״העונה עוד ארוכה, אנחנו מאמינים בעצמנו״

כך אמר אליאור סיידר, שחקנה של מ.ס. קרית ים לאחר הניצחון החשוב מול צעירי כפר כנא. עוד הוסיף: ״הכדורגל מוציא אותנו מהשגרה הקשה״

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 25-12-2023
  • 08:26

מ.ס. קרית ים הגיעה למחזור ה-7 של ליגה א׳ דרום שהיא יודעת ששום דבר חוץ מניצחון לא יהיה מספיק. לאחר הניצחון המאכזב במחזור שעבר מול בקה אל גרבייה, חניכיו של עודד קוטר הגיעו מלאי מוטיבציה לחזור למסלול הניצחונות וכך קרה. קרית ים פתחה חזק את המשחק ועלתה ל2-0 מהיר, בדקה ה-80 כפר כנא צימקו אבל זה לא הספיק ושלושת הנקודות הלכו לקרית ים בסיום.  

 

תפסנו את אליאור סיידר, שחקנה של מ.ס. קרית ים וכובש השער הראשון היום לראיון על המשחק, המצב בליגה והכדורגל בצל התקופה הקשה: ״הצוות הכין אותנו מעולה למשחק וזה עבד אני שמח על הניצחון ובטוח שאם נמשיך ביכולת הזאת אנחנו נשיג עוד הרבה ניצחונות וכמובן בע"ה נעמוד במטרה שלנו״ 

 

אז אליאור, איך אתה עם הכדורגל בימים אלה? איך זה לחזור לכדורגל בתקופה זו? 
״קודם ברוך השם הכל בסדר, כמו שאתה יודע ימים לא קלים ולא פשוטים עוברים על עם ישראל אבל הכדורגל מוציא אותנו קצת מהשגרה הקשה ונותן קצת רגעים של שפיות״.

 

סכם לי את המשחק מצידך, מה עבד יותר ומה פחות? 
״היה משחק לא פשוט מול קבוצה טובה במגרש מאוד ביתי, הצוות הכין אותנו עם תוכנית משחק שעבדה בצורה נהדרת. אני שמח מאוד שניצחנו ניצחון חשוב ואנחנו מסתכלים קדימה״.

 

כבשת, ניצחתם, איך התחושות אצלך? בחדר הלבשה?  
״שמח מאוד לכבוש ולנצח, יש תחושות טובות ואנחנו מאוד מאמינים בעצמנו. יש עונה ארוכה ולא פשוטה, מסתכלים קדימה לעבר המשחק הבא ובע״ה נמשיך בצורה טובה״.

 

לסיום הוסיף: ״אני מאחל שקודם כל, כל החטופים והשבויים יחזרו הביתה בריאים ושלמים במהרה ושנדע ימים טובים לעם ישראל ושתהיה שבת שלום ובשורות לכל עם ישראל, אמן״.

אליאור סיידר, מאמין בקבוצה שלו. (קרדיט צילום: אלכסנדר בוך)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קריית ים (בן משה 25-12-2023, 17:31)
    עולים ליגה ב"ה צריך 'נמאמן יהיה אמיץ לתת לכשרונות לשחק