מהדי וואקד חתם בהפועל בני בענה

המאמן המוכשר מהדי וואקד מצא בית חדש והוא הולך לעמוד על הקווים של הפועל בני בענה בעונה הקרובה. אשתקד, הקבוצה סיימה בפליאוף העליון והשנה המטרות הן להיות בצמרת הטבלה ולהראות כדורגל אטרקטיבי. וואקד: "נעמיד קבוצה חזקה שתתמודד מול כל קבוצה בליגה."

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 14-07-2023
  • 16:54

בהפועל בני בענה מעבירים הילוך בהכנות לקראת עונת המשחקים 23/24 עם החתמתו של מהדי וואקד כמאמן הקבוצה. אשתקד הקבוצה הייתה בפליאוף העליון והראתה תוצאות טובות, בקבוצה רוצים להשתפר בעונה הקרובה ולהראות כדורגל איכותי יותר.

 

וואקד, מגיע לתפקיד עם לא מעט שאיפות: "הגעתי לבית חם עם הנהלה תומכת וקבוצה שיש לה שאיפות, אחרי עונה שהסתיימה בפליאוף עליון." סיכם וואקד. "מצפה לנו עונה עוד יותר קשה, אבל בעזרת השם נעמוד במטרות, נעמיד קבוצה חזקה שתתמודד מול כל קבוצה בליגה וננסה להתברג כמה שיותר בצמרת הטבלה.  המטרות שלנו הם להיות קבוצת צמרת, במיוחד אחרי העונה שעברה זה לא יהיה קל אבל נעבוד הכי קשה כדי להשיג את המטרה בשביל זה התחזקנו בכמה עמדות שאני חושב שאנחנו צריכים ושחקנים מנוסים, בנוסף לסגל של שנה שעברה שרובו נשאר. אני מכיר את האנשים בבענה, אז מטבע הדברים הייתה קבלת פנים חמה ותומכת. הם מאמנים בדרך שלי ובמה שאני מאמין וזו הזדמנות להגיד תודה לאנשים שם על האמון בי, במיוחד לראש הקבוצה תיתי מוחמד על זה שהוא חשב שאני האיש המתאים להוביל את הקבוצה שם."

מהדי וואקד ברגע החתימה (צילום: דוברות הפועל בני בענה)

הוסף תגובה
תגובות