"השנה הליגה יותר קשה, אבל אנחנו באים לנצח כל משחק"

כך אמר מוחמד עוודי, מאמנה של הפועל באקה אל גרבייה בליגה א' צפון. במחזור הקרוב באקה תפגוש את מכבי נוג'יידאת קבוצתו של המאמן עיסא נוגידאת במשחק סופר קשה עבור שתי הקבוצות. באקה פתחה את העונה מצויין והשיגה 4 נקודות מתוך 6 כשהקבוצה השנה התחזקה טוב מאוד במטרה להיות בצמרת של הליגה, ואף להיאבק על עלייה לליגה הלאומית

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 20-09-2023
  • 19:15

מוחמד, השבוע יש לכם משחק מאוד קשה נגד קבוצה טובה, מכבי נוג'יידאת, איך אתם מתכוננים למשחק?
"נכון אנחנו משחקים נגד קבוצה מצויינת וחזקה ואני מאמין שיהיה משחק טוב ויפה לקהל, נעשה את העבודה כמו שצריך בבית שלנו ואנחנו בעזרת השם ננצח את המשחק ונמשיך הלאה בתוצאות הטובות שלנו".

 

עד עכשיו יש לכם פתיחת עונה טובה, ניצחון ותיקו. איך אתם ממשכים בקצב הזה?
"בנינו קבוצה טובה למרות כל אלה שאמרו שבאקה תהיה קבוצת תחתית בגלל עזיבת הרבה שחקנים ובגלל שיש לנו סגל שחקנים צעירים, אבל אני מאמין שנפתיע את כולם ונדבר חזק העונה". 

 

אתה חושב שהשנה תצליחו להגיע לצמרת של הליגה?

"מבחינת תוצאות פתחנו את העונה מצויין גם בגביע וגם בליגה, נגד נצרת היו לנו הרבה דקות טובות במשחק, אך לצערי לא ניצלנו את המצבים שהיו לנו. השנה יש לנו קבוצה חדשה וזה קשה מאוד לבנות קבוצה ולהתחבר מהר תוך חודש ימים. יש לנו קבוצה מצויינת, אנחנו רוצים לשחק כדורגל התקפי. אנחנו רוצים לשחזר את ההצלחה מהעונה שעברה, למרות שעזבו אותנו הרבה שחקנים טובים, אבל אנחנו עוד נסתדר. צריך לעשות עוד שינוי אחד או שניים, נעשה את זה בשביל שהקבוצה תהיה יותר טובה וחזקה".

 

משפט לסיום?

"אני מקווה שתהיה עונה מוצלחת וטובה עבור כולם, אני רואה שהעונה תהיה עונה קשה עבור כל הקבוצות".

מוחמד עוודי מתכונן למשחק מול נוג'יידאת (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן ענק (אוהד 21-09-2023, 09:33)
    מזכיר לכולם שעוודי הגיע לפלאוף בעונה שעברה למרות כל הבעיות בטירה אבל ההנהלה עשו משחק מגעיל בגלל זה עזב והוא שבנה הקבוצה החזקה והצעירה בבאקה לפני שנתים וכולם ראו את התוצאות
  2. מאמן (טירה 21-09-2023, 09:34)
    מאמן שקט ומיחונך ועבוד נכון יכול להגיע רחוק
  3. תחזור לטירה (טירה אוהד 21-09-2023, 09:35)
    אתה צריך לחזור לשתף פעולה עם תיתי כי אתה והוא ענקים
  4. מחמוד ימנייאק תבוא לטייבה ישוטר (כלאס 21-09-2023, 11:50)