"הם כבשו בפנדל ומאז השוער שלי לא נגע בכדור"

כך אמר מאמן קרית ים, אורן פלאש לאחר ההפסד לחניכיו של אבי סבג שניצחו 0:1 קטן גדול. אתא /ביאליק עלו לשלב הבא ופתחו ברגל ימין את עונת 23/24. יוחאי כהן מרוצה: ״יש לנו קבוצה טובה, בעתיד נשאף הכי גבוה שאפשר״ אורן פלאש:"שלטנו במשחק הגענו לים מצבים והם רק רצו להעביר זמן".

  • על ידי: אוהד רון ומחמוד עאישי
  • 01-09-2023
  • 09:15

התחלנו. קבוצתו של המאמן אבי סבג מנצחת דרבי ראשון העונה במשחק הגביע נגד העולה הטרייה קרית ים. פנדל בדקה ה-13 העלה את האורחים ליתרון של 1:0 כאשר כובש השער הוא דוד אמזלג. אתא ביאליק הצליחה לשמור על השער עד סיום המשחק והצליחה לנצח דרבי ראשון לעונת המשחקים 2023/2024.

 

המחצית הראשונה הייתה בעיקר שקולה מצד שתי הקבוצות אך כאמור בדקה ה-13 מכבי אתא ביאליק הצליחה לעלות ליתרון 1:0 מפנדל של דוד אמזלג. רגע לפני סיום המחצית הראשונה, התקפה מסוכנת לקרית ים  אחרי כדור נהדר של איהאב שאמי  שהגיע לסלים עמאש, שהיה קרוב לכבוש את השוויון אך החמיץ..  

 

המחצית השנייה הייתה שקולה לשתי הקבוצות כאשר כל קבוצה הגיעה למצבים שלה אבל לא שתיהן הצליחו לכבוש שערים נוספים ובסיום לוח התוצאות הראה על 0:1 לאתא/ביאליק.

 

יוחאי כהן, מרוצה ממה שראה בדרבי. צילום: עודד חסין

 

אורן פלאש מאמן קרית ים היה מאוכזב בסיום ואמר: "ספגנו גול מפנדל בדקות הראשונות,  שיחקנו טוב, שלטנו במשחק הגענו להמון מצבים ורק חוסר מזל מנע מאיתנו להשוות, הם העבירו זמן כל הזמן אולי 20 דקות העבירו זמן, פסלו לנו גול בטענת נבדל שלא חושב שהיה נבדל. היינו צריכים לנצח אבל זה הכדורגל ספגנו בפתיחה ואנחנו היינו צריכים לרדוף אחריהם כל המשחק. הם כבשו את הפנדל והשוער שלי לא נגע בכדור, הם לא הגיעו למצב. הם יכולים לטעון לעמידה טקטית נכונה אבל היינו שווים ניצחון כי שלטנו לאורך כל המשחק והגענו למצבים והכדור פשוט לא נכנס. שבוע הבא ליגה נגד אחי נצרת- יותר חשוב לנו"

 

המנהל המקצועי של קבוצת מכבי אתא ביאליק יוחאי כהו מסכם: ״יש לנו קבוצה טובה, אנחנו בונים על מקומות כמו שסיימנו בשנה שעברה באזור 5-6 בצמרת של הליגה. רוצים להיות קבוצה עיקשת ואולי לעלות לפלייאוף. היום ראינו בגביע שיש כאן קבוצה חזקה, יש לנו כמה שחקנים צעירים מוכשרים וכמה שחקנים וותיקים שהשארנו מהשנה שעברה. יש לנו מאמן טוב ויש לנו ניהול טוב, אנחנו עוברים לאצטדיון החדש שכבר בשנה הבאה נעלה עליו ואם יהיה מוכן כבר נרוץ למקומות אחרים״.

אורן פלאש, קבוצתו היתה שווה ניצחון בדרבי הגדול של הקריות. צילום: עדי דסטל.

הוסף תגובה
תגובות
  1. חרטוטים (חרטא 01-09-2023, 11:54)
    חלאס לחרטט אתא צור שלום קבוצה חלשה שחקנים מחליפים מהגרועים שיש עשו להם בהס קרית ים מאמן חלש מאוד שעסוק בקומבינות תפסיק לחרטט כמו כל שנה במחזורים האחרונים שוב תמכרו ותקנו משחקים
  2. תשובה למגיב מספר 1 (אוהד כדורגל 01-09-2023, 18:34)
    זה לא אתא צור שלום הריי פירקו את מכבי צור שלום והשם שונה למכבי אתא/ביאליק
  3. מאמן ברמה לא מדבר ככה (ברק 01-09-2023, 20:48)
    הם כבשו בדקה ה-13מפנדל. הגיע להם או לא הגיע, איפה אתם הייתם 77 דק'אחרי הכיבוש. נורה אדומה...
  4. זה לא ליגה ב אתם שחצנים מאוד אנחנו נעלה בהליכה חחח (קרית ים ברוכים הבאים לליגה א חחחח 02-09-2023, 11:12)
    נראה אותכם בבאקה כפר כנא מגדל העמק חחחח בדיבורים לא עולים
  5. תפרגן היו טובים יותר (דביר 03-09-2023, 14:16)