"אם לא נעלה ליגה השנה זה יהיה כישלון גדול עבור הקבוצה"

הפועל עירוני עראבה מליגה ב' צפון א' התחזקה היטב במטרה ברורה לכולם - לעלות ליגה! אחרי עונה כל כך קשה שעברה על הקבוצה והיא הצליחה להישאר בליגה רק במשחק המבחנים והבטיחה לעצמה עונה נוספת. הקיץ הזה הקבוצה התחזקה מאוד עם שחקנים נהדרים, עם הנהלה חדשה, כשבעצם הכל נבנה בקבוצה מחדש. רגע אחרי פתיחת העונה ערכנו ראיון עם מאמן הקבוצה וגם עם וואסם רבאח שמשמש כשחקן בקבוצה וגם כחבר הנהלה

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 27-09-2023
  • 09:04

קבוצת הפועל עירוני עראבה בעבר הייתה קבוצה חזקה מאוד, כשהגיעה עד הליגה הלאומית, אבל בשנים האחרונות הקבוצה עברה שנים לא פשוטות עד שהגיעו אנשי עסקים חדשים לקחת את הקבוצה ולהוביל אותה במטרה לעלות ליגה כשאת הקבוצה מאמן חוסאם אבו סלאח.

 

חוסאם, אחרי שבקבוצה עברו עונה כל כך קשה, השנה אתם מדברים על עלייה חזק מאוד. תסביר לנו על המהפך שעבר על הקבוצה?

"בעיר כמו עראבה חייבת להיות קבוצת כדורגל ברמות הגבוהות, קבוצה שיש לה שחקנים ששיחקו ברמות גבוהות כמו מועמאר, ויסאם, מנא, אמיר, נסאר ועוד... יש לנו השנה את כל התנאים להצליח, יש הנהלה שעובדת קשה תמיד וזה נותן לנו המון ביטחון".

 

במחזור הראשון הייתה לכם פתיחה מצויינת לעונה, עם ניצחון 7-1 על מכבי טמרה, איך ההרגשה? 

"האמת כל מאמן חולם לפתוח את העונה בתוצאה כזאת, אך יותר חשוב מהתוצאה, הייתה היכולת של השחקנים. רואים שהתחלנו להתחבר אחד לשני ואני מבטיח אפילו במשחק הבא נגד גדידה שנהיה יותר טובים מאיך שנראינו נגד טמרה".

 

מה המטרות שלכם לעונה?

"המטרה שלנו ברורה - אנחנו רוצים לעלות ליגה! ההחתמות שעשינו והשחקנים שהבאנו זו ההוכחה שאנחנו רוצים רק לעלות ליגה. אבל לא נוכל לעשות את זה בדיבורים, אני יודע שיהיה לנו קשה מאוד, אנחנו נעבוד ונתאמן טוב ואני חושב בעזרת השם עם הסגל שלנו ועם עבודה קשה, אנחנו בסוף העונה נעלה לליגה א' ". 


בקבוצה משחק גם ווסאם רבאח שמשמש גם כחבר הנהלה בקבוצה. ווסאם רבאח זה שם שמוכר בכדורגל הישראלי ובשנה שעברה שיחק בליגה הלאומית עם הפועל נוף הגליל. ווסאם, איך הגעת לליגה ב' להפועל עירוני עראבה ?

"נכון אחרי 10 שנים בליגה מקצוענית, אני חוזר לעראבה, לכפר שלי. זו החלטה שהאמת לקחה לי קצת זמן לקבל אותה, אבל אני שלם עם עצמי בכל הלב".

 

האם לדעתך ווסאם רבאח זה השם שנתן ביטחון לשחקנים בכירים להגיע לקבוצה?

"בהתחלה חתמנו בקבוצה אני ומועמאר קראקרה, ואני בטוח שהוא אני עזרנו לשחקנים לבוא. האמת לא היה קל להחתים שחקנים, לקח לנו זמן עד ששחקנים הסכימו, אבל בסוף יש לנו סגל טוב ובריא".
 

הליגה השנה קשה מאוד, יש עוד הרבה קבוצות טוב כמו צעירי טמרה, בני כאבול, הפועל כרמאיל ועוד קבוצות טובות, אתה חושב שאתם תצליחו לעלות ליגה בסוף העונה?

"אני חושב שאנחנו יכולים לעשות משהו גדול בסוף העונה, אבל אנחנו עדיין רחוקים. יש לנו ביום רביעי משחק וזו המטרה שלנו כרגע". 

 

השנה פספוס של עליית ליגה לעראבה זה כישלון עבורכם?

"כן אם לא נעלה ליגה זה יהיה כישלון גדול שלנו".

(קרדיט צילום: דף הפייסבוק של הפועל עירוני עראבה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תקציב של ליגה לאומית (עראבה 27-09-2023, 10:13)
    עם תקציב של 2 מליון שיקל ואתה חושב שזה כישלון אם לא עולים עוד שנתיים אין לכם קבוצה עושים את אותה טעות כל פעם ממהרים לעלות בלי דרך בלי כלום … נתראה בליגה ג