הפועל כפר כנא משיגה את ניצחון הבכורה שלה העונה

הפועל כפר כנא התארחה אתמול אצל צעירי טייבה ולראשונה העונה ניצחה והשיגה 3 נקודות. האורחת נעזרה בצמד של מוחמד רביע במחצית השנייה להפוך את התוצאה ולנצח את המשחק. צעירי טייבה שעדיין לא השיגו נקודות העונה, ימשיכו לחפש אותם במחזורים הבאים

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 24-09-2023
  • 14:49

ביום שישי האחרון צעירי טייבה אירחו את הפועל כפר כנא למפגש מרתק. למשחק בטייבה הגיעו שתי קבוצות שעדיין לא טעמו את טעם הניצחון העונה - טייבה הגיעה לאחר קיץ קשה שלא נתן לה זמן התארגנות ראוי לליגה, מנגד הפועל כפר כנא שהחליפה 20 שחקנים ועשתה מתיחת פנים ורענון בסגל השחקנים. 
המשחק החל בצורה טובה מבחינתה של טייבה שכבר בדקה ה-5 עידן סולימני מעלה את הקבוצה ליתרון באחת ההתקפות היחידות של טייבה במחצית הראשונה, מרגע זה הפועל כפר כנא משתלטת על המשחק ומפעילה לחץ כבד על שערה של טייבה כדי להשיג את השיוויון. בדקה ה-13 גיזי דורבור מחזיר את הקבוצה למשחק לאחר שער במצב נייח ושתי הקבוצות יורדות למחצית בתוצאה מאוזנת. 

בחצי השני מאמן הפועל כפר כנא מבצע חילוף ומשנה את המערך, מה שמתברר כבנינגו של המשחק. החלוץ מוחמד רביע נכנס וכבר בדקה ה-58 הוא מעלה את הפועל כפר כנא ליתרון לאחר התקפת מעבר מצוינת. טייבה לא מוותרת ושולחת שחקנים לחלק ההתקפי, אבל לצערם זוהי שוב כפר כנא שמגדילה את היתרון. בדקה ה-85 לאחר מהלך כדורגל מדהים של מוחמד רביע שמתגבר על 3 שחקנים ברחבה וקובע את תוצאת המשחק - 3-1 לאורחים בסיום. 
ניצחון בכורה להפועל כפר כנא העונה ונראה שלאחר שנים יש בכפר כנא קבוצה טובה, מחויבת ותוססת שיכולה לעשות דברים יפים מאוד בליגה העונה. 

בסיום המשחק מאמן הפועל כפר כנא, משה ויצמן, סיכם ואמר: "אני גאה בשחקנים שידעו לחזור מפיגור במגרש קשה והוכיחו היום מלא אופי. טייבה קבוצה קשה וטובה והמגרש פה מגרש לא קל, הרבה קבוצות יאבדו שם נקודות. כעת הפנים ליום חמישי, הכי חשוב כרגע הוא לייצר המשכיות".

משה ויצמן, יצליח ליצור המשכיות? (קרדיט צילום: עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות