קרית ים גברה על כפר כנא 2-1

מ.ס. קרית ים גברה על צעירי כפר כנא במשחק חוץ במסגרת המחזור ה-7 של ליגה א׳ צפון 2-1 משערים של אליאור סיידר וניר עזריה. לכפר כנא צימק נאסר אנס. קוטר:"״שמחים על הניצחון, המחצית השנייה הייתה פחות מוצלחת״

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 23-12-2023
  • 12:02

מ.ס. קרית ים התארחה אצל צעירי כפר כנא במסגרת המחזור ה-7 של ליגה א׳ צפון, קרית ים הייתה חייבת ניצחון אם היא רוצה להמשיך לפנטז על עליית הליגה, במיוחד לאחר ההפסד בשבוע שעבר לבקה אל גרבייה וזה בדיוק מה שהיא השיגה היום. מנגד צעירי כפר כנא מגיעה למשחק לאחר תיקו מאכזב מול הפועל כאוכב. צעירי כפר כנא שואפת לעונה כמו אשתקד ולכן היה חשוב לה לנצח את המשחק מול קרית ים ולהיצמד לחבורת הצמרת. 

 

קרית ים חוגגת את השער של ניר עזריה בקרית ים (קרדיט צילום: אבי רביבו)

 

מריק שמחייב מקרית ים מביא הרבה לב ונשמה למשחק של קבוצתו. קרדיט צילום: אבי רביבו 

 

המשחק נפתח בלחץ גבוה של קרית ים שהובילה  1-0 מהיר מרגליו של אליאור סיידר כבר בדקה ה-10׳, קרית ים לא הלכה אחורה והמשיכה עם הלחץ במטרה למצוא את השני, בדקה ה-24׳ ניר עזריה מצאה את ה 2-0 של האורחים שנשמר עד המחצית.

 

המחצית השנייה נפתחה בשאננות מצד חניכיו של עודד, שהלכו אחורה ונתנו לכפר כנא לחזור למשחק, כפר כנא הגיעה למספר מצבים לצמק אך הרבו להחמיץ עד אשר נאסר אנס צימק ל2-1 בדקה ה-80׳ . כפר כנא המשיכה ללחוץ לקראת הסיום ולחפש את השיוויון אך זה לא צלח,   2-1 בסיום לקרית ים שחוזרת למסלול הניצחונות. 

 

ניר עזריה חוגג (קרדיט צילום: אבי רביבו) 

 

אליאור סיידר חוגג את שער הניצחון (קרדיט צילום: אבי רביבו) 

 

קרית ים ממשיכה להיצמד לצמרת הגבוהה והיא רחוקה רק שתי נקודות מהמובילה באקה אל גרביה בעוד צעירי כפר כנא חוזרת מאוכזבת מההפסד שמרחיק אותה כבר 7 נקודות מהמקום המוביל לליגה הלאומית. 

 

עודד קוטר, מאמנה של מ.ס. קרית ים סיכם בסיום: ״אנחנו שמחים על הנצחון הזה כי זה במגרש קשה נגד קבוצה טובה, מחצית ראשונה הייתה טובה מאוד מבחינתנו והובלנו בה 2-0 ומחצית שניה פחות טובה מבחינת יכולת, הכי חשוב זה 3 נקודות״. 

 

 

 

אבשלום דוד, מגן צעיר ומוכשר. כל המשחק היה פעיל מאד קרדיט צילום: אבי רביבו 

 

אליאור סיידר המצויין. את הגולים שלו הוא כובש. קרדיט צילום: אבי רביבו

 

איהאב שאמי עולה לכדור. משחק לחימה נהדר של איהאב עזר לקבוצתו לנצח. קרדיט צילום: אבי רביבו

 

גיל סלם מקרית ים . היה מצויין במשחק ההגנה. יוביל את קבוצתו ללאומית? קרדיט צילום: אבי רביבו
 


קרדיט צילום: אבי רביבו

 

לפני המשחק העניקו לשוערם לשעבר דורון מיכאלי פרחים. יודעים להעריך בקרית ים. קרדיט צילום: אבי רביבו

 


קרדיט צילום: אבי רביבו

עודד קוטר, אוסף עוד 3 נקודות. (קרדיט צילום: אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות