ניצחון גדול למ.ס. טירה על הפועל רעננה

מ.ס. טירה התארחה אצל הפועל רעננה למשחק סופר חשוב עבור הקבוצה ורק ניצחון היה מרגיע את המערכת בטירה. בסיום טירה משיגה ניצחון יקר והיו מרוצים מאוד. עבד טיטי: "באנו במטרה לא להפסיד. אני גאה בשחקנים"

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 26-09-2023
  • 20:43

במחצית הראשונה מ.ס. טירה פתחה את המשחק נהדר ולחצה מהדקה הראשונה, 25 דקות מפתיחת המשחק טירה עלתה ראשונה על לוח התוצאות ועלתה ליתרון 1:0 משערו דן אבוטבול. 

 

לאחר הספיגה, הפועל רעננה התחילה להתעורר ולהיכנס למשחק אבל לא הצליחו לחזור ולכבוש שער לפני סיום המחצית הראשונה.


את המחצית השנייה הפועל רעננה פתחה טוב במטרה לחזור למשחק ולכבוש שער שוויון והתחילה להגיע להזדמנויות שלה, אך לא הצליחה להכניע את השוער בן ויצמן. בדקה ה-75 טירה הצליחה להכפיל את היתרון ל 2:0 משערו של מומן מנסור וברעננה מאוד התאכזבו מספיגת השער השני.


בדקה ה-90 הפועל רעננה הצליחה לכבוש ולצמק את התוצאה משער של מגד אגבריה, אך זה היה מאוחר מדי והניצחון של טירה הובטח. 

בטירה מאוד היו מאושרים מהניצחון החשוב עבור הקבוצה מקווים לצאת לדרך חדשה.


תגובת יו״ר הקבוצה עבד טיטי אחרי הניצחון קבוצתו מול רעננה: "היה משחק שמאוד מאוד חששנו ממנו. משחק מאוד קשה נגד קבוצה שהיא מושקעת מאוד. הגענו בהרכב חסר של 4-5 שחקנים ובאנו למטרה שלא להפסיד את המשחק. האמנו בעצמנו, שילבנו הרבה צעירים שזה אומץ וזה לא מובן מאליו. כל הכבוד לשחקנים על ההקרבה ועל הנחישות. אנחנו ממשיכים הלאה, אנחנו נחזק את הקבוצה והפצועים יחזרו והכל יהיה בסדר".

עבד טיטי מרוצה מאוד מהניצחון של טירה

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפר קאסם (בדיר 27-09-2023, 11:56)
    אנשללה תעלו ליגה
  2. יש לך את המאמן הכי טוב בליגה (אלי חיוו 27-09-2023, 12:37)
    מילה אחת טובה לא שמעתי על המאמן 5 שחקנים אתה אומר שהיו חסרים תפרגן למאמן שלך לא.יודע מה הוא.עושה אצלך סירוטקין בוא ללוד וכמה,שיותר מהר
  3. טירה חבל על הזמן בחיים לא תעלו (הוגה דעות 27-09-2023, 13:19)