״שום דבר לא הלך לנו, אבל הסוף כל כך מתוק״

גאנם מחא׳גנה שחקנה של הפועל כפר כנא, מסכם את העונה של קבוצתו, העמידה במטרה וגם מדבר על העתיד ועל ההצעה מנבחרת פלסטין: "הייתה לנו עונה מאד קשה אבל בסוף השגנו את המטרה שלנו"

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 13-06-2023
  • 09:05

הפועל כפר כנא פתחה את העונה לא כל כך טוב ובאמצע העונה היו החלפות מאמנים, אבל בסף הגיע המאמן משה ויצמן ועשה את העבודה שלו בצורה נהדרת, כשהצליח ליצב את השורות ולהשאיר את הקבוצה בליגה כשהיא מסיימת במקום ה-12 עם 35 נקודות. שחקנה של הקבוצה, גאנם מחאג'נה, שהגיע במהלך העונה, מדבר בראיון לגולר על העמידה במשימה וגם על המחשבות לקראת העונה הבאה.

 

איך אתה מסכם את העונה שלכם?
"מבחינת הקבוצה זהו הייתה עונה לא טובה, אבל בסיום נשארנו בליגה, שהייתה קשה מאוד השנה ונשארה תחרותית עד למשחק האחרון. פעם ראשונה בליגה א' כמעט 8 קבוצות התחרו על ההישארות עד המחזור האחרון".

 

איך אתה מסכם את העונה שלך באופן אישי?
"מבחינה אישית הייתה לי שנה טובה וכל מי שראה אותי ועקב אחריי יודע מה עשיתי בשביל הקבוצה. כולם אומרים את זה, אם זה המאמנים שהיו בקבוצה, ההנהלה והקהל. אני הגעתי לקבוצה במחזור השני ושיחקתי כל מחזור, הגעתי לקבוצה עם 14 נקודות וסיימנו עם 35. באתי בשביל לעזור לקבוצה ולהשאיר אותה בליגה - ובסוף הצלחתי".

 

איפה נראה את גאנם מחא׳גנה בעונה הבאה?
"את האמת, זאת תקופה קשה בשבילי ועושה לי הרבה כאבי ראש, כי יש כמה קבוצות בליגה א שדיברו איתי - ויש כמה קבוצות בליגה הפלסטינאית שדיברו איתי כי שיחקתי שם כמעט 8 שנים וגם בנבחרת, שם ביקשו ממני שאשחק השנה כי יש להם הרבה משחקים והכי חשוב גביע אסיה בחודש ינואר בקטאר. צריך לחשוב טוב מאד מכל הבחינות אם זה כספית ומשפחתית ולהחליט".

 

"אם אני ממשיך בליגה  ולא בליגה יותר גבוהה (לאומית) את העדיפות אני אתן כמובן להפועל כפר קנא. ישבנו בשבוע שעבר עם ההנהלה והמאמן וסיכמנו על הכל, נשארו רק כמה דברים לסגור. מאמין שעד סוף השבוע אני אדע בדיוק על איזה כיוון ללכת".

גאנם מחאגנה, סיים עונה מצויינת. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. עונת הקניות (וויסאם 13-06-2023, 18:08)
    יאאלה עונה טובה , קניתם חצי מהמשחקים