3-1 לחולון על מודיעין, שער ענק לרוזוליו

חולון מבטיחה עוד שבוע בפסגה עם ניצחון גדול מול מודיעין במחזור ה-7' של ליגה א' דרום. מוסא בן חיים, מאמנה של ירמיהו חולון: "גילינו הרבה אופי אחרי השוויון. שמח על הניצחון ועל הדרך״

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 23-12-2023
  • 18:00

מוליכת הטבלה של ליגה א׳ דרום, ירמיהו חולון ממשיכה לסמן לכל הליגה שהיא באה העונה לעלות ליגה. באחד ממשחקי המחזור, ירמיהו חולון פגשו את עירוני מודיעין במסגרת המחזור ה-7 של ליגה א׳ דרום. חולון מגיעה לאחר ניצחון מרשים במחזור הקודם מול בית"ר נורדיה שהעלה אותם לפסגה לעומת מודיעין שמגיעה אחרי תיקו 2-2 מול שמשון ת"א. 

 

המשחק התחיל עם גישושים מצד שתי הקבוצות שעמדו בצורה מאומנת אחת על מול השנייה, אבל אז הגיע בן רוזוליו באחד משערי העונה שקבעו 1-0 לחניכיו של מוסא בסיום המחצית הראשונה. המחצית השנייה נפתחה הפוך כאשר מודיעין התחילו ללחוץ על השער של חולון, לחץ שהוביל לשוויון של פיליפ חאיכ בדקה ה63. חולון הראתה הרבה אופי וחזרה להוביל עם שער של סהר ברמי בדקה ה73 שקבע 2-1 לחולון. מודיעין עוד ניסתה אבל אגברייה בדקה ה-90 כבש את השלישי וקבע את תוצאת המשחק, 3-1 לחולון בסיום ועוד 3 נקודות לחניכיו של מוסא. 

 

מוסא בן חיים, מאמנה של ירמיהו חולון סיכם בסיום המשחק: ״הגענו למשחק קשה נגד קבוצה מאומנת, עם שחקנים מצויינים. ידענו לעשות התאמות ולהביא את השחקנים לרמת ביצוע טובה, השחקנים גילו הרבה אופי אחרי שער השוויון של מודיעין וחזרו בשני שערים מצויינים נגד רוח חזקה שהייתה במשחק. השחקן המצטיין שלי המשחק זה כל 22 השחקנים של הקבוצה פלוס 8 אנשי צוות ואיש אחד שקוראים לו ליאור שלומן שדואג שלא יחסר כלום לכולם״.

 

על המקום הראשון: ״ אנחנו מרגישים מצוין ולא מתנצלים על זה שאנחנו עובדים קשה מאוד בשביל לנצח 

 

עוד הוסיף: ״שבת שלום ורק בשורות טובות לכל עם ישראל, אנחנו לא שוכחים את החטופים שלנו ואת החיילים שיחזרו הביתה בשלום, אמן״. 

בן רוזוליו, שער ענק שלו עזר לקבוצתו לנצח. צילום: יותם שחר

הוסף תגובה
תגובות
  1. שולמן ומוסא ...שילוב מנצח (אין מתנות יותר בחולון 24-12-2023, 14:58)
  2. הצלחה (שם טוב 24-12-2023, 17:08)
    אתם תעלו השנה בהפרש 6 נקודות רישיון
  3. מוסא אתה מספר1 (י 25-12-2023, 22:59)