באקה אל גרבייה ממשיכה בפתיחת העונה הנהדרת

הפועל באקה אל גרבייה מליגה א' צפון, פגשה בשישי האחרון את מכבי נוג'ידאת, באקה עם פתיחת עונה נהדרת שכוללת ניצחון ותיקו כשהם מגיעים למשחק במטרה לנצח את המשחק ולהמשיך במומנטום הנהדר. מצד שני מכבי נוג'ידאת מגיעה למשחק אחרי כל הבלאגן שעברו בסוף השבוע לאחר ההתפטרות של מאמן בקבוצה, עיסא נוג'ידאת

  • על ידי: מערכת גולר
  • 24-09-2023
  • 07:56

את המחצית הראשונה פתחה הפועל באקה אל גרבייה בצורה טובה מאוד והתחילה להגיע למצבים והזדמנויות, אך היא לא הצליחה להכניע את שוערה של נוג'ידאת, עמית מריגן. מן הצד השני, מכבי נוג'ידאת הגיעה גם היא למצבים שלה, כשגם היא לא הצליחה לכבוש. לפני שריקת הסיום למחצית הראשונה, באקה הצליחה לעלות ליתרון יקר לאחר שער של שאדי מסארווה שמוריד את קבוצתו להפסקה ביתרון של 0-1.

 

גם את המחצית השנייה באקה פתחה טוב מאוד וכבר בדקה ה-51 הצליחה שוב לכבוש ולהכפיל את היתרון משער של השחקן עבדאאלה טאהא שקובע 0-2 לבאקה!

מכבי נוג'ידאת ניסתה לכבוש ולצמק את התוצאה, אבל הופעה מוציינת של רוי בייגל, שוערה של באקה, מנעה ממכבי אחמד נוגידאת לכבוש ולחזור למשחק. בסיום באקה רושמת ניצחון יקר, 0-2, והיא ממשיכה את פתיחת העונה הנהדרת שלה כשהיא במקום הראשון עם 7 נקודות מ-9 אפשריות. 

מנגד, מכבי נוג'ידאת תמשיך לנסות ולהשיג ניצחון ליגה ראשון העונה, ואחרי כל הבלאגן שהיה בקבוצה בסוף השובע שעבר והתפטרותו של המאמן עיסא נוג'ידאת. חשוב לציין שמאז, עיסא נוג'ידאת הספיק לחזור בו והוא חוזר לקווים...

 

תגובתו של כובש השער הראשון של באקה, שאדי מסארווה: "באנו למשחק עם הרגשה של פספוס לאחר התיקו נגד אחי נצרת. ידענו שיהיה לנו משחק קשה נגד נוג'ידאת, אבל באנו מרוכזים והבאנו את כל מה שעבדנו עליו כל השבוע ובסוף זה השתלם עם ניצחון משכנע והשארנו את הנקודות בבית".

עוד אמר כובש השער: "תמיד כיף להבקיע שערים ולעזור לקבוצה לנצח, אבל בסוף לא משנה מי יבקיע את השער, הכי חשוב לנו אחרי כל משחק זה ה 3 נקודות. המאמן שלנו מאמין בשחקנים ונותן לנו את כל הביטחון ומכין אותנו בצורה הכי טובה למשחקים. כמובן שצריך לציין גם את ההנהלה שנותנים לנו הכל ואת השקט ואת כל התנאים הטובים שיעזרו לנו להיות כמה שיותר למעלה".

שחקני באקה עם פתיחת עונה נהדרת! (צילום: דף הפייסבוק של הפועל באקה אל גרבייה)

הוסף תגובה
תגובות