״יש לנו פתיחת עונה מצויינת״

כך אמר באסל טאהא, בלמה של הפועל בני זלפה מליגה א׳ צפון על פתיחת העונה המצויינת של קבוצתו ועל עצמו באופן אישי כשהשבוע הוא זכה השבוע להיות חלק בנבחרת השבוע של ליגה א׳ צפון. אחרי הפתיחה הנהדרת של בני זלפה, כשהיא ממוקמת המקום השלישי, בקבוצה של אחמד סבע מצפים לעונה טובה מאוד

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 06-10-2023
  • 13:06

באסל, יש לכם פתיחת עונה מצויינת עד עכשיו, אתם במקום השלישי עם 7 נקודות. איך אתה מסכם את פתיחת העונה?
״לדעתי פתיחת העונה שלנו כקבוצה ומבחינת צבירת הנקודות היא טובה, גם מבחינת יכולת אנחנו משתפרים ממשחק למשחק, במיוחד בשני המשחקים האחרונים שלנו שהראינו בהם את המחויבות, האחריות ולוח הלחימה שלנו למען הקבוצה. אני שמח שזה בא לידי ביטוי ועשינו תוצאות טובות, אבל בכדורגל צריך המשכיות ויציבות והפנים כבר קדימה למשחק הבא במטרה לעשות עוד תוצאה טובה״.

 

השבוע זכית להיות בנבחרת השבוע של ליגה א׳ צפון, איך ההרגשה?
״קודם כל אני מאוד שמח שניצחנו את המשחק כקבוצה וזה הכי חשוב, ונכון שהיה לי חלק בזה אבל גם לשאר השחקנים היה את החלק שלהם. כולנו נלחמנו עד השנייה האחרונה ועשינו את המקסימום בשביל לנצח. מי שמכיר אותי יודע שבאסל טאהא נותן תמיד את הלב והנשמה בשביל הקבוצה, גם אם לפעמים זה לא הולך או לא נראה לעין, אבל תמיד משתדל לתת את המקסימום שלי ואת מיטב יכולתי בשביל הצלחת הקבוצה והצלחתי האישי״.

 

איך תשמור על היכולת שאתה מפגין ותמשיך בעונה הטובה שלך עד עכשיו?
״אני מאמין בעצמי וביכולות שלי, אמשיך לעבוד קשה ובשקט וזה סוד ההצלחה. לכל משחק אני מגיע עם ביטחון ומוטיבציה גדולה לנצח ולא משנה נגד מי אני משחק, אני אוהב לנצח ושואף תמיד להשתפר. אני מקווה שפתיחת העונה הטובה תימשך ותוביל את הקבוצה ואותי להצלחות והישגים״.

 

נראה שבאסל טאהא בסוף הגיע לקבוצה הנכונה בשבילו?
״אני מרוצה ושמח בקבוצה, יש לנו חדר הלבשה חזק ובריא וזה חשוב מאוד. ויש לנו את המאמן אחמד סבע שהוא עם ניסיון גדול ועשיר בכדורגל והבנת משחק נהדרת. הוא תמיד מנסה לדחוף קדימה ולעזור לכל שחקן מאיתנו, וגם ההנהלה שלנו שנותנת לנו את השקט ועובדת קשה בשביל לחזק את הקבוצה בתפקידים שצריך גם אם אני נמצא במקום הנכון, אני לא אפסיק לעבוד קשה ולהתקדם בשביל להגיע לרמה ולליגה יותר בכירה, כי אני יודע טוב מה היכולות שלי שוות ותמיד אשאר עם תקווה ורצון להתקדמות בלתי פוסקת״.

פתיחת עונה נהדרת לבאסל טאהא

הוסף תגובה
תגובות
  1. ראיתי אותו משחק - בלם מצויין (גוטמן 06-10-2023, 13:09)