טירה גברה על כפר כנא 1-2, סירוטקין:"שמח שנעשה צדק"

מ.ס. טירה ניצחה את הפועל כפר כנא 1-2 משער עמוק בתוספת הזמן של אורן קלצבסקי. מאמן הקבוצה, חיים סירוטקין: "המשחק היה בשליטה שלנו, הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, הגענו לים מצבים וניצחנו עמוק בתוספת הזמן"

  • על ידי: אוהד רון
  • 22-12-2023
  • 17:09

מ.ס. טירה אירחה את הפועל כפר כנא למשחק במסגרת המחזור השביעי בליגה א' צפון. טירה הגיעה למשחק לאחר הפסד חוץ לבני זלפה, בעוד הפועל כפר כנא הגיעו למשחק לאחר הפסד כואב בבית להפועל רעננה.

 

טירה פתחו חזק את המשחק והוכיחו למן הפתיחה את הרצון הגדול שלהם לנצח וכבר במחצית הראשונה הם עלו ליתרון ראשון משער של המגן אחמד אבו ראגא שכבש וקבל 1-0 לטירה. תוצאה נשמרה עד המחצית.

 

במחצית השניה היה דומה למחצית הראשונה, טירה לחצו והגיעו למצבים רבים אך מנגד כפר כנא שיחקו טקטקי נכון ויצאו להתקפות מסוכנות שאחת מהן הפועל כפר כנא הצליחה להשוות מפנדל מוצלח של חן ידען שקבע שיוויון 1-1. אך עמוק בתוספת הזמן, היה זה אורן קלצסקי אשר כבש את שער הניצחון והביא ניצחון חשוב לטירה, 1-2 בסיום. 

 

בסיום אמר מאמן מ.ס. טירה, חיים סירוטיקין: "ניצחון חשוב מאד עבורינו. הגענו למשחק בית מול הפועל כפר כנא אחרי הטראומה שעברנו באמצע השבוע כשהפסדנו לבני זלפה. אני מאוד שמח שהשחקנים ידעו להתגבר על הלחץ והשיגו שלוש נקודות מאד חשובות להמשך הדרך. כפר כנא קיבלו פנדל שלא היה ואני לא מבין מאיפה השופט הביא את השריקה המוזרה הזאת. אבל אני מבסוט שבסוף נעשה צדק והצלחנו לנצח את המשחק הזה. תקפנו כל המשחק והגענו לים מצבים ואין מאושר ממני שנעשה צדק עמוק בתוספת הזמן. עשינו ניצחון שהגיע לנו לפן השריקה. הפנים כבר למשחק הבא מול מכבי אחי נצרת".

חיים סירוטקין, שליטה מוחלטת של טירה. צילום: רמי גרידיש

הוסף תגובה
תגובות
  1. חיים סרוטקין תרכיב משקפיים (אחד שמבין 22-12-2023, 18:26)
    טירה ניצחה במזל ובעזרתו האדיבה של השופט. שופט המשחק הוסיף 5 דקות תוספת זמן ובסוף שרק לאחר 12 דקות עד שטירה כבשה!,בושה וחרפה של שיפוט.
  2. חיים (טירה 22-12-2023, 22:49)
    עוד גונב דעת תתעוררו כול פעם אותה שכונה סירוטקין אין לו איפה ללכת רק טיטי הטומטום
  3. הייתם צריכים לקבל עוד 2 (שליטה מלאה של טירה 95 דק 23-12-2023, 08:57)
    טירה קבוצה מציונת שחקו כדורגל יפה לדעתי הקבוצה הכי טובה ההגנה על הפנים לא יודע מי השנים בהגנה חייבים ללכת הביתה הורסים כל פעם מחדש את המשחק טירה קבוצה חזקה עם מאמן הכי טוב בליגה