תחזית ליגה א' צפון - מחזור 4!

באקה ואחי נצרת ממשיכות עם תחילת העונה המצוינת שלהן, אתא ביאליק מוכיחה לכולם שכסף זה לא הכל, טירה מתחילה להתחבר, הפועל כפר כנא וקריית ים רושמות ניצחון בכורה, באום אל פאחם מד הלחץ בשמיים ורעננה ממשיכה לאכזב. מה יהיה במחזור הרביעי של ליגה א' צפון? שווה לראות...

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 28-09-2023
  • 10:26

הפועל מגדל העמק - מ.ס. טירה
מגדל העמק עם פתיחת עונה מצוינת והקבוצה עם 7 נקודות מתוך 9 אפשריות. במגדל העמק יש קבוצת הגנה מצוינת שעד עכשיו לא ספגו שער בליגה, טירה מגיעים למשחק לאחר ניצחון על רעננה. בטירה מקווים שהניצחון בשבוע שעבר יביא איתו רוח חדשה והקבוצה תצליח לייצר המשכיות. תחזית: טירה תנצח.

הפועל בועיינה - הפועל כפר כנא
בבועיינה מד הלחץ מרקיע לשחקים והקבוצה לא מנצחת כבר מחזור שני ברציפות, אומנם בבועיינה סוגרים את מינוס הנקודות, אך בהנהלה היו שמחים אם לקבוצה היו עוד 2 נקודות בטבלה. כפר כנא מגיעים למשחק לאחר ניצחון חשוב במגרש קשה ובקבוצה ירצו להמשיך את תחילת העונה הטובה. בכפר כנא יש קבוצה טובה, מאומנת ומוכשרת שתעשה הכל כדי לחזור עם הנקודות מבועיינה. תחזית: תיקו.

מכבי אחי נצרת - מ.ס. צעירי טייבה
אחי נצרת עם מומנטום נהדר ובמחזור הקודם הקבוצה מביסה את צעירי כפר קנא. באחי נצרת מקזזים 7 נקודות מהמינוס ואם הקבוצה תמשיך בקצב הזה לאגור נקודות, הקבוצה תעשה את הבלתי יאמן ותשיג את המטרה שלה והיא הישארות בליגה. טייבה עד עכשיו היא סיפור עצוב, הקבוצה עם הקהל הכי טוב בליגה רושמת שני הפסדים ואם לא יחזקו את הקבוצה, צפויה להם עונה קשה מאוד שלא בטוח שישרדו בליגה. טייבה חייבת להביא נקודות כדי שהקבוצות לא יברחו להם. תחזית: תיקו.

 

מהראן לאלה, יצליחו לעשות את הבלתי יאומן ויישארו בליגה? (אבי רביבו)

מכבי נוג'יידאת - מ.ס. צעירי כפר קנא
נוג'יידאת עושים סדר בעניינים והשבוע חוזר לקבוצה המאמן עיסא נוג'יידאת. בנוג'יידאת פותחים את העונה עם 2 נקודות אפשריות מ-9 ובקבוצה ירצו לרשום את ניצחון הבכורה במשחק הקרוב. צעירי כפר קנא מגיעה למשחק לאחר הסטירה שקיבלו במחזור הקודם ובקבוצה יעשו הכל כדי לרשום ניצחון שייתן להם שקט מקצועי. בצעירי כפר קנא יש קבוצה טובה עם שחקנים מנוסים ואיכותיים שיעשו הכל לקחת את הקבוצה למקום הראוי לה. תחזית: תיקו.

הפועל כאוכב - מ.ס. קריית ים
כאוכב מגיעה למשחק לאחר שהיא מחברת שני הפסדים ברציפות ובקבוצה יהיו חייבים לחזק את סגל השחקנים. חנא פרהוד עושה עבודה מדהימה אבל לבד ובלי סגל ראוי, גם הוא לא יוכל להושיע את הקבוצה. קריית ים מתחילים להראות מעט מהכישרון שיש בקבוצה ונראה שלאחר תחילת העונה הלא טובה מהבחינה המקצועית, הקבוצה מתחילה לעלות על הדרך הנכונה. בקריית ים יעשו הכל כדי לחבר שני ניצחונות ברציפות שייקחו אותם לעבר הצמרת. תחזית: קריית ים תנצח.

 

חניכיו של דור לוי מתחילים להראות קצת מהכישרון שלהם (אבי רביבו)

עירוני נשר - הפועל באקה אל גרבייה

נשר מגיעה למשחק עם טעם של החמצה לאחר שבמחזור הקודם הקבוצה סופגת שני שערים בדקות הסיום, לאחר שהקבוצה הייתה לאורך כל דקות המשחק בעניינים. נשר רושמת שני הפסדים מתוך שלושה משחקים והקבוצה חייבת להתחיל לאגור נקודות. באקה היא ההפתעה הנעימה של הליגה ומוכיחה לכולם שהמועדון הוא מעל לכל שחקן או בעל תפקיד כזה או אחר. בבאקה רושמים 7 נקודות ונראה שבצוות המקצועי הצליחו למצוא את הנוסחה לייצר המשכיות מהעונה שעברה. באקה תגיע לכל מגרש ונגד כל קבוצה כדי לשחק כדורגל ולקחת את הנקודות. תחזית: באקה תנצח.

 

יוחאי כהן, המנהל המקצועי של אתא ביאליק, מוכיח שלקבוצתו יש דרך (עודד חסין)

מכבי אתא ביאליק - הפועל רעננה
אתא ביאליק מגיעה לליגה ומוכיחה לכולם שכשיש דרך יש תוצאות. במחזור הקודם אתא ביאליק מנצחת את אום אל פאחם והקבוצה של אבי סבג נראית מצוין. באתא ביאליק יש קבוצה צעירה, אנרגטית ומחויבת שתגיע לכל מגרש כדי לנצח. רעננה עד עכשיו היא סיפור עצוב. הקבוצה מהשרון עם פתיחת עונה חלשה, חייבת להתעורר ולאגור נקודות כדי שהתסריט של השנה שעברה לא יחזור על עצמו. רעננה עם סגל שחקנים איכותי, חייבת להציג את הכדורגל שהיא מכוונת אליו כדי להשיג את המטרה של הקבוצה והיא עליית ליגה בסוף העונה. תחזית: תיקו.

צעירי אום אל פאחם - הפועל בני זלפה
מד הלחץ באום אל פאחם אטומי ובהנהלת הקבוצה כנראה שמדברים על שינוים. להזכיר לכולם שהעונה לא נגמרת במחזור הרביעי ובהנהלה חייבים להיות סבלניים במיוחד שנבנתה קבוצה חדשה העונה. אם יהיה שקט התוצאות לא תאחרנה להגיע. זלפה היא ההוכחה שהסבלנות משתלמת. הקבוצה החליפה 20 שחקנים חדשים והנהלת הקבוצה נותנים למאמן המצוין לעשות את הדברים בדיוק כמו שהוא חושב ועד עכשיו זה משתלם לקבוצה. זלפה יגיעו להציג יכולת טובה ולשחק כדורגל שמח. תחזית: תיקו.

תחזית ליגה א' צפון - מחזור 4!

הוסף תגובה
תגובות