תחזית ליגה א' צפון - המחזור הראשון!

הליגה הטובה בעולם חוזרת! המחזור הראשון בליגה א' יוצא לדרך בסופ"ש הקרוב ואילו משחקים מחכים לנו... קרית ים נגד אחי נצרת, אום אל פאחם נגד רעננה... מי תנצח? מי תאכזב? ומי תשמח בסופ"ש? שווה לראות את התחזית של סוכנות השחקנים D&A...

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 07-09-2023
  • 14:12

תחזית ליגה א' צפון - פתיחת עונה 2023/24
אחרי פגרה מעניינת עם הרבה פעילות הן בגזרת הקבוצות, הסגלים, והמאמנים סוף סוף מתחיל האקשן האמיתי. בהתאחדות לכדורגל התחילו לעשות סדר בכל נושא הכסף הגדול שישנו בליגות הנמוכות והשנה הנהיגו רפורמה שמגבילה את הקבוצות במיליון ש"ח ברוטו. בועיינה, טירה, צעירי אום אל פאחם, רעננה וקריית ים בנו קבוצות עם סגלים חזקים במטרה לעלות ליגה בתום עונת המשחקים. בקריית ים עוד בטרם החלה העונה עושים שינוי בגזרת המאמן, אורן פלאש שעלה עם קריית ים ליגה מפנה את מקומו ובמקומו ממנים את דור לוי למאמן הקבוצה. הרבה משחקים, הרבה תחזיות, כמו שאנחנו אוהבים. יאללה בואו נצא לדרך! 

 

הפועל מגדל העמק - עירוני נשר
במגדל העמק ישמחו לעשות עונה שקטה ורגועה ללא הלחץ שמאפיין את הקבוצה במאבקי התחתית מהשנים האחרונות. לשם כך הקבוצה עברה שינוים רבים הן בצוות המקצועי והן בסגל השחקנים. פטריסיו סייג ירצה לעשות עונה טובה עם כדורגל אטרקטיבי שיתן קפיצת מדרגה לקבוצה ממגדל העמק.

בעירוני נשר מתחילים עונה עם סגל שחקנים צעיר ואנונימי. בנשר בונים על יגל פרץ המצוין שידע למשוך את הקבוצה למיקום של מרכז הטבלה העונה, בנשר מצרפים גם את אעהד עזאם וטרס כדי שיביאו איזון לקבוצה. תחזית: מגדל העמק תנצח.

 

שחקני נשר חוגגים. האם יחגגו מול מגדל העמק? 

 

הפועל כאוכב - מכבי נוגיידאת
הפועל כאוכב מתחילה עונה עם לא מעט סימני שאלה. בכאוכב עושים מתיחת פנים בסגל השחקנים ורוב הסגל הוא אנונימי ללא ניסיון בליגה א', הקבוצה מינתה את חנא פרהוד למאמן הקבוצה וכל דבר מלבד הישארות יחשב להישג ענק. מכבי נוגיידאת בונה את עצמה מחדש, לשם כך בהנהלת הקבוצה ממשיכים עם המאמן המצוין עיסא נוגיידאת לעוד עונה, נוגיידאת מצרפת שחקנים צעירים וכשרוניים לצד שחקנים עם ניסיון בליגה וישמחו לשחזר את ההישג של שנה שעברה. תחזית: מכבי נוגיידאת תנצח. 

 

צעירי כפר קנא - בני זלפה
צעירי כפר קנא הקבוצה שהייתה נגיעה מעליית ליגה בעונה החולפת, איבדה שחקני מפתח לקבוצות בליגות בכירות, בכפר קנא ישמחו לשחזר את ההצלחה של העונה שעברה אך גם עונה שקטה ורגועה תתקבל בהנהלת הקבוצה. בני זלפה הקבוצה המצוינת מאשתקד, בונה את עצמה מחדש לאחר עזיבה סיטונאית של שחקנים. אחמד סבע כמו בכל עונה יעשה קבוצה לוחמת ונחושה שתגיע לכל מגרש כדי לנצח. תחזית: תיקו.

 

שחקני צעירי כפר כנא. יחגגו על חשבון בני זלפה? (חגאג רחאל)

 

מ.ס. קריית ים - מכבי אחי נצרת
משחק של העולה נגד היורדת! קריית ים עוד לא החלה את העונה וכבר לא שקט בגזרה המקצועית. אורן פלאש מסיים את תפקידו ובמקומו ממנים את דור לוי המוכשר, בקריית ים סגל השחקנים הנוצץ ביותר בליגה עם שחקנים שירדו מליגות בכירות. הכל למען משימה אחת ויחידה והיא שבתום העונה הקבוצה תעלה לליגה הלאומית. אחי נצרת מתחילה עונה לא פשוטה תחת נאמן. הקבוצה מתחילה את העונה במינוס 12 נקודות, מה שאומר שלקבוצה עם העבר המפואר אין אפשרות לאבד נקודות בשום משחק. אמג'ד סולימאן ממשיך ויחד איתו עוד כמה שחקנים וותיקים ומקומיים, יחד איתם הגיעו לקבוצה המון שחקנים צעירים ומוכשרים שיקבלו במה טובה בליגה. תחזית: קריית ים תנצח.

 

הפועל בועיינה - מ.ס. טירה
בבועיינה למדו את הלקח מהעונה שעברה והעונה בנו קבוצה שמתיימרת לעלות ליגה. הקבוצה מתחילה במינוס 4 נקודות מאשתקד (זכר לאירועים ממשחקי המבחן) ובבועיינה ישמחו כבר במחזור הראשון לאותת לליגה שסגל השחקנים והיכולות הבלתי נגמרות שיש בקבוצה מבחינת איכות, יכול למשוך את הקבוצה כל הדרך אל עבר הצמרת. מ.ס. טירה מגיעה למשחק לאחר שבקיץ שמרו על רוב הסגל מהעונה שעברה, בטירה תמיד המטרה היא להגיע הכי גבוה שאפשר ולשם כך החתימו את חיים סירוטקין שינסה לקחת את הקבוצה כל הדרך עד לליגה הלאומית. תחזית: תיקו.

 

קהל גדול יש לטירה. האם יחגגו ניצחון על בועיינה? (עלאא בדארנה)

 

צעירי אום אל פאחם - הפועל רעננה
צעירי אום אל פאחם בעונת הבכורה שלהם בליגה א' בונים קבוצה חזקה עם סגל שחקנים בכיר. באום אל פאחם ירצו להתחיל את העונה ברגל ימין ולשדר לליגה שהם פה עד הסוף, ואין כמו לנצח במחזור הפתיחה את רעננה בשביל זה. הפועל רעננה עוברת שינוים רבים בקיץ והקבוצה עושה התאמות לליגה א' צפון (מה שלא קרה בעונה שעברה). בר שמש, ראבל דהאמשה, ואורי אשל הגיעו למטרה אחת ויחידה - לעלות ליגה בתום העונה. כבר במחזור הראשון צפוי להם משחק צמרת לכל דבר ועניין. תחזית: תיקו.

 

הפועל באקה - הפועל כפר כנא
הפועל באקה עוברת שינויים רבים בפגרה הנוכחית והקבוצה איבדה לא מעט שחקנים משמעותיים. בהנהלת הקבוצה ובצוות המקצועי הולכים על הפורמט של השנים האחרונות: איתור שחקנים צעירים וקידומם בקבוצה תוך כדי ההתפחות של המועדון. הפועל כפר כנא עוברת מתיחת פנים רצינית מאוד בפגרה. הקבוצה מכפר כנא שבשנים האחרונות לא עמדה בציפיות וביעדים שהציבו לעצמם, משנים השנה את הגישה. לשם כך הקבוצה החלה לעבוד מוקדם מאוד בפגרה ויצרו תמהיל מעניין מאוד בסגל השחקנים, כאשר לצד שחקנים ותיקים ומוכחים הם מצרפים במספר עמדות שחקנים בכירים בליגה. בכפר כנא ישמחו מאוד לעשות התקדמות מקצועית לצד שקט ניהולי ומקצועי העונה. תחזית: כפר כנא תנצח.

הוסף תגובה
תגובות
  1. בלי מאמן (דודו 07-09-2023, 20:19)
    מגדל העמק משחקת בלי מאמן אין לו מושג
  2. אין תחזית בשבוע הראשון תוכל את הכובע (ראמי 08-09-2023, 11:21)
  3. הפועל בקה בחרה שחקנים איכותיים יותר טובים ממה שהיה מוחמד עואדי מאמן מצוין (ראמי 09-09-2023, 13:09)