נשר ניצחה את בועיינה, סוארי: "נחישות והתמדה הביאו ניצחון"

עירוני נשר התארחה בבועיינה וגברה עליה 1-0 משער של אבו עאישה. שוערה של נשר עמית סוארי שמר על רשת נקיה וזה כבר משחק רביעי ברציפות. עמית: ״עשינו ניצחון גדול במגרש סופר קשה מול קבוצה טובה. ניצחון של הרבה אופי"

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-12-2023
  • 15:21

הפועל בועיינה אירחה את עירוני נשר במסגרת המחזור השביעי בליגה א׳ צפון. שתי הקבוצות מגיעות למשחק בכושר נהדר, לאחר שנשר ניצחה את טייבה ואילו בועיינה מגיעה לאחר שניצחה בדרבי את נוגידאת. 

המחצית הראשונה היתה שקולה אך ללא מצבים מיוחדים, למרות זאת, נשר הצליחה לנצל מצב אחד בודד שהיו לה במחצית הראשונה.
נשר יצאה למתפרצת שבה עודאי שלאטה מסר כדור רוחב שהגיע לאבו עאיש, האחרון בעט בעיטה מסובבת מחוץ לרחבה מצד לצד, כבש וקבע 1-0 לנשר.

במחצית שניה היתה רוח חזקה לטובת בועיינה, שניסתה לנצל זאת, לחצה על שערה של נשר, אך למרות זאת נשר עם הרבה מלחמה ונחישות הצליחו לשמור על השער היקר ולחזור עם שלוש נקודות יקרות.

 

עמית סוארי עם משחק טוב ונחוש (עדי דסטל)

 

בסיום דיברנו עם שוערה של עירוני נשר, עמית סוארי, ששמר על רשת נקיה וזה המשחק הרביעי ברציפות שהוא לא סופג. עמית מסכם את המשחק ואומר: "זה ניצחון חשוב מאד! הגענו למשחק בגישה טובה, לאחר הכנה נהדרת שעשו לנו כל השבוע. היה משחק לא פשוט במגרש מאוד קשה והצלחנו לנצח אותי רק בזכות הנחישות וההתמדה של השחקנים שהראו המון מחויבות״.
עוד הוסיף סוארי: ״אני שמח על הניצחון ושמח שהחברים עזרו לי לשמור על שער נקי וזה כבר משחק רביעי ברצף שאנחנו לא סופגים, ומכאן הדבר הכי חשוב זה המשכיות״.

אתם במקום שני (משותף) לראשונה העונה, אתב חושב שאפשר לעלות ליגה בנשר? 
״לא עולים ליגה במחזור השביעי, אנחנו עכשיו במטרה לאגור נקודות ולהסתכל על המשחק הקרוב כהכי חשוב״.
אז במשחק הבא אתם נגד בני ממבע במסגרת הגביע. באים לנצח?
״ברור שבאים בכל הכוח ונעשה כל כדי לעבור שלב ולנח את היריבה״.

שחקני נשר חוגגים ניצחון יקר מאוד

הוסף תגובה
תגובות