ניצחון גדול ומהפך מרשים של מכבי אחי נצרת

מכבי אחי נצרת פתחה את העונה בצורה נהדרת בליגה א' צפון, במטרה ברורה לכולם והיא לחזור לליגה הלאומית תוך עונה אחת בלבד. למרות שהקבוצה פתחה את העונה עם מינוס 12 נקודות, היא נראית בדרך הנכונה כשאתמול (שישי), התארחו אצל צעירי כפר כנא למשחק חשוב וקשה.

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 23-09-2023
  • 13:03

מהארן לאלה וקבוצתו רושים להמשיך בקצב צבירת נקודות הטוב שלה (אבי רביב)

 

המחצית הראשונה נפתחה בצורה מצוינת מצד שתי הקבוצות וכבר לאחר כמה דקות מהפתיחה שתי הקבוצות התחילו להגיע להזדמנויות לכיבוש. בדקה ה-32 השופט עמרי לוי עמרי שרק לפנדל עבור צעירי כפר כנא והחלוץ הנהדר מוחמד כליבאת הצליח לתרגם את זה לשער והעלה את צעירי כפר כנא ליתרון 0-1.

 

מוחמד כליבאת ממשך לכבוש בצרורות, הפעם זה לא הפסיק לכפר כנא לנקודות (אבי רביבוO

 

אחרי חמש דקות בלבד מכבי אחי נצרת הצליחה לחזור למשחק ולכבוש שער השוויון, בדקה 40 אברהים אבו אחמד כובש עבור אחי נצרת קובעו שוויון 1-1.

 

 

 

בדקה ה-45 קיבלנו מהפך גדול עבור מכבי אחי נצרת, שהצליחה לכבוש ולעלות ליתרון של 2-1 משער נהדר של מואמן סאלח שמוריד את קבוצתו ליתרון בירידה להפסקה. שער מרגש מאוד לסאלח שחוגג שער לאחר שנולדה לו בת!

 

מואמן סאלח חוגג עם חבריו את הולדת ביתו ואת החזרת היתרון לבאקה (אבי רביבו)

 

את המחצית השנייה צעירי כפר כנא פתחו במטרה לכבוש ולחזור למשחק, אבל לשוער רועי רבינוביץ הייתה מטרה אחת - לשמור על השער שלו והוא הצליח לעשות את זה. כפר כנא לחצו טוב וניסו לחזור למשחק אך ללא הצלחה. עד שהגיעה הדקה ה-90 ואז שער ענק של השחקן נאסר יאסר שגמר את הסיפור והעלה את מכבי אחי נצרת ליתרון מבטיח של 3-1.

 

שחקני אחי נצרת חוגגים בדרך לניצחון יקר! (אבי רביבו)

 

עברו כמה דקות ונצרת שולטת על המשחק ושוב בדקה ה-97 אחי נצרת כובשת ועולה ל-4-1, הכובש הפעם היה עלאא בכר שקובע את תוצאת מהשחק ושולח את חבריו לסופ"ש שקט.

 

 

בסיום אחי נצרת, לה משחק גדול ויפה, כדורגל נהדר ושערים נהדרים. אחי נצרת עם משחק שלישי ללא הפסד ועם 7 נקודות מתוך 9 - פתיחה מצויינת לחניכיו של המאמן מהראן לאלא

שחקני אחי נצרת חוגגים ניצחון מרשים (אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות