"אדיר אטיאה מתכנן קאמבק"

הבלם, שבנובמבר יחגוג 27, הוא שחקן עם רגל שמאל וים של נסיון. אחרי כמעט שנה של היעדרות, הוא בדרך חזרה לכדורגל שלנו והיעד כבר מאוד מוגדר מבחינתו

  • על ידי: עמית גרנט
  • 22-07-2023
  • 19:05

אטיאה, כן, כן - אטיאה- זו הדרך הנכונה לאיית את שמו- מביא איתו שפע של נסיון. הבלם שימש כקפטן הן בעירוני קרית גת והן בנשר.
אטיאה, שגדל במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק ניחן בחוש מנהיגות, אותו חוש שכנראה מביא אותו לצעד הבא בקריירה- מעבר אמיץ לליגה ב'.

במהלך השנה האחרונה, כשהיה מושבת עקב פציעה, אטיאה "נתן גז" בקריירה הנוספת שלו: הוא עובד כבנקאי עסקי בבנק מזרחי וצפוי לקבל קידום נוסף בקרוב.
הוא בוגר תואר ראשון בחינוך, חברה וספורט בקריה האקדמית אונו.
במקביל נולד לו בן והכדורגל נאלץ להידחק הצידה, אולם כמי שהכדור בוער בעצמותיו הוא קיבל החלטה לחזור לכדורגל, אך לליגה נמוכה יותר, כזו שפועלת בעצימות פחותה.

 

אדיר, מה מצבך כעת?
"עברתי שיקום אצל רובי טולדו, אחד הטובים בארץ בתחומו ואני בכושר גופני מצוין. אני מתאמן עם מאמן כושר ועושה הכל רגיל- עם הכדור וגם בלי."

 

מהן התוכניות שלך לעונה הבאה?
"אני רוצה לשחק בליגה ב' בקבוצת צמרת ששואפת לעלות ליגה. העדיפות היא כמובן לקבוצה במרכז הארץ עם מגרש איכותי ותנאים טובים. קשה לי מאוד עם הרעיון הזה של לרדת לליגה ב' כי כל הקריירה שלי שיחקתי בליגות גבוהות יותר. אני יכול לשתף אותך שבשנה שעברה ממש לפני שנפצעתי כבר היה לי חוזה מוכן עם קבוצה בליגה הלאומית, אך, לצערי, זה לא הסתייע. אין לי ברירה כרגע, הכדורגל צריך להשתלב עם העבודה והמשפחה."

 

לסיכום, למה אתה הכי מתגעגע בכדורגל?
"לאקשן, לתחרותיות, לאטרף של משחק בשישי בצהריים שהופך לתשעים דקות לכל עולמי."

אדיר אטיאה, שחקן מהטובים בליגות הנמוכות...אבי רביבו

הוסף תגובה
תגובות
  1. בלם מצוין (נשר 22-07-2023, 20:20)
    אחד הבלמים היותר טובים שהיו אצלנו בשנים האחרונות . מתאים לטופ ליגה א'
  2. אחד שמבין (שחקן שחקן 22-07-2023, 22:33)
    שחקן ומנהיג מצוין בהצלחה