ניצחון דרמטי ומתוק עבור מ.ס. קרית ים

ניצחון דרמטי עבור מעדון ספורט קרית ים - ניצחון ראשון העונה בליגה א' צפון. הקבוצה הצליחה להשיג ניצחון ראשון העונה כשפגשה במסגרת המחזור השלישי את עירוני נשר למשחק מאוד חשוב עבור הקבוצה ובמטרה אחת - לנצח את המשחק ולהשיג ניצחון בכורה בליגה א' צפון. דור לוי: "ממשחק למשחק אנחנו נראים יותר טוב"

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 23-09-2023
  • 17:16

המחצית הראשונה בין שתי הקבוצות הייתה שקולה שככל קבוצה הגיעה למצבים שלה ולהזדמנויות שלה במטרה לכבוש שער ולעלות על לוח התוצאות ראשונה ,אך שתי הקבוצות לא הצליחו לתרגם את ההזדמנויות האלה לשערים והמחצית הסתיימה בתיקו ללא שערים.
את המחצית השנייה קרית ים פתחו חזק ורצו יותר כשעלו למחצית שנייה, לקרית ים הייתה רק מטרה אחת - לקחת את שלוש נקודות בכל מצב. קרית ים התחילה להגיע למצבים ולחצה את עירוני נשר חזק עד שהגענו לדקה ה-86 בה סוף סוף קרית ים הצליחה לכבוש ולעלות על לוח התוצאות 0-1 לקרית ים משערו של השחקן אליאור סיידר.
קבוצתו של דור לוי המשיכה ללחוץ את עירוני נשר ובדקה ה-90 היא עלתה ליתרון כפול משער גדול של השחקן מריק שמחייב. בסיום קרית ים הצליחה להשיג ניצחון בכורה העונה בליגה א' צפון במשחק טוב מאוד של דור לוי וחניכיו. 

 

תגובת המאמן המפסיד, ברכאת ווהב, מאמנה של עירוני נשר: "המשחק לא התעלה לרמה גבוהה. במחצית הראשונה הגענו לשני מצבים ולא ידענו לנצל אותם. ידענו שאם נטעה נגדם נקבל את השער שהגיע להם".


תגובת דור לוי, מאמנה של מ.ס. קרית ים: "קודם כל שיחקנו נגד קבוצה טובה עם מאמן מצוין, קבוצה שתעשה חיים קשים לכל הקבוצות. ממשחק למשחק אנחנו נראים יותר טוב, שלטנו במשחק, היינו סבלניים, יצרנו מצבים עד שבסוף זה נכנס וניצחנו 0-2. אנחנו כבר עם הפנים לכאוכב ביום חמישי".
 

דור לוי מרוצה מהתקדמות של קבוצתו ממחזור למחזור (אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עולים (אוהד קרית ים 23-09-2023, 23:16)
    אני לא מכיר את המאמן..שחקן הקבוצה אמר לי מדובר במאמן מצויין..בהצלחה קרית ים
  2. קריית ים (אבי 24-09-2023, 09:35)
    ניצחון יפה ומשכנע תמשיכו ככה בהצלחה בהמשך גמר חתימה טובה לדור לוי ולצוות שלו והנהלה שלנו