תחזית ליגה א' צפון - מחזור 3!

במחוז הצפוני עדיין אין קבוצה שמצליחה לחבר שני ניצחונות רצוף. קריית ים מבינה שליגה א' זה לא טיול, הדרבי של כפר כנא נגמר בתוצאת תיקו לאחר תצוגת כדורגל מצוינת של שתי הקבוצות, אום אל פאחם מאבדת ניצחון יקר בתוספת הזמן, רעננה מחפשת את ניצחון הבכורה, בועיינה מחלצת תיקו מאתא ביאליק והפנים הם לעוד מחזור מלא בכדורגל וגדוש בהפתעות ספורטיביות

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 21-09-2023
  • 15:30

הפועל כאוכב - הפועל מגדל העמק
כאוכב מגיעה למשחק לאחר ההפסד בשבוע שעבר והקבוצה עם נקודה אחת משש נקודות אפשריות. נראה שקשה לכאוכב לצרף שחקנים חדשים ובכירים, כדי שייקחו את הקבוצה קדימה. מגדל העמק עם פתיחת עונה טובה והרושם הוא שבמגדל העמק עשו שיעורי בית מאשתקד והעמידו קבוצה טובה וחזקה שתעמוד ביעדים שהם הציבו לעצמם בתחילת העונה. תחזית: ניצחון למגדל העמק.

 

חנא פרהוד רוצה להשיג ניצחון ראשון בליגה (אלמוג אליאס)


הפועל באקה אל גרבייה - מכבי נוג'יידאת
באקה מוכיחה לכולם שהמשכיות היא מילת המפתח, בבאקה סגל השחקנים מצוין וצעיר ויש להם קבוצה צעירה, נמרצת ודינמית. באקה מוכיחה שלכל קבוצה יהיה קשה לקחת נקודות עם ההתלהבות והעידוד של הקהל. נוג'יידאת עם 2 נקודות והקבוצה עם תחושת פספוס לאחר התיקו בשבוע שעבר נגד  קריית ים. נוג'יידאת היא קבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה עם מאמן מצוין שיכין את הקבוצה בצורה הטובה ביותר. תחזית: ניצחון לבאקה.

מ.ס. צעירי כפר קנא - מכבי אחי נצרת

צעירי כפר קנא היא קבוצה מלאת אופי ואת ההוכחה לכך קיבלנו בשבוע שעבר בדרבי כשהקבוצה חזרה מפיגור. בכפר קנא יודעים שניצחון על אחי נצרת יכול לתת להם רוח חזקה במפרשים ולהביא אותם כבר במחזור השלישי לכיוון הצמרת הגבוהה. אחי נצרת עם פתיחת עונה טובה ועושה רושם שפגעו בינגו בשחקנים הצעירים שהביאו לקבוצה. באחי נצרת קיזזו מהמינוס כבר 4 נקודות ובקבוצה יעשו הכל כדי להמשיך ולצבור נקודות שיביאו את הקבוצה לחוף מבטחים. תחזית: ניצחון לצעירי כפר קנא.

 

מ.ס. צעירי טייבה - הפועל כפר כנא

טייבה חוזרת לליגה ונראה שהקבוצה עדיין לא מאורגנת. בטייבה יש קבוצה צעירה וחסרת ניסיון בליגה וטוב יעשו קברניטי הקבוצה אם יגייסו משאבים כדי לחזק את הקבוצה. מנגד הפועל כפר כנא מגיעה לאחר פספוס ואיבוד של 2 נקודות בדרבי בשבוע שעבר ונראה שמבחינת יכולת הקבוצה מתחילה להתחבר. טוב יעשו בכפר כנא אם יתחילו לייצר המשכיות שתיקח אותם לעבר המטרה שהם הציבו לעצמם. תחזית: ניצחון לכפר כנא.

הפועל בועיינה - הפועל בני זלפה

בועיינה מגיעים למשחק לאחר שבמחזור הקודם הם חילצו תיקו מאתא ביאליק. בועיינה מצליחים לסגור את מינוס ה-4 נקודות ואם הקבוצה רוצה להיות בצמרת הגבוהה הם חייבים לנצח את המשחק נגד זלפה. במחזור הקודם זלפה ניצחה את טייבה והקבוצה של אחמד סבע מבהירה לכולם שלמרות השינויים הרבים בסגל השחקנים, בזלפה יש קבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה. תחזית: תיקו.

 


אחמד סבע בנה קבוצה חזקה בזלפה (חגאג רחאל)


הפועל רעננה - מ.ס. טירה
עד עכשיו רעננה לא עומדת בציפיות של עצמה וכבר במחזור הקרוב הם שוב מקבלים משחק קשה במיוחד נגד טירה, בעלת היומרות בצמרת. ברעננה יש סגל שחקנים מצוין שכל מה שהם צריכים זה ניצחון שייתן לקבוצה המון ביטחון להמשך. טירה עם תיקו שכולו ניצחון במחזור הקודם עם שער שוויון בתוספת הזמן. בטירה יגיעו למשחק במטרה אחת ויחידה והיא לנצח את המשחק ולהתחיל לאגור נקודות. תחזית: תיקו.

צעירי אום אל פאחם - מכבי אתא ביאליק

צעירי אום אל פאחם מגיעים למשחק עם טעם חמוץ לאחר שאיבדו ניצחון על טירה בתוספת הזמן במחזור הקודם. באום אל פאחם שידרגו את סגל  השחקנים מה שנותן להם עומק בספסל. מנגד, אתא ביאליק מוכיחים לכולם ששמות מפוצצים הם לא ערובה להצלחה. באתא ביאליק יש קבוצה צעירה, חזקה, דינמית, ומאומנת שתגיע לכל מגרש לשחק כדורגל ולעשות צרות לכל קבוצה. תחזית: תיקו.

 

האם שחקני נשר ימנעו מקריית ים ניצחון בכורה בליגה?

מ.ס. קריית ים - עירוני נשר

עד עכשיו קריית ים היא סיפור לא ברור, קבוצה עם סגל שחקנים בכיר ותנאים של ליגה לאומית לא מצליחה להביא תוצאות ולייצר מומנטום חיובי. טוב יעשו בקריית ים אם ייצרו שקט מקצועי ולא אחרי כל תוצאה שהיא לא ניצחון יעשו שינוים בסגל השחקנים ומד הלחץ ירקיע לשחקים. נשר היא הפתעה נעימה כבר שנה שנייה ברציפות שהקבוצה מצליחה לעמוד ביעדים עם סגל שחקנים צעיר ואלמוני. בנשר יגיעו למשחק במטרה לקחת נקודות. תחזית: ניצחון לקריית ים.

הוסף תגובה
תגובות