״הייתה לנו עונה מאכזבת, לא הצלחנו להשיג את המטרות שלנו״

סאלח בראנסי, שחקנה של מועדון ספורט טירה מליגה א צפון, מסכם את העונה בראיון לאתר גולר: "יש שם חומר שחקני בית טובים מאוד ומעל הליגה, רק צריך מישהו שיאמין בהם"

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 03-07-2023
  • 08:47

"הייתה לנו עונה מאוד מאכזבת ולא הצלחנו להשיג את המטרות שלנו", כך אמר סאלח בראנסי, שחקנה של מועדון ספורט טירה. הקבוצה סיימה את העונה במקום ה-9 עם 37 נקודות והייתה רחוקה רק 5 נקודות מהפלייאוף העליון.
 
השחקן התחיל את העונה עם שמשון בני טייבה בליגה ג' שרון והם סיימו את העונה במקום ה-4 עם 71 נקודות. השחקן עבר למועדון ספורט טירה באמצע העונה ושם עזר לקבוצה להישאר בליגה.

 

איך אתה מסכם את חצי עונה שלך בטירה?
"אני הגעתי לטירה באמצע העונה והיינו במצב קשה מבחינת פציעות ותוצאות, עד שחזרו כל השחקנים והתחלנו לשחק הכדורגל שלנו נגמרה העונה בטעם טוב".

 

התחלתה את העונה שלך בשמשון בני טייבה איך אתה מסכם את התקופה שלך שם?
"מבחינה אשית הייתה לי תקופה טובה, יש שם חומר שחקני בית טובים מאוד ומעל הליגה, רק צריך מישהו שיאמין בהם. חשבתי שאני מתעסק עם אנשים רציניים ומקצוענים ובהפסד הראשון הם ברחו והלכו לעוד כשלון בקבוצה השנייה מטייבה בליגה א - ומכל ההנהלה נשאר רק אחד שהוא היה הכי גבר מחמד שיך יוסף שעשה הכל בשביל הקבוצה. חבל שזה נגמר מהר אבל הכל לטובה - והגעתי למקום שתמיד אהבתי זה טירה".

 

האם הבלגאן בטירה בעמדת המאמן והחלפת כמה מאמנים  השפיעה עליכם השחקנים?  
"את האמת אני הייתי רק עם עוודי ונהניתי להתאמן איתו - והרבה בזכותו נשארנו בליגה".

 

בעונה הבאה את ממשיך בטירה?
"את האמת עבד דיבר איתי על כך שאני נשאר, טירה זה כמו בית בשבילי. התחלתי לשחק כדורגל בטירה ואני רוצה לסיים שם. כבוד גדול להיות במועדון מסודר עם ההנהלה הכי טובה בליגה ובטח האופציה הראשונה היא טירה".

סאלח ברנסי, סיים עונה נהדרת בטירה. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות