בית המשפט החליט, צעירי טייבה תרד לליגה ב'

עוד פרק בסאגה שלא נגמרת: ביהמ”ש המחוזי בת”א קיבל את עתירת עו"ד כהן, ב"כ של צעירי טמרה, והעלה אותה על חשבון צעירי טייבה לליגה א'. נקבע דיון נוסף בנושא ליום ראשון. תגובת העורך דין, אוהד כהן : "העתירה התקבלה במלואה. ניתן פסק דין שמבטל את החלטה בית הדין של ההתאחדות לכדורגל ובהתאם לכך החלטה על רישום הקבוצה."

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 05-09-2023
  • 15:06

בדיון שנערך הבוקר (שלישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב נקבע כי בוטל רישומה של מ.כ. צעירי טייבה בליגה א' צפון. בתוך כך, השופטת כהן נזפה בהתאחדות לכדורגל בכך שפגעה בעיקרון השוויוניות וכי אין זה נכון שצעירי טייבה נעדרת יריבות בעתירה. מי שזוכה, בצדק רב, ככל הנראה להעפיל לליגה א' צפון, זו מ.כ. צעירי טמרה, אותה מאמן מוסא דיאב.

במהלך הדיון ראש עיריית טייבה, שועאע מסארווה התעצבן והשתולל על החלטת בית הדין בית המשפט המחוזי שביטל את החלטת בית הדין העליון של ההתאחדות והחזיר אותו לדיון נוסף ביום ראשון הקרוב (ה910). 

 

כעת כל העיניים עוברת על עבר ההתאחדות, שכן התבקשה על ידי בית המשפט לנמק את ההחלטה לאשר את הרשמתה של טייבה לליגה. 
 

צעירי טייבה, חוזרים לליגה ב? (צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. השופטת עיקרון השיוויוניות (אלי 05-09-2023, 15:13)
    היתה צריחה להחליט גם לגביי השכר של השחקנים התאחדות בושה אחת גדולה אין להם מושג בניהול
  2. לחקור (בדוי 05-09-2023, 15:22)
    יש מאמנים בליגה א צפון שמביאים שחקנים בלי נסיון בלי דקות משחק מחתימים אותם דרך סוכן בצפון שהסוכן דואג לתגמל תמאמנים אותם מאמנים ואותו סוכן שידעו שהם יתפסו ובחיים שלהם לא יאמנו והסוכן ידע שאף קבוצה לא תשתף איתו פעולה ויזרקו אותו במדרגות אותם מאמנים ואותו סוכן דופקים שחקנים אחרים בגלל חוסר יושר מקצועי העניין הבדיקה
  3. קבוצה בושה (שחקן 05-09-2023, 22:41)
    חייבים עדיין כסף לשחקנים מלפני שנה!! קבוצה פח שירדו ליגה