בקלות: שמשון כפר קאסם הפועל לוד 1-2

שמשון כפר קאסם גברה על הפועל לוד 1-2 משערים של קארלוס צאקנה ועומרי עאמר. ללוד השווה זמנית דניאל אגמי. איסמעיל סרסור: "שליטה מוחלטת של שלנו, הגיע לנו שלוש הנקודות, הגענו להרבה מצבים", איהאב סרסור: "היום כפר קאסם התחילה את העונה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-12-2023
  • 09:14

שמשון כפר קאסם אירחה את הפועל לוד במסגרת המחזור השביעי בליגה א' דרום. כפר קאסם הגיעה למשחק לאחר שתי תוצאות תיקו שצברו בשישה משחקים, בעוד הפועל לוד מגיעה בכושר נהדר לאחר שני ניצחונות ענקיים מבחינתה על מלאכי ויבנה. 

 

כפר קאסם פתחו את המשחק נהדר, שלטו במשחק ולמעשה היו עדיפים לאורך כל המשחק, אך למרות שהגיעו לשלל מצבים טובים לא השכילו לנצל אותם  וכבשו רק שני שערים למרות כמות המצבים שהגיעו אליהם. בחצי ראשון היו אומנם המון מצבים אך המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. במחצית השניה גל שלום מסר לקארלוס צאקנה שכבש מחוץ לרחבה בבעיטה חכמה וכפר קאסם עולה סוף סוף ליתרון מוצדק, לוד הצליחה לחזור למשחק ולהשוות מפנדל מוצלח של דניאל אגמי. 5 דקות לסיום עומרי עאמר עשה צדק וכבש שער ניצחון בפנדל גם הוא וקבע 2-1 לשמשון, תוצאה שנשמרה עד הסיום. 

 

בסיום דיברנו עם איסמעיל סרסור, מאמן שמשון כפר קאסם שאמר לאחר הניצחון: "שלטנו לאורך כל המשחק, היינו עדיפים על הפועל לוד. החמצנו המון מצבים וחבל שהחמצנו כל כך הרבה, כי עוד היינו עלולים לא לנצח בגלל ההחמצות. היינו עדיפים לאורך כל המשחק ועשינו ניצחון ראשון וחשוב שלנו שמשחרר הרבה לחץ. אני מאמין שעכשיו נצא לדרך חדשה ונאסוף ניצחונות". 

 

לקראת המשחק בשבוע הבא נגד הפועל הרצליה, אמר המאמן: "אנחנו משחקים בבית ואין סיבה שלא נמשיך עם המומנטום החיובי, אנחנו צריכים המשכיות ונבוא לנצח את המשחק".

 

דיברנו גם עם האיש החזק בשמשון כפר קאסם, איהאב סרסור שאמר בסיום: "היום כפר קאסם התחילה את העונה! נצחון חשוב מאוד שנותן שקט וביטחון לשחקנים לצוות ולמערכת כולה.השבוע התחזקנו בחמישה שחקנים חדשים שהצטרפו למשפחה ואנחנו עוד נתחבר עוד ועוד. אני בטוח שאנחנו נלך  ונשתפר ממשחק למשחק הדרך עוד ארוכה. מבחינתנו הליגה התחילה היום. יש חבורה של צעירים שעובדים קשה במגרש שאפשר לסמוך עליהם ולצאת איתם למלחמה בכל מגרש נגד כל קבוצה. כול הכבוד לשחקנים ולצוות היה משחק טוב מאוד שלנו  וכמובן אנחנו עם הפנים קדימה לשבוע הבא נגד הפועל הרצליה"

 

 

איהאב סרסור ואיסמעיל סרסור. יחד עשו ניצחון גדול על לוד החזקה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא חוכמה לנצח את לוד היא חלשה (הוגה דעות 23-12-2023, 11:46)
    לוד תרד ליגה למרות כל הכותרות של רגב הליצן
  2. כפר קאסם (אחד שראה 23-12-2023, 12:45)
    כן כן תמשיכו לקנות שופטים כל מי שיבוא לשחק אצלכם בכפר מלא אלימות השופטים מפחדים לדבר מילה בושה באים לריב מכות מביך שיש קבוצה כמוכם בליגה א
  3. עאלק עולה ליגה חחחחחח חולה נפש של רגב (רגב חזר חורים 23-12-2023, 14:29)
    עכשיו שירד לו עארק מדבר על להישאר בליגה פסיכאטרי
  4. לוד (ראיתי 23-12-2023, 14:32)
    אגמי אדיר איזה פעולה בפנדל על ויצמן והבקיע משחק 3 ברצף חבל שלא שמרו על השוויון
  5. נו רגב הבנת שאתם בלוף או עוד לא (ליצן ושמו רגב 23-12-2023, 18:54)
    רגב רוצה לעלות שמישהו יסדר לו מעלית או מדרגות נעות שיעלה בקניון עזריאלי קומה
  6. למה לא ביקשתם את תגובתו של רגב? (אוהד מלאכי 24-12-2023, 11:26)
    חחח אופיר רגב אמר שבוא בא לעלות ליגה לא? ליצן חצר הזה למה לא ביקשתם ממנו תגובה אחרי המשחק
  7. תגובה למספר 6 הטפט (לודאי 24-12-2023, 15:03)
    אולי לא נעלה ליגה ואופיר הוא אוהב לדבר ולעשות עקשן אבל העיקר זיינו אותכם במלאכי אז תשב בשקט אתם ואוהדים הענטיקות שלכם שאתם עוד מדברים בלירות במלאכי תמשיכו לאכול דג טונה לוד זיינו אותכם ונזיין אותכם גם בלוד
  8. שמשון כפר קאסם (יוסי 24-12-2023, 17:55)
    קרלוס צקנה מספר1תמיד