אלירן שמש: ״חושב שיכולתי להגיע למספרים יותר גבוהים״

החלוץ שירד עם קלנסוואה לליגה ב׳, מספר על העונה שחלפה גם מבחינה אישית וגם קבוצתית: ״היה לנו חיבור מדהים, אם היו עוד 3 משחקים היינו נשארים״

  • על ידי: אורי רודיק
  • 14-06-2023
  • 10:48

העונה האחרונה של קלנסוואה הייתה לא פשוטה בלשון המעטה. פירוק, הפחתת נקודות - וירידת ליגה. חלוץ הקבוצה, אלירן שמש, כבש 6 שערים לאחר שהגיע משפרעם במהלך העונה.

 

״פתחתי את העונה בשפרעם והיה ממש טוב״, מספר שמש, ״לאחר מכן אישתי נכנסה לחודש תשיעי בהיריון ולא יכולתי לחשוב שאהיה בצפון כי אצטרך לעזור לה, אז עברתי. מבחינה אישית אני חושב שהייתי יכול להגיע למספרים יותר גבוהים ובטוח שבעונה הבאה זה ישתפר. מבחינה קבוצתית זכיתי להכיר אנשים מדהימים וחיבור כזה בזמן קצר כל כך מעולם עוד לא היה לי״.

 

חושב שעשית טעות כשחתמת בקלנסוואה?
״נהנתי מאוד בקלנסוואה, היה לנו חיבור עם השחקנים, היינו מגובשים ברמה שהרגשתי כאילו אני מכיר את הקבוצה כבר שנים, ואני בטוח שאם היו נשארים עוד שניים שלושה משחקים היינו עומדים במטרה נשרים בליגה״.

 

מה אתה חושב שהיו הסיבות שירדתם ליגה?
״חיברו את הקבוצה מחדש היינו מינוס 13 נקודות. מחזור לפני אחרון עלינו מעל הקו האדום ועשינו באמת סיבוב של קבוצה שמתמודדת בחלק העליון של הטבלה, אך לצערי לא נשארנו, את הסיבות ואת התירוצים למה לא נשארנו כבר הפסקתי לספור.

אני לוקח מכאן את הדברים הטובים."

 

מה התוכניות לעונה הבאה? לחזור לליגה א דרום?
״בעונה הבאה אני אשקול טוב את ההצעות, אראה מה הכי מתאים ולפי זה אבחר מה לעשות״.

 

מה ההבדל בין ליגה א דרום לליגה א צפון?
״בליגה א דרום יש מגרשים יותר טובים אז מן הסתם שהכדורגל יהיה יותר איכותי, בצפון יש המון שחקנים מוכשרים - ואגרסיביות ברמה של ליגת העל. בסופו של דבר אני מאמין שההבדלים לא משמעותיים״.

אלירן שמש, אם היו עוד 3 משחקים היינו נשארים בליגה. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. שמש (עירוני אשדוד 14-06-2023, 12:06)
    בדרך לעירוני ‏חייבים אותו בדרבי לפרק את ‏אס ‏בית״ר אשדוד
  2. עבר גם בשעריים,אם אינני טועה (הוגה דעות 15-06-2023, 10:23)
    וגם שם לא נתן כלום,אם אינני טועה
  3. מחלה הכי גדולה בחדר הלבשה וסתם שחקן (לקפל ולזרוק לפח מכיר מקרוב 15-06-2023, 19:05)
    לא שווה אגורה,העונה יעבוד כנהג משאית לא יהזור תרגילי סוכנים כלום אין לו מה להציע היה בכפר קאסם אפסנאי היינו צוחקים עליו באימונים ילד כאפות