עירוני "יגל פרץ" נשר גברה על כפר כנא

במשחק הגביע היה זה מופע יחיד של יגל פרץ מנשר שהכריע את ההתמודדות משער מכ-20 מטרים. יגל אמר לאחר המשחק: ״שיחקנו נכון וניצחנו קבוצה טובה מאד. נקווה שנעבוד קשה ונשתפר כדי להמשיך לנצח"

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-09-2023
  • 14:46

עירוני נשר אירחה את הפועל כפר כנא למשחק רשמי ראשון העונה במסגרת גביע המדינה, המשחק התקיים במגרש הסינטטי בקרית ים מכיוון שאצטדיון נשר עדיין לא מוכן.

 

מבחן ראשון לשחקנים הצעירים מנשר, אל למרות חוסר הניסיון הציגה קבוצתו של המאמן בראכת ווהב משחק טקטי מצוין, שלטה ברוב שלבי המשחק, אך לא השכילה להגיע למצבים של ממש. מצד שני כפר כנא עם חן ידען שחזר לשחק אחרי פציעה ארוכה, לא מצאה את עצמה במגרש - ונתנה לנשר לעשות ככל שעולה על רוחה. השחקנים ירדו למחצית תחת חום כבד ללא שערים.

 

יגל פרץ וליאב שבת המבשל והכובש בשיחה לאחר הניצחון. צילום: דוברות עירוני נשר

 

במחצית השנייה ביצע בראכת מספר חילופים שריעננו את משחק ההתקפה של נשר, כאדר בדקה ה-83 החלוץ הצעיר ליאב שבת שנכנס כמה דקות קודם הצליח לחטוף כדור מסוכן במרכז הרחבה, השתלט והוריד נהדר ליגל פרץ שבעט בנגיעה חזק שטוח לפינה של שוער כפר כנא ופנימה, 1-0 שנשמר עד הסיום.

 

כובש שער הניצחון, יגל פרץ, אמר בסיום: ״שמחים לפתוח את העונה עם ניצחון ולעלות שלב בגביע המדינה. אנחנו קבוצה עם הרבה שחקנים צעירים שרובם בהופעה ראשונה בליגה א׳ס הניצחון הזה חשוב מאוד לאמונה ולביטחון שלנו. ניצחנו קבוצה טובה מאוד עם שאיפות לצמרת. יש לנו בסיס טוב בקבוצה ואני מאמין שנתחזק בעמדות שחסרות לנו ועם עבודה קשה נוכל לעמוד במטרה שלנו - לעשות עונה טובה ושקטה״.

 

עוד מוסיף הקשר: ״היה משחק בחום כבד שהיה ברובו שקול. לדעתי הניצחון הגיע לנו כי הרבה דקות היינו טובים מהם ואף הגענו לכמה מצבים טובים וגם פסלו לנו גול, מנגד כפר כנא לא סיכנה את השער בכלל. אנחנו עם הפנים קדימה״.

שחקני עירוני נשר חוגגים לאחר המשחק. צילום: דוברות עירוני נשר

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד למאמן (אלי 02-09-2023, 15:14)
    מעמיד קבוצה צעירה עם שחקנים שמבינים טוב מאוד מה מצפים מהם , ולא נבהלו מהשמות שיש בכפר כנא
  2. שחקן לייאב (ארמון 02-09-2023, 16:34)
    ליאב שחקן עוד יגיע רחוק
  3. קבוצה חלשה מאוד (בפוקס ניצחתם 02-09-2023, 17:22)
    נראה אותכם בליגה