תחזית משחקי גביע ליגה א' צפון

משחקי הגביע הגיעו וזה אומר שאנחנו עוד מעט מתחילים עם הדבר האמיתי - ובמשחקים של המחזור הצפוני יש לנו דרבי גדול בקריות בין המועמדת הראשית לעלייה, קריית ים, שתשחק נגד קריית ביאליק החזקה - וגם דרבי בין בועיינה ונוג'ידאת שתמיד מביא עניין. מי ינצח? איך נראות הקבוצות בתחילת העונה? שווה לראות מה סוכנות השחקנים D&A חושבים על המשחקים...

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 31-08-2023
  • 12:17

ליגה א צפון חוזרת עם משחקי הגביע לפני החזרה האמיתית למשחקי הליגה. הקבוצות והסגלים של רוב הקבוצות עברו מתיחת פנים והשנה ליגה א צפון הולכת להיות מעניינת ואיכותית מתמיד.


הפועל מגדל העמק - הפועל באקה אל גרביה
משחק בין שתי קבוצות שעברו בקיץ שינוים רבים. הן בצוות השחקנים והן בסגלים. בבאקה המאמן עזב ומספר שחקנים מובילים עברו יחד איתו ובמגדל העמק שיחררו לפחות 10 שחקנים וצירפו שחקנים מוכחים עם ניסיון בליגה. השנה פטריסיו סייג מונה להיות מאמן הקבוצה ורף הציפיות עלה. באקה תנצח את המשחק הזה.

 

סלים עמאש, יוביל את קרית ים לניצחון בדרבי על קרית ביאליק? צילום: חגאג רחאל

 

עירוני נשר - הפועל כפר כנא
נשר ממשיכה עם ברכאת לעונה שניה ברציפות והשנה הקבוצה נבנתה בעיקר על שחקנים צעירים. כפר כנא עוברת מתיחת פנים רצינית ונראה שהקיץ הדברים נעשים שם בצורה שקטה ומקצועית. כפר כנא תנצח.


הפועל רעננה - צעירי טייבה 
רעננה רוצה השנה לעשות את הקפיצת מדרגה מהעונה שעברה ולשם כך בהנהלת הקבוצה עושים שינוים רבים, הן בצוות המקצועי והן בסגל השחקנים. טייבה, עם קיץ מורכב ומסובך, נראה שהקבוצה לא מצליחה להתאושש מהצרות הכלכליות שעוברות על הקבוצה עוד מהשנה שעברה וככל הנראה יתקשו לעשות זאת גם בהמשך. רעננה תנצח.


הפועל כאוכב - מכבי אחי נצרת 
משחק בין שתי קבוצות שעוברות קיץ לא פשוט ונראה שאם הקבוצות יישארו בליגה זה יהיה הישג אדיר מבחינתן. מצד אחד אחי נצרת שעוברת לניהול המפרק ומצד שני כאוכב שמתבססת בעיקר על סגל שחקנים צעיר ואנונימי. אחי נצרת תנצח.


מ.ס. טירה - צעירי אום אל פאחם 
מפגש מסקרן ומעניין במשחקי הגביע בין שתי קבוצות עם שאיפות ויומרות לצמרת הגבוהה. טירה שומרת על הסגל מהעונה שעברה וממנה מאמן חדש ומנוסה, כאשר מנגד צעירי אום אל פאחם בונה קבוצה טובה ואטרקטיבית עם שחקנים בכירים וניסיון רב בליגה. טירה תנצח.

 

שחקני צעירי כפר כנא, ינצחו את זלפה בחוץ? צילום: חגאג רחאל


בני זלפה - צעירי כפר קנא
שתי קבוצות שעברו קיץ עם המון שינוים בכך הגזרות. המון שחקנים בכירים משתי הקבוצות התקדמו לליגות בכירות מאוד ונראה שגם זלפה וגם צעירי כפר קנא מחשבות מסלול מחדש. זלפה תנצח.


הפועל בועיינה - מכבי נוגיידאת
משחק ראשון בגביע לשתי הקבוצות מביא אותם לדרבי מסקרן מאוד כבר בפתיחה. בועיינה עשו קבוצת גלאקטיקוס לעונה הקרובה, כאשר מנגד נוגיידאת נבנת מחדש לאחר עונת הבכורה בליגה א אשתקד. בועיינה תנצח.


קריית ים - אתא ביאליק
קריית ים עם הסגל המושקע ביותר בליגה, מתחילה את עונת הבכורה שלהם מאז ומעולם במשחק גביע נגד אתא ביאליק. בקריית ים בנו קבוצה שרוצה לנצח ולהתקדם בכל המפעלים. אתא ביאליק מאבדת מספר שחקנים בכירים העונה והקבוצה תבנה העונה בעיקר על שחקנים צעירים ורעבים שירצו להוכיח את עצמם. קריית ים תנצח.

תחזית של סוכנות השחקנים D&A

הוסף תגובה
תגובות
  1. דרור תחזיר את סאני אין לך שוער (אוהדמגדל 02-09-2023, 11:56)
    מגדל יורדים ליגה אין שוערים שיחררו את סאני