״ניצחון במחזור הראשון יתן הרבה בטחון לשחקנים״

כך אמר חנא פרהוד מאמנה החדש של הפועל כאוכב מליגה א צפון, רגע לפני המחזור הראשון: ״אנחנו רוצים לנצח כל משחק, אפשר לתקן את הרושם מהגביע במשחק הליגה הקרוב״

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 04-09-2023
  • 16:10

הפועל כאוכב הפסידה במשחק הגביע 2:0 נגד מכבי אחי נצרת היורדת מהליגה הלאומית וכעת היא עברה להתכונן לדבר האמיתי, הליגה.

 

הקבוצה של חנא פרהוד תפתח נגד נוגידאת. המאמן מודע לקושי: ״אנחנו קבוצה צעירה מאוד, מקווה שהשחקנים שלא היו במשחק הגביע יהיו לרשותי השבוע והמגרש הביתי שלנו יאושר. נתכונן טוב, אני סומך על השחקנים שיעשו את העבודה״.

 

ניצחון במשחק הראשון יתן ביטחון לשחקנים לעתיד?
״ברור. אבל בשביל לנצח צריך לעבוד קשה. יש לנו משחק מאוד מאוד קשה נגד קבוצה טובה. ברור שניצחון ייתן ביטחון להמשך הדרך, המטרה ברורה השנה בכאוכב, להישאר בליגה״.

 

מה לא הלך לכם במשחק נגד אחי נצרת?
״האמת, עשינו שתי טעויות וספגנו מוקדם. זה שיבש לנו את כל התוכניות אבל טוב שעשינו את הטעויות במשחק הגביע כי אפשר לתקן בליגה. סומך על השחקנים הצעירים שיעשו עונה טובה״.

 

איך השחקנים יגיעו למשחק?
״אני צריך לעבוד איתם יותר טקטי ולעמוד על כמה שפחות טעויות וניצול מצבים ומקווה לטוב, אנחנו מכירים את היריב טוב ואת השחקנים שלהם. נעבוד השבוע קשה בשביל לנסות ולפתוח את הליגה ברגל ימין. קל זה בטוח לא יהיה״.

חנא פרהוד, מאמן מהטובים בליגה, יוביל את כאוכב לניצחון? צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. מטייבה (עבד 04-09-2023, 18:27)
    די לחרטט את ראשי הקבוצה..אם אתה נשאר בליגה תעשה חגיגה...כאאוכב חייביםנלהיות בחמישיה הראשונה איזה חלש
  2. שוב מחרטט (אחד שמבין 05-09-2023, 15:27)
    תחפש שחקנים מהירים וזריזים ולא מקררי אמנה כבדים שבקושי רצים בגלל זה נראה הכדורגל בליגה א וב רק כאסח וכוח בגלל מאמנים של שקל וחצי שלוקחים שחקנים פיזים בלי יכולת לרוץ מהר ושידעו רק לכאסח הגיע הזמן להחליף את כל המאמנים האלה בליגה א ולרענן תשורות הם נעולים על שיטת כאס וכוח לא על מהירות זריזות
  3. שקרן (עלי 05-09-2023, 17:26)
    אתה המאמן הכי חלש
  4. תגובה (עלאא חטיב 10-09-2023, 05:25)
    מאמן ענק אמיתי מבין עניין בהצלחה גדול