"המטרה לעלות ללאומית"

על הכותרת הזו חתום טאהא ענבוסי, חבר הנהלת באקה אל גרבייה שרוצה להתקדם בשתי מקומות בטבלה לעומת העונה הקודמת, אבל לא פחות חשוב: לעשות זאת מבלי להיכנס להרפתקאות כלכליות שלרוב נגמרות לא טוב. מה שבטוח האנשים בבאקה רציניים, אך האם זה יספיק למקום הראשון?

  • על ידי: גסאן אבו רייא
  • 04-07-2023
  • 07:57

הפועל באקה אל גרבייה הייתה מהקבוצות החזקות בעונה האחרונה בליגה א' צפון. היא סיימה את העונה במקום השלישי כשהיא כובשת 60 שערי זכות (שניה בליגה רק לאלופה משפרעם) וסופגת 22 - הכי מעט בליגה. הפסד 1-0 עמוק בתוך תוספת הזמן של ההארכה בהתמודדות מול הפועל רעננה ניפץ לקבוצה מבאקה את התקוות לעלות לליגה הלאומית. בהנהלת הקבוצה הרגישו סוג של פספוס אבל יתנחמו בלחימה וברצון שהראו שחקני הקבוצה במשך כל העונה שעברה. באקה היוותה קבוצת צמרת לכל אורכה של העונה.

 

ראיינו את טאהא ענבוסי, איש ההנהלה של הפועל באקה אלגרבייה, לדבר על העונה הקודמת ועל זאת שתבוא.

 

טאהא, עשיתם עונה מצוינת, מרגישים פספוס ?
"הפועל באקה הוא מועדון של דרך שהולך לפי תכנית מתוכננת ומסודרת. בהפועל באקה תמיד מרגישים פספוס בגלל שתמיד שואפים ליותר וחושבים שיכולים יותר."

 

האם העונה עשתה לכם תיאבון לקראת העונה הבאה, להיאבק על כרטיס העלייה לליגה הלאומית ?
"השנה הסתיימה בקבוצה תכנית הבראה לאחר מספר שנים, כאשר הקבוצה סיימה בפלוס תקציבי מה שלא נמצא כמעט באף מועדון. תהיה קבוצה חזקה עם הנהלה וצוות מקצועי מהטובים שיש בליגה. אנו מאמינים שאפשר לעשות את זה עם תקציבים שפויים. המטרה לעלות לליגה הלאומית, נקווה שהרפורמה לא תקלקל לנו את התכניות."

 

איך ההכנות לעונה הבאה? האם יש כבר צוות מאמנים ?
"מתכוננים כהרגלנו בשקט בשקט כשהצוות המקצועי הוא בהובלת מוחמד עוודי, ראפאל מנטין, אבראהים אבו מוך והמנהל המקצועי חסן פדעוס."
 
האם סגל השחקנים לעונה הבאה מוכן?
"חסרים לנו עוד כמה שחקנים להשלמת הפאזל. הרפורמה קצת עכבה אך היא מבורכת. לא מעט שחקנים עדיין ממתינים לתשובות מהלאומית. אנו ממשיכים לבנות את הסגל בסבלנות תוך שמירה על תקציב שפוי ומאוזן."

 

טאהא ענבוסי, מהאנשים החזקים בליגה א. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. חיי בהזיות (אוהד 04-07-2023, 17:47)
    אדם הזוי . חחחח
  2. חיי בהזיות (אוהד 04-07-2023, 17:47)
    אדם הזוי . חחחח