שלושה פנדלים קבעו תוצאת המשחק: טירה מנצחת את מגדל העמק

במשחק שהתקיים אמש (חמישי) בין הפועל מגדל העמק לבין למ.ס. טירה הסתיים בניצחון 2-1 למ.ס. טירה. במשחק היו שלושה פנדלים, והם אלו שקבעו את תוצאת המשחק. טירה ממשיכה ביכולת הנהדרת לאחר הניצחון במחזור הקודם מול הפועל רעננה המשיכו, ולאחר הניצחון אמש, הם כבר במקום החמישי, מרחק נקודה אחת מהפסגה

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 29-09-2023
  • 16:38

המשחק נפתח בצורה שקולה בין שתי הקבוצות, הפועל מגדל העמק נכנסה למשחק טוב והתחילה לייצר מצבים, אך לא הצליחה להכניע את בן ויצמן, שוערה של מ.ס. טירה,  מצד שני קבוצתו של חיים סירוטקין, מ.ס. טירה התחילה להיכנס למשחק לאט לאט והתחילו להגיע להזדמנויות, אך גם היא לא הצליחה לכבוש והמחצית הראשונה הסתיימה בתיקו מאופס. 

 

את המחצית השנייה טירה פתחה חזק מאוד במטרה לכבוש שער ולשחרר המון לחץ, ומפתיחת טירה לחצה את הפועל מגדל העמק והתחילו לייצר מצבי כיבוש. בדקה ה-65 השופט רמי חורי שרק לפנדל לזכותה של טירה. שלום אדרי לקח את האחריות ודייק מהנקודה הלבנה והעלה את טירה ליתרון של 1-0.

 

לאחר ספיגת השער, מגדל העמק התעוררה והתחילה לתקוף במטרה לחזור למשחק, חמש דקות לסיום המשחק שוב השופט שרק לפנדל, הפעם היה זה לטובתה של מגדל העמק, גם עיזאת חלאילה הצליח לכבוש מהנקודה הלבנה וקבע שוויון 1-1 לקראת סיום המשחק.

 

בתוך תוספת הזמן, קיבלנו פנדל שלישי במשחק, עכשיו היה זה לטירה, את הפנדל השני לטירה בעט קאסם בראא שהצליח לכבוש שער דרמטי ולנצח את המשחק עבור קבוצתו וקבע 2-1 בסיום.

קיבלנו משחק משוגע מצד שתי הקבוצות, כשהאיש המרכזי במשחק הי השופט שקבע שלוש בעיטות פנדל והן אלה שקבעו את תוצאת המשחק.

 

תגובתו של חיים סירוטקין, לאחר ניצחון קבוצתו: "היה משחק קשה נגד קבוצה שהייתה בפורמה טובה, קבוצה שהגיעה אחרי שני ניצחונות אצלה בבית שזה מגרש מאוד מאוד קשה לשחק עליו, נוסיף על זה שיש להם את המאמן הטוב בליגה. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אבל בסופו של דבר בתחילת עונה זה מאוד מאוד חשוב לאסוף את הנקודות, בשביל לצבור כמה שיותר ביטחון להמשך הדרך. אני רוצה גם לתת מילה טובה לעוזר המאמן שלי ולעבד תיתי שניהלו את המשחק בצורה המדויקת ביותר, כשהייתי מורחק והייתי ביציע. תודה רבה וחג שמח לכל עם ישראל".

חיים סירוטקין, ניצחון גדול של טירה על מגדל העמק. צילום: רמי גרידיש

הוסף תגובה
תגובות
  1. מלקק לעוזר מאמן לעבד טיטי ולמאמן היריבה (לקקן 29-09-2023, 16:50)
    זהו סיימת ללקק להיום? קצת לקהל לא מגיע?
  2. טיטי (עבד 29-09-2023, 22:26)
    מה זה משנה חיים סירוטקין לא קובע כלום.איך אמר עבד טיטי קובע הכל..לכן כל שנה רוצים לעלום וניכשלים.
  3. אוהד מגדל (משה 30-09-2023, 21:24)
    אנחנו לא יכולים לחיות על מזל ניצחון על נשר דקה 95 רעננה החמיצו פנדל דקה 96
  4. האם נכון הדבר? (לוגסי 30-09-2023, 22:00)
    שיש מגעים עם החלוץ איתי מורנו ?