ההיסטוריה של ותיקי רמת אליהו

ותיקי רמת אליהו ״אסקימו לימון״ זכתה באליפות בפעם החמישית בשבע השנים האחרונות, היסטוריה כבר אמרנו? דודי בריל ובני אזולאי מסכמים עונה מרגשת

  • על ידי: מערכת גולר
  • 19-07-2023
  • 15:00

האריות של ותיקי רמת אליהו, כבר זכו בחמש אליפויות בשבע שנים. בדקנו עם בעלי הקבוצה דודי בריל ומאמן הקבוצה בני אזולאי איך הצליחו לעשות כזו היסטוריה מרגשת.

דודי בריל ובני אזולאי, איך אתם עושים את זה עונה אחרי עונה? 
דודי בריל:
״יש לנו בסיס שרצים איתנו לאורך כל השנים באש ובמים וביחד אנחנו מצרפים כל עונה שחקנים שמחזקים אותנו בעמדות הנכונות וזאת התוצאה. תוסיף על זה שיש לנו תמיכה מהספונסר שלנו לאורך כל השנים ציון עזרא ״אסקימו לימון״ וביחד תקבל קבוצה של צמרת ליגה א ואני ממש לא צוחק! כל מדינת ישראל יודעת מי זאת ותיקי רמת אליהו ״אסקימו לימון״.

 

עוד אליפות לארון של ותיקי רמת אליהו.. צילום: יח"צ

 

בני אזולאי: ״אני מאמין בשחקנים שלנו, יש לנו גרעין של שחקנים שנולדו ברמת אליהו, ואיתם אנחנו כל שנה יוצאים לקרב. אני רוצה להודות לספונסר שלנו ציון עזרא על כל התמיכה. ולכולם. אנחנו מקבלים תמיכה מראש העיר רז קינסליך, כולל מחזיק תיק הספורט איתן שלום, מאסף דעבול משנה לראש העיר שתומך בנו כל הזמן, וכל מי שרק עוזר לנו ושכחתי להזכיר. וזאת התוצאה. לא זכור לי הישג כזה אדיר בליגת הותיקים! לא במרכז הפועל ולא בליגת הותיקים של ההתאחדות, יש לכם בהחלט את הבייגלה על הראש״.

 

דודי בריל: ״זה לא קל כל שנה לבנות מחדש קבוצה שתרוץ על כל התארים אבל צלחת האליפות הזאת נותנת לי את הכוח להמשיך, נכון זה המון כאב ראש,  וכל שנה אני אומר לרוני אוחנה שזאת העונה האחרונה שלי, אבל בסוף הזכייה הזאת זה הדבר הכי המתוק״.
 
בני אזולאי: ״האמת לא חלמתי לדבר כזה גם שדודי בריל פנה אלי בשנת 2016 ואמר לי אני רוצה לעשות איתך היסטוריה בליגת הוותיקים ולהרים כאן קבוצה שידברו אליה, (לא באמת האמנתי לו) אבל ברגע שבשנה הראשונה זכינו באליפות המדינה הבנתי שיש כאן בחור רציני שלא משנה מה יעמוד מולו שום דבר לא באמת יזיז אותו מלזכות בתארים, וככה רצנו ביחד. אני ודודי בריל שילוב מנצח שלא יהיה עוד הרבה שנים בליגת הותיקים, ובאמת בלי להשתחצן״.

 

ההרכב שהביא עוד אליפות לרמת אליהו..צילום: יח"צ

 

דודי, אתה לא עייף? 
״אני מאוד עייף, זה ממש לא קל, אבל כל שנה המנוחה הזאת של חודשיים גורמת לך להטעין את עצמך מחדש. אני מאוד מקווה שיהיו לי עוד כוחות להמשיך, אבל הכל תלוי בחברה כאן, בסוף הגיל עושה את שלו, לסיכום אני באמת רוצה להודות לכל השחקנים, הם הדבר האמיתי, אני בלעדיהם, לא באמת הייתי יכול להגיע לאף תואר. אוהב אותכם בטרוף, ומחכה כבר לחגוג את האליפות שלנו במסעדת הפריים בראשונים, עזריאלי החדש בראשון לציון״.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה עם רמת אליהו של היום? (ברק 19-07-2023, 15:15)
  2. אימפריה (ליאור גניש 19-07-2023, 15:17)
    קבוצת ותיקים הכי טובה בארץ !!!
  3. כל הכבוד קבוצה הכי טובה בליגה (אורן 19-07-2023, 18:32)