מאות אוהדי כפ"ס 1928 הגיעו למשחק ברעננה, הירוקים הפסידו 2:3 והודחו מהגביע

כפר סבא 1928 פתחה את העונה עם משחק גביע בחוץ מול רעננה, הירוקים שהיו מלווים במאות אוהדים, הפסידו 3:2 בגביע והודחו מהגביע, אך למרות זאת שלומי בן ציון מאמן הקבוצה בוחר ״להעריך את המאמץ הגדול של השחקנים״ ומכוון מטרה על עבר מחזור הפתיחה של הליגה.

  • על ידי: דני מליצקי
  • 09-09-2023
  • 17:53

כ- 400 צופים נלהבים הגיעו מכפר סבא השכנה למגרש "לב הפארק" ברעננה כדי לעודד את הקבוצה החדשה, כפר סבא 1928, במשחק שלה בחוץ בגביע מול בני רעננה. בכפ"ס חסרו נדב ועידו אביטן, שלא עשו בדיקות רפואיות ואלעד שיק שעדיין לא מקבל את השחרור מקבוצתו הקודמת בניהרצליה, למרות רצונו לשחק בירוק. 


 המארחת עלתה ליתרון בדקה השישית מבעיטה מרחוק של מצליח עבד, שהפתיעה את השוער עומר בוקסבוים, שזינק באיחור וראה את הכדור פוגש את הרשת, 0:1 לרעננה. בדקה ה-20 רעננה נותרה בעשרה שחקנים לאחר שהשופט דן בלומנפלד שלף אדום לשחקן מקומי, אלי כהן, אך זה לא מנע ממנה להמשיך ולהבקיע, בדקה ה-38 רעננה של אלי צורף הכפילה את התוצאה מרגליו של נתנאל מוריס ועלתה ל-0:2. האורחים לא היו בעניינים ובתוספת זמן של המחצית הראשונה איתי לוי, שגדל בכפ"ס ומשחק ברעננה (אחיו הקטן של רועי לוי ממ.ס אשדוד), בעט לפינה הימנית והכניע את בוקסי, שלא הגיע לכדור, 0:3 לכחולים.

 

הפסד מאכזב לקבוצת האוהדים של הפועל כפ"ס. 


אך עם פתיחת המחצית השנייה הבלם הוותיק וקפטן כפ"ס, רועי ברנשטיין, צימק ל-1:3 וכעבור רבע שעה דניאל אלמו המחליף קבע 2:3. האורחים עלו למחצית השנייה במומנטום אחר וברבע השעה האחרונה המשחק היה בשליטה של הכפר סבאים של שלומי בן ציון, אך לבסוף לא הצליחו להבקיע פעם נוספת ולקחת את המשחק להארכה.


מאמן כפר סבא, שלומי בן ציון אמר בסיום: "מאכזב להפסיד משחק רשמי ראשון העונה, בטח מול כל הקהל הגדול שהגיע לתמוך בנו. אנחנו יודעים שהדרך ארוכה וקשה ולפעמים יהיו לצערי גם ימים כאלה שלא הכל הולך כמו שאתה מצפה. אני יכול להעריך את המאמץ הגדול של השחקנים שלי שלא ויתרו על המשחק עד השניה האחרונה. היה לא פשוט לשתי הקבוצות לשחק בחום כזה, מגיע כל הכבוד לרעננה. מעכשיו אנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא ולמטרות החשובות שלנו בליגה. ברור לנו שנצטרך להשתפר ולהתחזק במספר שחקנים בנוסף לאלה שנעדרו היום מהמשחק. רוצה להודות לכל הצבא הירוק שהגיע היום למשחק. הם ריגשו אותנו מאוד ולא הפסיקו לעודד ולתמוך בנו מהרגע הראשון, נתאושש מהמשחק ונעבוד קשה השבוע כדי להגיע מוכנים בצורה הטובה ביותר למחזור הראשון של הליגה".

כפר סבא 1928, יצליחו בליגה? (קרדיט צילום: דני מליצקי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בראבו (ירוק 10-09-2023, 21:52)
    בראבו לאליצור כפר סבא או איך שקוראים לכם מאחל לכם להירקב בליגה ג עוד הרבה שנים