברות חמש דקות וכדור ניתז על הידיים של  אייל אינברום ומרמורק מקבלת פנדל, נאור כהן מדייק מהנקודה הלבנה וקבע 0-1 למרמורק. 

 

נאור כהן, פנדל מוצלח שלו כמעט והביא ניצחון לקבוצתו. 


לא עברו שלוש דקות משער היתרון של מרמורק, וכפר שלם נשארת ב-10 שחקנים, כשטל איילה רואה את הכרטיס האדום לאחר שלטענת השופט הוא תפס בגרון את שחקן מרמורק. 

 

דווקא בעשרה שחקנים כפר שלם הראו הרבה אופי והחלו לתקוף את שער מרמורק. ״ביטי״ הצעיר הראה  רבה יכולות כשעשה את הסללום הנהדר שלו פעם אחר פעם וייצר מצבים מצויינים לחבריו שלא כבשו. כרבע שעה לסיום הגיע שער השוויון, פלג בוארון בבעיטה יפה מחוץ לרחבה הכניע את שוער מרמורק עזרא חנה וקבע שוויון 1-1. 

 

לאחר שער השוויון, כפר שלם לאחר השער לחצו על שערה של מרמורק וניסו להכריע את המשחק אך לא הייתה רגל מסיימת, מנגד מרמורק הגיעו למספר מצבים מסוכנים להכריע את המשחק, אך החמיצו ולבסוף המשחק הסתיים בחלוקת נקודות שמשקפת את המשחק שהתחיל פחות טוב, אבל המחצית השניה הייתה מצויינת. כפר שלם הראו הרבה אופי במשחק הזה, אך השחקנים שלהם חייבים להשתפר אם הם רוצים לעלות ליגה העונה. 

 

הפועל מרמורק נראית נהדר מאז הגעתו של המאמן רונן ויינשטיין. ללא ספק רואים קבוצה חדשה, קבוצה תוססת שעם הזמן תעלה במקומות בטבלה כי המיקום הנוכחי של הקבוצה, ממש לא משקף את היכולת הנהדרת. 

 

רונן ויינשטיין, מאז הגעתו לקבוצה רואים מרמורק חדשה ונהדרת. 

 

יש לציין בכפר שלם את הקשר הצעיר בנטגיזה גמבר המכונה "ביטי". 
במרמורק אפשר לציין את נאור כהן שכבש את השער, היה בולט לאורך כל המשחק וכמובן הבלם אריאל בלסון שהיה מצויין והביא נקודה לקבוצתו.


 טל איילה שכאמור ספג כרטיס אדום אמר בסיום: "לא היה אדום! תפסנו אחד את השני בחולצה, להם נתן צהוב ולי נתן אדום - לא מבין למה". 

 

נאור כהן, כובש שער היתרון של מרמורק ומהבולטים במשחק אמר בסיום: "היה פה משחק קצבי מאוד , עלינו ראשונים על לוח התוצאות והיה לנו לא מעט הזדמנויות לתת את ה 2-0 ולגמור את המשחק, לצערי זה לא קרה וחטפנו גול מהצד השני אבל יחד עם זאת אנחנו יודעים שכל נקודה בליגה הזו היא חשובה מאוד , בטח מול קבוצה איכותית כמו כפר שלם. ניקח את הדברים הטובים מהמשחק נשפר את הדברים הפחות טובים ונתכונן לקחת נקודות בדימונה בעזרת השם"

 

מאמן הפועל מרמורק, רונן ויינשטיין אמר בסיום המשחק: "לאור איך שהתפתח המשחק אני מאוכזב, זה נכון שלפני המשחק הייתי קונה תיקו אבל תוך כדי משחק היינו טובים, החמצנו המון מצבים וכשאתה לא כובש ואתה חוטף זה מאכזב. אני שמח שאנחנו מתחילים להיראות טוב למרות שהיינו חסרים מספר שחקנים משמעותיים. הפנים קדימה, אנחנו מתחילים לאסוף את הנקודות שפספסנו בתחילת העונה".

שחקני מרמורק חוגגים.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שופט מכור (אוהד 24-12-2023, 10:25)
    ויינשטיין אל תשכח לשלוח זר פרחים ושוקולד לשופט
  2. כפר שלם ארגון פשע (בושה הכפר 24-12-2023, 13:14)
    אביחי אתה חושב שהכל מגיע לכם אבל תצטרך לנצח במגרש ולא לאיים על חצי עולם
  3. הקבוצה הבכירה (רפי 24-12-2023, 13:58)
    אוהד כל הזמן בלי קשר אתה מציין הקבוצה הבכירה בעיר משעממם לך מה קשור לכתבה על המשחק לבין הקבוצה הבכירה בעיר זה מראה כמה אתה מגמתי תתבייש האתר שלך משעממם ומגמתי זה עניין של זמן שיסגר
  4. סוף סוף יש מאמן עם ניסיון (שלומי 24-12-2023, 15:23)
    ולא צוות חסר ניסיון
  5. שופטים מנייק (שכ' התקווה 24-12-2023, 15:50)
  6. כל עונה מישהי אחרת תעלה על חשבון כפר שלם (הרצל 24-12-2023, 17:25)
    כפר שלם לא תעלה כי אלוהים רואה הכל וחבורת גנסטרים העונש שלה זה להירקב בליגה א לא יעזור לכם כלום !
  7. כפר שלם (איש חכם 24-12-2023, 18:48)
    לעולם לא יעלו אנשים שמאיימים על נשים וילדיםלא אשכח לעולם את המשחק נגדם שאימו עלינו אחרי שדיגו שלנו השווה ל2:2 ואז קבלו פנדל שלא היה ולא נברא ונצחו 3:2 הם יענשו שלעולם לא יעלו בסביבוב הבא מרמורק גם תנצח אותם שם
  8. כאילו העולם נברא מהתחת של כפר שלם (ויסוקר איציק 24-12-2023, 20:38)
    כולם משחקים אותה חברים של הכפר אבל בתכלס מתים לזין אותם כי יודעים שאלו חרות שרוצים רק שיתנו להם
  9. גועל נפש (אחד שהיה 25-12-2023, 18:21)
    1. טל איילה תפס את טל רוקח בגרון חזק למשך 10-15 שניות- סתם מיתמם. 2.השופט ,בניגוד למה שרגילים בכפר-פשוט שפט הוגן ולא חישבן להם 3. זה שבעל תפקיד מרשה לעצמו לרוץ למגרש ולנסות להרביץ לשוער של מרמורק זה לא דבר של מה בכך חבל, הכדורגל אמור לספק הנאה לצופים ולא כל פעם מחדש מולם להרגיש שיש צורך בברכת הגומל שהגענו הביתה