"זו החבילה שנביא איתנו לכל משחק"

זה המסר שצביקה לוי, מאמן הפועל לוד משדר לנו אחרי ההפסד לדימונה בגביע המדינה. מ.ס. דימונה ניצחה את הפועל לוד 2-1 במשחק הראשון לעונה והעפילה לשלב הבא בגביע.

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 03-09-2023
  • 08:17

עונת 20232024, יצאנו לדרך. הפועל לוד אירחה את מ.ס. דימונה לסיבוב המוקדם בגביע המדינה, ולמרות הופעה מוכבדת, שכמעט הובילה להפתעה, חניכיו של קלינגר יצאו עם ידם על העליונה בסוף 90 הדקות. אך למרות ההפסד, לוי בוחר לקחת את הטוב מהמשחק ומאמין בהמשך.

לוד פתחה את המשחק בצורה מעט הססנית, ובמהלך ה10 דקות הראשונות היו נתונים לשליטה של דימונה. בדקה ה-8 תרגיל קרן של האורחים מצא את אליאור משעלי לבד מול השוער, שקבע 1-0 מוקדם לאורחים. לאחר הספיגה שחקני לוד התעוררו והתחילו לשחק וליצור התקפות מסכנות, בדקה ה-17 כדור רוחב של אגמי מצא את אופק בלסאן פנוי ברחבת ה16, ועם פצצה לחיבורים השווה את התוצאה ל1-1. עד המחצית המשחק המשיך בצורה שיווניות עם התקפות משני צדדי המגרש.

המחצית השנייה המשיכה באותה מגמה עם יתרון קל לדימונה בהחזקת הכדור, עד שהגיעה הדקה ה67, בה גיל חדד דחק את שער הניצחון מ6 מטרים וקבע 2-1 לדימונה.
לוד ניסתה בכל כוחה להשוות ושלחה לא מעט שחקנים קדימה, אך ללא הצלחה.
2-1 לאורחים בסיום המשחק.

מאמן הפועל לוד סיכם את המשחק ואמר: "פתחנו את המשחק בצורה הססנית במעט, מה שגרם לנו לקבל גול מוקדם מקרן, שדווקא לזה התכוננו. אבל לשמחתי מיד לאחר הגול החברה נכנסו למשחק וידענו לחזור. זה לא הספיק במקרה הזה מול דימונה אבל ראיתי לא מעט דברים טובים ואני מקווה שנלך ונשתפר בהמשך.

הגעתם למשחק מול דימונה עם תקציב פי 5 ממכם, מה עזר לכם לעמוד מולם בצורה כל כך טובה שכמעט הפתעתם?

"ידענו מההתחלה שרק עמידה טקטית נכונה יכולה לצמצם את הפערים ולשמחתי עשינו את זה נכון בלא מעט דקות במשחק.החברה הביאו לחימה ואנרגיות וזו החבילה שנביא איתנו לכל משחק".

צביקה לוי, יצליח להוביל את לוד בחזרה למעלה? (קרדיט לצלם: איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עוד 2 הפסדים הבייתה (אייל הלודאי 03-09-2023, 09:17)
    עוד 2 הפסדים אתה והחבילה שלך הולכים הביתה זה לא כדורגל לעשות בונקר 90 דקות