גביע המדינה: עירוני אשדוד מנצחת את הפועל כפר שלם 2-1

במשחק שנערך אמש במסגרת גביע המדינה, עירוני אשדוד ניצחה את כפר שלם 1-2 במשחק חוץ. למרות הפגרה הארוכה קיבלנו משחק מצויין, לכפר שלם כבש פלג בוארון, אשדוד הפכו את התוצאה משערים של יאן בנבניסטי והראל בן אבי. שוהם: "שליטה מוחלטת שלנו ונענשו בשתי מתפרצות" יאן בנבניסטי הצטיין...

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-12-2023
  • 10:05

פגרת הכדורגל של המלחמה הסתיימה וחזרנו היישר למשחק גביע המדינה בין הפועל כפר שלם ומכבי עירוני אשדוד. על פניו מדובר במשחק בין שתי קבוצות שמורכבות מצעירים רבים, קבוצות שפתחו את העונה בצורה נהדרת וציפינו למשחק טוב.
המשחק הבטיח רבות וגם קיים, לפחות במחצית הראשונה בה ראינו 20 דקות של שליטה מוחלטת של כפר שלם ובהן ראינו שלל מצבים שלא נוצלו ע"י התקפת הכפר. בדקה ה-17 הכפר הציגו משחק כדורגל טוב מרגל לרגל והכדור מגיע לטל איילה בצד ימין, טל מרים היטב כדור לפלג בראון שבבעיטת חצי מספרת קדימה כובש שער נהדר וקובע 0-1 לכפר שלם בשער נדיר ביופיו! הכפר בהצגת כדורגל נהדר בדקות אלו. 

 

שחקני כפר שלם חוגגים יתרון מוצדק (אבי רביבו)

 

כפר שלם המשיכה לתקוף ולנסות לכבוש את השני, אך דווקא אשדוד כבשה, בדקה ה-23 יאן בנבניסטי בדריבל מסוכן עובר שלושה שחקנים של כפר שלם ומכניס כדור גדול להראל בן אבי שמול שוערה של כפר שלם, טבצ׳ניק, מגלגל חד לפינה וקובע 1-1 מפתיע. 

 

אשדוד מצליחה לאזן בניגוד למהלך המשחק (אבי רביבו)

 

מדקה זו ראינו את שחקני עירוני אשדוד מתחילים לייצר מצבים וארבע דקות לאחר שער השוויון, יניר שמעון מאשדוד עושה דריבל מרשים, עובר את הבלם של הכפר ומוציא רוחב הישר ליאן בנבניסטי שכובש מקרוב ומשלים מהפך, 2-1 לאשדוד במשחק מצויין. עד סיום המחצית ראינו משחק נהדר של שתי הקבוצות אך התוצאה לא השתנתה. 

 

המהפך הושלם, אשדוד עולה ליתרון של 2-1 (אבי רביבו)

 

בחצי השני, מאמנה של כפר שלם, נועם שוהם, ביצע 4 שינויים שעזרו לקבוצתו להיראות טוב יותר ואכן הכפר לחצו על אשדוד והגיעו להרבה מצבים אך הרבו להחמיץ.  
למעשה עד הסיום ראינו רק קבוצה אחת על המגרש, כאשר כפר שלם תוקפת ואשדוד מתקשה לעבור את החצי, אך מצליחה לשמור את התוצאה, 2-1 לעירוני אשדוד בניצחון מצויין ועליה לשלב הבא בגביע. 

 

מצטיין המשחק: שחקנה של עירוני אשדוד, יאן בנבניסטי כבש שער ענק ובישול עם דריבל שמראה על הרבה כישרון.

 

עוד אפשר לציין את יניר אמור מעירוני אשדוד שסגר מצויין את מרכז המגרש והוציא את חבריו למתפרצות נהדרות.

 

אלי כהן יכול להיות מרוצה מהעליה לשלב הבא (אבי רביבו)

 

מאמנה של כפר שלם, נועם שוהם, סיכם בסיום ואמר: ״משחק רשמי ראשון אחרי פגרה ארוכה שנכפתה עלינו, קיבלנו שיעור בדיוק לסגנון משחק שניתקל בו הרבה העונה. שליטה מוחלטת שלנו ונענשנו בשתי התקפות מעבר… אשדוד קבוצה התקפית, מוכשרת מאוד והם ניצלו את הטעויות שעשינו, היינו רכים מדי״. 

 

נועם שוהם נראה מאוכזב בסיום המשחק (אבי רביבו)

 

נועם, ראינו שהושבת 4 שחקנים בכירים על הספסל שנכנסו במחצית. לא פתחת עם ההרכב הכי חזק שלך?
״עלינו עם ההרכב החזק ביותר שלנו יש לנו סגל שחקנים טוב וכולם יכולים לשחק בהרכב״.

 

במחזור הקרוב אתה פוגש את הפועל הרצליה, שלא זכור מתי ניצחתם אותם בעבר. חושב שתנצחו הפעם?
״העבר בכדורגל לא מעניין, גם הרצליה קבוצה טובה ומוכשרת. נלמד את הטעויות שעשינו ונגיע מוכנים למשחק הליגה הראשון אחרי הפגרה״.

שחקני אשדוד חוגגים ניצחון חוץ במשחק הגביע מול כפר שלם (אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות