״בונים קבוצה צעירה וטובה - המטרה שלנו העונה להיות בצמרת של הליגה״

כך אמר עיסא נוגידאת, מאמנה של מכבי אחמד נוגידאת מליגה א צפון, שלא מסמן מטרות גבוהות מדי וכבר מתכונן עם קבוצתו לעונה הבאה: ״מקווים לעשות עונה טובה״

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 30-08-2023
  • 18:55

מכבי אחמד נוגידאת נתנה עונה נהדרת בשנה הראשונה שלה בליגה והייתה הפתעת העונה, כשלא הייתה רחוקה מלסיים את העונה בפלייאוף העליון בליגה א. השנה המטרה שלה היא לבנות קבוצה צעירה וטובה, להיות בצמרת של הליגה ולשחק כדורגל נהדר.

מדובר בקבוצה צנועה ששייכת לכפר קטן שכולל שתי קבוצות בליגה א, שזה בפני עצמו הישג ענק. זו עונה מאתגרת, צופה ליגה קשה מאוד שוויונית, לדעתי רוב הקבוצות שוות״, אומר המאמן עיסא נוגידאת.

 

איך הקבוצה שלך נראית לקראת פתיחת העונה?
״בונים קבוצה חדשה לגמרי, עובדים קשה מאוד באימונים כדי לחבר את כל השחקנים ולהכניס אותם לכושר טוב וראוי לפתיחת הליגה. רוב הסגל שחקנים צעירים מאוד ומוכשרים שיש להם תשוקה ורצון עז להצליח, אני מרוצה מהעבודה שלהם באימונים, עם שקט וסבלנות ודגש על הנקודה הזאת  אני חושב שיכולים לעשות עונה טובה מאוד״.

 

מי הצטרף לקבוצה?
״מישל ח'ליל, נור ביסאן, סאמר חמוד, פאדי עוואד, אויס יאסין, ויאאם זחאלקה, עבד דעייף, אורי רביבו, שלו סוויסה, מג'ד אלג'ש. נשארו עמית מריג'ן + עפיף נזאל״.

 

מה התקציב הצפוי?
״בערך 600-700 אלף שקל זה התקציב הצפוי לקבוצה השנה״.

 

מה המטרות שלך העונה מהקבוצה?
״המטרה שלנו השנה לסיים את העונה במקום ה7-10 ולשחק כדורגל טוב וליהנות מהמשחק שלנו, זה ייחשב להישג ענק״.

 

דעה של מומחי אתר גולר: בשנה שעברה ובעונה הראשונה של הקבוצה בליגה א הייתה עונה נהדרת עבור מכבי אחמד נוגידאת והמאמן עיסא. אנחנו לא מאמנים שיגיעו לפלייאוף אבל הם יגיעו לאמצע טבלה בין 10-8 ואם הקבוצה תצליח לעשות עוד עונה טובה אנחנו מאמינים שבעוד שנה נראה את הקבוצה מסיימת בפלייאוף העליון״.

עיסא נוגידאת, יוביל את קבוצתו לצמרת? צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות