"צפוי משחק סופר קשה, אבל אנחנו באים לנצח את מגדל העמק"

כך אמר מוחמד טאהא, קשרה של הפועל כאוכב מליגה א' צפון. טאהא וכאוכב עדיין מחפשים ניצחון ראשון בליגה, כשהוא יודע שלקבוצתו צפוי משחק לא קל מול מגדל העמק: "אנחנו יכולים לעשות את זה ואנחנו באים לנצח את המשחק"

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 21-09-2023
  • 08:08

מוחמד טאהא, הקשר בן ה-20 שהצטרף לקבוצת הפועל כאוכב העונה. השחקן שיחק בעונה שעברה בפועל הפועל אום אל פאחם בליגה הלאומית לנוער והשנה הוא הגיע לחזק את הסגל של המאמן חנא פרהוד. לקראת המשחק מול מגדל העמק, ערכנו עם טאהא ראיון קצר...

 

מוחמד, השבוע יש לכם משחק מאוד חשוב נגד הפועל מגדל העמק. איך ההכנות שלכם למשחק?
"זה משחק מאד מאד חשוב מבחינתנו ובמיוחד אחרי תיקו במחזור הראשון והפסד במחזור השני, לכן אנחנו מתכוננים טוב טוב למשחק הזה באימונים ומדברים על זה גם בחדר ההלבשה".
 

עוד הוסיף טאהא: "המאמן הכין אותנו על הצד הטוב ביותר למשחק הזה, אני מאד מקווה שנחזור מהמשחק מול מגדל העמק עם כל הנקודות".

 

לא הייתה לכם פתיחת עונה טובה ואתם עדיין ללא ניצחון, איך תצליחו לקחת שלוש נקודות במשחק הקרוב?
"נכון אנחנו עדיין ללא ניצחון ליגה, כי אנחנו קבוצה צעירה וחדשה וזה ייקח קצת זמן עד שנתגבש. ישנם הרבה שחקנים בקבוצה שזו עונתם הראשונה בבוגרים וגם כן ישתלבו לאט לאט בקבוצה הבוגרת והניצחונות לא יאחרו לבוא".

 

מה דעתך על הליגה העונה?
"העונה הזו יש ליגה חזקה כי הרבה קבוצות התחזקו ועם תקציבים גדולים וזה מגביר את התחרות בליגה, אנחנו נסתכל רק על עצמנו וניתן את המקסימום כדי להיות למעלה בטבלה ואני חושב שיש לנו קבוצה טובה מאד, מאמן מנוסה וטוב והנהלה שלא חוסכת שום דבר מהקבוצה ומהשחקנים".
 

עוד הוסיף טאהא על האווירה בקבוצה: "יש לנו חדר הלבשה בריא מאד וזה יעזור לנו הרבה בהמשך".

 

משפט לסיום?
"זו העונה הראשונה שלי בבוגרים אחרי שעליתי מהנוער, אני מתכוון לתת את כל כולי לקבוצה בתוך המגרש כדי להצליח ולהגיע כמה שיותר רחוק. אני אעשה כל שביכולתי למען הקבוצה שלי ולמען המאמן שגילה אותי ונתן לי את חולצת ההרכב - לכן אני אחזיר לו על זה במגרש".

צילום באדיבות עובאדה אכתילאת

הוסף תגובה
תגובות