עידן דוד מתכונן לעונת בכורה כמאמן ראשי: עוד מוקדם לצאת בהצהרות

המאמן הצעיר עובר לקדמת הבמה כאיש על הקווים בהפועל הרצליה. אחרי עונה אחת כעוזרו של ארז בנודיס, דוד ממוקד מטרה להצליח, הוא מחפש לחזק את הקבוצה בשחקנים עתירי ניסיון ועמל על מחנה אימונים שלא היה מבייש קבוצות בליגות בכירות יותר.

  • על ידי: עמית גרנט
  • 06-08-2023
  • 09:03

אחרי עונה בה הפועל הרצליה פתחה את הליגה בסערה שנעצרה רק כשהקבוצות שבו מפגרת המונדיאל. הקבוצה מהשרון חזרה מהפגרה עם רצף של תוצאות שליליות שכמו כדור שלג פגעו בקבוצה עד כדי איבוד ההובלה והכרטיס ללאומית ליריבתה העירונית. בניגוד לעונה הקודמת, את העונה הקרובה תפתח הפועל הרצליה כקבוצה חדשה כמעט לחלוטין. האיש שמוטלת עליו המשימה להוביל את הקבוצה לצמרת הוא עידן דוד, המאמן בן ה-36.
זו תהיה, כאמור, משימה לא פשוטה בכלל שכן מדובר על קבוצה חדשה לגמרי. לכך יש להוסיף את העובדה כי הרצליה תשחק העונה באיצטדיון רמת גן המיושן והעצום מאחר ואיצטדיונה הביתי של הקבוצה בשיפוצים.

 

עידן זו צפויה להיות עונה ראשונה שלך כמאמן ראשי, זה היה מהלך מתוכנן?
"כבר כמה שנים טובות שאני יודע שלאמן כדורגל זה הדבר שאני הכי רוצה לעשות בעולםעשיתי את כל הקורסים ואני רוצות להודות להנהלה שקידמה אותי ונתנה לי את ההזדמנות, אך זה לא היה מתוכנן שזה יקרה כבר בקיץ הנוכחי. בנודיס היה אמור להמשיך איתנו עוד עונה."

 

חודש וקצת לפתיחת העונה. מה מצבכם?
"אנחנו בתהליך של בניית קבוצה חדשה לגמרי. הפועל הרצליה הוא מועדון שידוע ככזה שמטפח שחקנים צעירים שמתקדמים ומשתדרגים לליגות בכירות יותר. כבר קיימנו שלושה אימונים. עשינו משחק אימון בו ניצחנו את טירה 3-4. ראיתי במשחק הזה דברים טובים אבל יש לנו עוד דרך."

 

מה חסר לך בקבוצה?
"כל רביעיית ההגנה והשוער עזבו אותנו: תמיר חיימוביץ' עבר לבני יהודה, עידן וינטראוב חתם בהפועל כפר סבא ושלו סמורלי הצטרף לקביליו יפו. כולם השתדרגו לליגה הלאומית. לעמדות קישור הצטרפו ג'יי ליבנה, איתי שור רותם ברוך וכמו כן צירפתי את השוער, מתן גלנטי מהפועל כפר סבא ואנחנו עוד צריכים לחזק את ההגנה, אך מעבר לתפקיד כזה או אחר חסר לנו בקבוצה נסיון. יש לנו שחקנים צעירים ומוכשרים וגם אני מאמן צעיר. אני רוצה לצרף שחקנים ותיקים שיתרמו מהנסיון שלהם."

 

מאחד עד עשר מה רמת המוכנות שלכם?
"אנחנו עוד בחיתולים. הייתי אומר שארבע או חמש. יש לנו עוד דרך לעשות. מתוכננת לנו גם יציאה למחנה אימונים של שבוע ימים שעדיין לא החלטנו אם יהיה בארץ או בטורקיה. אנחנו נעשה הכל בצורה הכי רצינית ומקצוענית שיש."

 

מה המטרה לעונה הבאה?
"עוד מאוד מוקדם לקבוע מטרות. קודם שיהיה לנו סגל מלא ונראה קבוצה כמו שאני לראות, שמתקתקת את הכדור ואז נדבר שוב..."

 

לפני סיום, מילה על ההצטרפות שלך למועדון האוהדים, הפועל כפר סבא 1928 שישחק בעונה הקרובה בליגה ג'?
"האנשים הטובים בכפר סבא ביקשו ממני שאגיע  לשחק אם זה יתאפשר לי, אולם אני קודם כל בהפועל הרצליה. זו העונה הראשונה שלי כמאמן ראשי ואני הולך להשקיע את כל מרצי כדי להצליח בתפקיד."

יח"צ. עידן דוד הפנים של הרצליה

הוסף תגובה
תגובות
  1. מפוטר מחזור 10 (כן כן 06-08-2023, 14:06)
    מועדון שכונה
  2. עידן דוד (סלופי הפועל כפר-סבא 08-08-2023, 09:36)
    בהצלחה מלך נתת שנים יפות בכפר סבא ומאחל לךהצלחה כמאמן בוגרים לראשונה בחייך עלי והצלח מאמין בכך
  3. אלי וניר הנוכלים הגדולים בארץ (מאיר 08-08-2023, 13:51)
    הזבל הכי גדול בכל הליגות זה אלי גמילה ונירה שיטרית