״עונה לא טובה, אבל היו גם כמה דברים שאפשר להתגאות בהם״

כך אמר עודאי שלאעטה, שחקנה של הפועל כאוכב מליגה א' צפון, לאחר שהקבוצה סיימה את העונה שלה במקום ה-13 עם 34 נקודות והצליחה לשרוד בליגה רק במשחק האחרון נגד מכבי אתא ביאליק. שלאעטה כבש העונה 8 שערים במדי כאוכב והיה לו חלק משמעותי בהישארות של הקבוצה בליגה

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 16-06-2023
  • 08:38

עודאי שלאעטה היה אחד השחקנים הבולטים השנה בכאוכב, כאשר כבש שמונה שערים שעזרו לקבוצתו להישאר בליגה. למרות זאת, הוא מודע לכך שהקבוצה הייתה בעונה פחות טובה, אבל עדיין יש דברים שהוא מאמין שאפשר לשמר בהמשך. ראיון סיום עונה.

 

עודאי, איך אתה מסכם את העונה שלכם? 
"לא הייתה כל כך טובה, אבל היו כמה דברים טובים שאפשר להתגאות בהם. הייתה לנו חצי עונה מוצלחת, אבל בחצי השני של העונה לא היה כל כך טוב, אנחנו לוקחים רק את הדברים הטובים וממשיכים הלאה".

 

באמצע העונה היה לחץ גדול ובלגאן בקבוצה, איך זה השפיע עליכם? 
"זה השפיע לרעה, פתאום הכל השתנה, לא יכלנו להתמקד, המאמן עזב אותנו , קשה להתרכז בכדורגל שההתנהלות ככה מסביב, אבל בסופו של דבר נשארנו בליגה במחזר האחרון".

 

האם בעונה הבאה נראה אותך ממשיך בקבוצה? 
"אני לא יודע מה יהיה איתי עונה הבאה, אני מכוון לליגה לאומית, אני חושב ומאמין ביכולות שלי. אני עדיין צעיר ורוצה להתקדם עוד ועוד, מאמין שיהיה טוב".

 

משפט לסיום? 
"רציתי להגיד האדם לפני השחקן, לכל שחקן, מאמן או איש הנהלה שחושב לפגוע במישהו, תחשוב שיש משפחה שלמה מאחוריו. צריך לכבד אחד את השני יותר ולדעת שבסופו של דבר זה ספורט. מאחל לכולם עונה מוצלחת ועם כמה שפחות אלימות במגרשים".

עודאי שלאטה, יש מספר דברים שאפשר להתגאות בהם העונה. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות