כפר שלם ניצחה את מלאכי, מכבי אחי נצרת עשתה מהפך מרשים!

11 משחקים נערכו היום במסגרת ליגה א'. בדרום כפר שלם ונורדיה לקחו 3 נקודות, בצפון, אחי נצרת עם מהפך מרשים, קרית ים משיגה ניצחון ראשון, מגדל העמק ניצחה בכאוכב וטירה השיגה ניצחון ראשון מול רעננה...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 22-09-2023
  • 16:54

שמשון כפר קאסם - מכבי שעריים 0-0

במשחק שפתח את משחקי יום שישי בליגה א', אירחה שמשון כפר קאסם את מכבי שעריים. שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם נקודה אחת בלבד משני משחקים, כששתיהן רוצות להשיג ניצחון ליגה ראשון העונה. בפועל אף אחת לא הצליחה למצוא את הרשת והשתיים נפרדו בתיקו ללא שערים. שעריים תנסה להשיג את הניצחון הראשון שלה במחזור הבא כשהיא תארח את הפועל הרצליה, ואילו כפר קאסם תצא למשחק חוץ סופר קשה מול כפר שלם.

 

מכבי קריית מלאכי - הפועל כפר שלם 1-0

קבוצתו של נועם שוהם יצאה למשחק חוץ לא פשוט בקריית מלאכי. כפר שלם מגיעה עם 4 נקודות למשחק לאחר תוצאת התיקו עם דימונה במחזור הקודם, והיא רוצה לחזור למסלול הניצחונות. מנגד, קריית מלאכי המארחת השיגה ניצחון אחד כה כשהיא מחפשת לשמור על יציבות. לאחר מחצית מאופסת, הגיע יואב ליברוס והעלה את כפר שלם ליתרון יקר, יתרון שנשמר עד לסיום המשחק ושולח את כפר שלם לראשות הטבלה. 

 

קהלה של נורדיה הגיע לתמוך בקבוצתו


הפועל מרמורק - בית"ר נורדיה י-ם 1-0

הפועל מרמורק מגיעה למשחק מול נורדיה שהיא חבולה מהתבוסה הכואבת במחזור הקודם מול יבנה, נורדיה מנגד גם לא מגיעה במצב אידיאלי כשהיא השיגה נקודה אחת בלבד בשני המחזורים הראשונים. 25 דקות מהפתיחה וירין הלל העלה את החבורה של אהוד כחילה ליתרון של 1-0 והחמיר את מצבה של מרמורק. נורדיה הייתה טובה לאורך כל המשחק, אך חניכיו של כחילה לא הצליחו למצוא את הרשת בפעם השנייה ושער היתרון של ירין הלל נשמר עד לסיום, נורדיה משיגה ניצחון חשוב ואילו מרמורק עדיין ללא נקודת ליגה!

 

שחקני נורדיה חוגגים ניצחון ראשון (דף הפייסבוק של נורדיה ירושלים)

 

משחקי ליגה א' צפון:

מ.ס. צעירי כפר קנא - מכבי אחי נצרת 4-1

כפר קנא ביגעה למשחק כשהיא במקום הראשון עם 4 נקודות מתוך שש אפשריות כשהמטרה היא לסיים את המחזור בפסגה. מנגד, קבוצתו של מהארן לאלה, מגיעה למשחק החוץ מול כפר קנא כשהיא עדיין סוחבת איתה מינוס של 8 נקודות, בדקה ה-33 מוחמד כליבאת' ממשיך לכבוש בצרורות ומעלה את כפר קנא ליתרון מהנקודה הלבנה. החבורה החזקה של לאלה מוכיחה שוב שהיא בעלת אופי חזק כשהיא מבצעת מהפך עוד לפני סיום המחצית משערים של איברהים אבו אחמד ומואמן סלאח שמורידים את נצרת ליתרון בהפסקה. קבוצתו של לאלה השלימו את העבודה כשכבשו עוד שני שערים במחצית השנייה וסיימו את המשחק עם ניצחון גדול ומהפך מרשים!

 

שחקני אחי נצרת חוגגים מהפך אדיר (אבי רביבו)


מ.ס. קרית ים - עירוני נשר 0-2

קבוצתו של דור לוי חיפשה ניצחון ליגה ראשון העונה כשהיא אירחה את עירוני נשר שמגיעה לאחר ניצחון במחזור הראשון. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אך שני שערים של אליאור סיידר ומרק שמחייב בעשר הדקות האחרונות של המשחק, העניקו לדור לוי וקרית ים ניצחון ליגה ראשון והמון שקט להמשך. 


הפועל באקה אל גרבייה - מכבי נוג'ידאת 0-2

באקה אל גרבייה אירחה את מכבי נוגידאת שהגיעה למשחק לאחר זעזוע על הקווים לאחר שמאמנה עיסא נוגידאת, סיים את תפקידו אתמול. את באקה זה לא עניין והיא רצתה להמשיך את פתיחת העונה הטובה שלה! שאדי מסראווה כבש לפני הירידה להפסקה, ושער נוסף של של עבדאללה טאהא 5 דקות בוך המחצית השנייה, העניקו לבאקה ניצחון יקר ששווה מקום ראשון בליגה!
 

מ.ס. צעירי טייבה - הפועל כפר כנא 3-1

צעירי טייבה פתחה את העונה עם מינוס של 2 נקודות ולאחר ששיחקה מחזור אחד בלבד רצתה טייבה להשיג נקודות ראשונות העונה. מנגד כפר כנא מגיעה למשחק לאחר התיקו המשוגע בדרבי במחזור הקודם. טייבה עלתה ליתרון מוקדם מאוד וכבר לאחר 9 דקות עלתה על לוח התוצאות, כשעידן סולימני כבש והעניק לקבוצתו יתרון. כפר כנא הצליחה לאזן את התוצאה משער של גיזי דורבור עוד לפני ההפסקה. במחצית השנייה, צמד שערים של מוחמד רביע העניק לכפר כנא ניצחון ענק! 


הפועל רעננה - מ.ס. טירה 2-1

בדקה ה-21 דן אבוטבול מנצל שאננות בהגנת רעננה ומשתלט על כדור ארוך, בועט לא מספיק טוב, אך טעות קשה של שוער רעננה והכדור מתגלגל פנימה. טירה יורדת להפסקה ביתרון של 1-0. 15 דקות לסיום טירה הכפילה את היתרון משער נהדר של עבד מנסור כשנראה שהיא בדרך הבטוחה לניצחון ראשון העונה שמשחרר המון לחץ אצל חיים סירוטין ועבד טיטי. עמוק בתוך תוספת הזמן רעננה הצליחה לצמק אך כאמור זה לא הספיק לה..
 

צעירי אום אל פאחם - מכבי אתא ביאליק 1-0

צעירי אום אל פאחם אירחה את אתר ביאליק, אום אל פאחם שטרם הפסידה רצתה להמשיך באותה הדרך, אך חצי שעה לסיום ההתמודדות קיבלנו אולי את שער המחזור, כשמיכאל אשכנזי מניף רגל וכובש שער אדיר לזכות אתא ביאליק! שער ששווה ניצחון ראשון בליגה לאתא ביאליק!

 

מאדי מבשל שער חשוב 

הפועל כאוכב - הפועל מגדל העמק 1-0

ניצחון חוץ גדול של מגדל העמק שיצאה למשחק חוץ בכאוכב וחזרה עם 3 נקודות יקרות מאוד. מאדי הגביה כדור מדויק לרחבת כאוכב ובלם הקבוצה נגח פנימה וקבע ניצחון חשוב מאוד למגדל שרושמת משחק שלישי ללא הפסד ופתיחת עונה נהדרת מבחינתה. מנגד כאוכב לא מצליחה להתרומם כשהיא עם נקודה אחת בלבד מתוך 9 אפשריות. 

 

במשחק נוסף שנערך במסגרת ליגה א' צפון, הפועל בועיינה והפועל בני זלפה נפרדו בתיקו ללא שערים.

אחי נצרת ממשכיה לצבור נקודות יקרות (אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפרשלם (פלחינו 22-09-2023, 17:14)
    מספר אחת בליגה השנה ב"ה עולים
  2. אחי נצרת (שאדי פרדיס 22-09-2023, 17:33)
    הנהלת אחי נצרת צריכים להילחם בבעלי ההחלטות בשביל להחזיר את הנקודות והשנה צריכים לעלות ליגה הליגה חלשה מאחל לכם בהצלחה
  3. הבאנר של כפר שלם באוסף של האנג'לס (רונן 22-09-2023, 21:39)
    עוד קצת ונזכה לסיור במרכז המבקרים של במבה יששששש